Stranica 58 od 72
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 12:18
				od cozmo
				Kod mene samo ako imas perfektan sluh da cujes kad klikne relej grejaca retrovizora i zadnjeg stakla  
 
Ili ako bas stalno buljis u board komp da vidis povecanu trenutnu potrosnju na par minuta... drugacije nema sanse da provalis, auto se identicno ponasa.
Eventualno u gradu kad je radi pa ti otvoren prozor zimi naprimer i cujes da pali ventilator hladnjaka i te releje da caknu...
 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 12:26
				od Gaginh0
				Haha  
 
 
Jbg imas više načina. Ja moj čujem da počne da bruji ventilator hladnjaka i digne obrtaje na 1000, to mi je osnovno. Sad ima jos nekih sitnica, na primer start/stop ne radi za vreme regeneracije, itd..
 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 12:59
				od cozmo
				Zato kod PSA najjaca fora, zbog paljenja grejaca retrovizora (vec smo pominjali), ugradis malu led diodu u retrovizor pa znas kad sljaka regenereaciju  

 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 13:12
				od Ralee
				Znaci nikako.  

 Od tog osluskivanja nista, to meni ne znaci jer sluh mi i nije bas jaca strana. 

  Mozda i do toga sto vozim najvise na otvorenom i retko kad grad. Kazem sebi nemoguce da mi za 5-6k km ni jednom nije radio regeneraciju.
 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 16:13
				od cozmo
				Tako nekako. Ja ulovim samo ako mi je utisana muzika pa cujem da cakne taj relej... ili ako ubodem da vidim po trenutnoj potrosnji ako sam na otvorenom putu.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 17:42
				od 123456
				Gagi, saosecam sa tobom. Kod mene je isto 
 
 
Užasno nervira. I nema šanse da bilo koji EURO 6 TDI završi regeneraciju za 5 min dok su stariji EURO 5 su mogli.
Gagi, ni kod tebe ne može da završi u leru?
 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 19:31
				od maniaxxx
				123456 napisao: 14 Nov 2022, 09:53
Uvek se iz početka divim "genijalnom" rešenju VAG koncerna za sistem regeneracije. Pre 10tak dana po povratku iz Italije i predjenih 1.600km na autoputu, on mi krene sa regeneracijom sutradan u gradu 
 
 
Inace auto je stvarno super - tih, udoban, komforan, dugoročna potrošnja ispod 5l...ali zbog ovoga sledeći auto nikako neće biti audi. Čak ni benzinac jer su i u njih počeči da ugraduju GPF.
 
Jedini covek koga znam da ima potrosnju 5 ili cak ispod 5 na tom audiju. Divim ti se  

 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 17 Nov 2022, 20:42
				od 123456
				Nisam razumeo, jel ne veruješ za potrošnju ili misliš da je to uzrok da radi regeneracije na 500km?
Meni je velika većina vožnje na otvorenom i tu menjač sam salta, nemam ja tu puno uticaja.
Inače ne smatram da je bolji onaj auto koji manje trosi. Potrošnja mi je skroz nebitna. Samo iznosim zapažanja iz mog ugla. Kako dobre tako i lose stvari. Barem se trudim, da sam realan.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 11:24
				od cozmo
				Mislim da je vise bilo u smislu - manji broj obrtaja, manje opterecenje, slabiji uslovi za pasivnu regeneraciju. Moze donekle biti tacno da takva voznja dovodi do cescih aktivnih regeneracija.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 11:35
				od 123456
				Cosmo, nije to češće. 500km je skroz u redu za ovaj motor.
Kao sto sam napisao, menjač sam odredjuje na kojim će obrtajima biti na odredjenoj brzini. Na 2.000 rpm je na 160km/h. Ne mogu voziti 200km/h konstantno, da bi on mozda odradio pasivnu regeneraciju. Mislim, da je neko kačio dijagnostiku, da tek na 170-180km/h počinje sa pasivnom regeneracijom.
Ali nije ovde problem učestalost regeneracija. Nego njihov trigger, to najviše smeta. Recimo možeš da predjes 500km na autoputu in sutradan krene sa regeneracijom u gradu.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 14:08
				od Luka's
				ljubitelj napisao: 16 Nov 2022, 18:18
Super da je tako rešeno. Deluje mi logično objašnjenje, samo ostaje odakle tj kako se to zapušilo samo od sebe.
Kako god, lepo da si preneo iskustvo...nekome će zatrebati pre ili kasnije to saznanje.
 
Pre 17000 km je promenjna pumpa ( u prethodnom autoservisu) i onda su iz stare presuli eolys i navodno dolili još litar , a auto je pre toga bio na placu par meseci .Možda se nataložio eolys , šta li .ne znam da li je to moguće.U sadašnjem servisu mi ne naplatiše ništa za sve ovo akanje oko pumpe.Zato i mislim da su kese bolje , menjaš sve komplet.
 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 16:02
				od milosg
				123456 napisao: 18 Nov 2022, 11:35
Ali nije ovde problem učestalost regeneracija. Nego njihov trigger, to najviše smeta. Recimo možeš da predjes 500km na autoputu in sutradan krene sa regeneracijom u gradu.
 
Bukvalno. Nažalost, nijedan taj sistem nije dovoljno pametan da se to optimizuje i da uradi regeneraciju dok vozi otvoreno. 
Meni se ovo rešenje sa Eolys fluidom čini dobro, jer spušta temperaturu za 150 stepeni ili tako nešto, i efikasnija je i brža regeneracija.
 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 16:11
				od 123456
				Koliko ja znam...BMW, Merc pa možda čak i noviji Volvo imaju daleko bolje rešen sistem od  VAG-a. 
I naravno, Francuzi.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 17:15
				od shandu90
				Sto znaci, svi. Azijati vise i nemaju dizele. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 18 Nov 2022, 17:21
				od 123456
				Pa ne bih bio kategoričan ali većina proizvodjača ima to bolje rešeno od VAG. 
Jer ovo je čist mazohizam, auti koji su pravljeni za autoput, krenu sa regeneracijom kada stignes u grad, nigde logike ni zdrave pameti.