Stranica 28 od 72
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 08 Feb 2019, 09:30
				od maniaxxx
				Ne bi mu nista falilo i da si je prekinuo. Nije dobro svaki dan da je prekinjujes, a ako se kadkad desi nema panike.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 08 Feb 2019, 09:42
				od cozmo
				Sta znam, bolje da ne prekidam  

  Uvek imam mesta gde cu da odvozam tih par minuta, tako da nije problem.
 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 18:39
				od TeaseR
				Pre neki dan mi se upalila lampica za dpf i dva dana nakon toga, auto upao u safe mode, pali se check engine i ova lampica: 
Sad ne mogu da skapiram da li je to sve zbog dpf-a izbacio ili je nesto drugo u pitanju. DPF lampica mi se vise ne pali, al zato ovde dve uvek pri paljenju. Ima li neko savet, da li masinsko ciscenje dpf-a pomaze ili je bolje da ga skinem/uzmem nov?
 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 18:51
				od nick79
				Ova lampica sto si ostavio sliku je lampica odmgrejaca. Da ti nije crkao neki grejac?
Sent from my SM-T510 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 18:51
				od TeaseR
				Znam da je lampica grejaca ali majstor kaze da ne mora da znaci da je grejac jer kod golfa navodno moze da znaci i nesto drugo...
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 19:08
				od nick79
				Aha izvini onda nisam te shvatio. Pa cek sto ti majstor ne kaze u cemu je problem ako je vec gledao?
Sent from my SM-T510 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 19:28
				od cozmo
				Nekad koristi grejace za regeneraciju filtera, pa ako u tom momentu ocita gresku na grejacima, prekida regeneraciju. Pogledaj parametre DPF-a i da li rade grejaci na dijagnostici.
DPF se cisti za 70 do 100e veoma efikasno. Ali moras da resis svaki problem pride koji imas da ne prekida opet regeneracije.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 19:38
				od Ivan
				Lampica od grejaca se pali kada je DPF u pred-kriticnom stanju, dakle auto jos uvek moze da se vozi, ali moras pod hitno da resavas ili ce nakon par stotina ili par hiljada km da bude gotovo.
A da znas dok je zacepljen dpf turbina trpi daleko vece opterecenje.
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 22:28
				od Misha
				dag81 napisao:Stariji sa dpfom su auspusi cisti kao casa, novija auta imaju malo cadji.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Iskreno baš sam se iznenadio kada sam video izduve na Alfi Stelvio 2.2 dizel. 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 27 Okt 2019, 22:38
				od Ivan
				Posto je alfa u pitanju ne bi me cudilo da je neko izvadio visak fabrickih delova (dpf) i/ili chipovao 

 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 28 Okt 2019, 09:34
				od nidza
				Sve čađavi:
Nova Astra 1.6D sa AdBlue:
Serija 1 116d:
Abarth 595 competizione:
TSI 2.0:
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 28 Okt 2019, 09:56
				od Ivan
				TSI os silnog spaljenog ulja cadjaviji od dizelke  

 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 28 Okt 2019, 09:58
				od nidza
				Kog ulja?  

 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 28 Okt 2019, 09:59
				od Misha
				
 Auspuh na bivšem QQ+2 2.0 DCI je bio čist ko suza,dok nisam izvadio dpf. Ovi izduvi sa Alfe Stelvio su kao sa gradskog busa.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: DPF i regeneracija
				Poslato: 28 Okt 2019, 10:15
				od kami
				I meni na e90lci bio kao suza, sad na f34, crn da crnji ne moze bit...
Sent from my SM-G965F using Tapatalk