Re: Potrošnja ulja Honda Civic
Poslato: 05 Sep 2019, 21:57
				
				Kad kažeš prethodna, misliš 9, 8 ili 7. generacija Civica? 
			
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.xn--garaa-xib.rs/

 plašite čoveka bezveze, otvara se kao i svi drugi motori, po potrebi.
 plašite čoveka bezveze, otvara se kao i svi drugi motori, po potrebi.  
  
Ne plasim coveka, pricam ono sto znam iz iskustva. Gde ces konkretnije od toga. Sto se R serije tice, bar ja nisam cuo da R serija, znaci Honde od 2006 i mladje imaju problem sa potrosnjom ulja kao sto to zna da bude kod d serije.Ji 4Tze napisao: 05 Sep 2019, 22:54 Mnogo tu rekla kazala ima ali ajd, i taj D motor se ne pravi već 13 godina... Jeste, R serija je nasledila D seriju koja sad ispade da se svakodnevno otvaraplašite čoveka bezveze, otvara se kao i svi drugi motori, po potrebi.
I ne otvara se glava vlasnika nego se odvrnu šrafovi, obavi šta treba, vrati dihtung i zavrne nazad. Nije rocket science.
R serija motora je, kao i više Hondinih (pre i posle toga) je vrhunski agregat za namenu kojoj je predodređen.
Koga više zanima nek pročita:
http://asia.vtec.net/Engines/RiVTEC/index.html
Koga ne zanima, nek napiše bar nešto konkretno, mislim da Trojke ima D seriju (D17, čini mi se, nije svaki D isti) - može i on da kaže više o tome, mada ta serija motora je davno odradio svoje.
Nije "Japanac"..."Englez" je...a to je skoro kao da je "Rus"Milić napisao: 05 Sep 2019, 19:03Ja ne mogu da vjerujemo šta čujem sve ovde. Pa ja sam punta vozio 10 god bez otvaranja motora i povećanja potrošnje ulja. Ovde ispada kao da sam kupio Lađu žiguli pa na 80.000 da radim generalnu. Jel ovo japanac honda ili rus?Kabe napisao: 05 Sep 2019, 14:33 Neverovatno, kako se oko jedne veoma proste stvari zna da zakuva situacija.
Za početak:
01. Promeni ulje i stavi gradaciju koja odgovara tom motoru i tom autu. Preporuka: Eneos, Total... 5w40.
02. Tokom 10 000 kilometara kontroliši nivo ulja
Nakon toga ćeš imati neki uvid šta se događa sa potrošnjom i moćićemo dalje da nagađamo da li si spreman za mali servis ili "polugeneralnu". Ako bude baš crno radimo SWAP.
K serija, R serija, babe, zdravlje i sve ostalo. Svaki auto je priča za sebe, svaki motor priča za sebe, kao i svaki vozač i njegov "režim" vožnje od koga zavisi i potrošnja ulja kao i zdravstveno stanje auta.
 
  
   
   
 
Druže, ja mislim da te i jedni i drugi lažu.Milić napisao: 27 Sep 2019, 11:05 Pozdrav još jednom
Idemo dalje sa temom jer je meni ovo baš zanimljivo istraživanje
Promenio sam motorno ulje i nećete vjerovati koje sam sipao.?
Možda bi dobra bila anketa jer vidim da ima različitih mišljenja o kvalitetu i odabiru ulja
Uključio sam glas razuma, ni po babu ni po .....
Otvorio knjigu ona kaže Honda 5W40 ili Honda 5W30.
Sipao 5W 40 kako je i bilo do sada u autu. Švajcarci su sipali ovu gradaciju i ne vjerujem
da je njihov ovlašćeni servis šarlatanski.
Sada idemo u praćenje potrošnje istog. Ostalo 0,5 lit za dolivanje.
Pitao sam majstora koji je menjao da li sam fiju što kupujem original ulje i on je
rekao odrrečno. Ovo ulje je bolje od bredniranih Eneos ,Castrol isl.
Prodavci ulja pak tvrde da su brendirana ulja kvalitetnija i da to nikad neće da
priznaju ovlašćeni servisi. Kao imaju neki aditiv koji originalna (Hondina) ulja nemaju.
Pratiću potrošnju pa se javljam.
Našao sam jedan tejkst gde se neki lik žali da mu je na ovom motoru 1,8 i vtec trošio
na početku 1 litar na 10.000km a sada je povećao na 3 litara na 10.000km.
Na kraju je priznao da ga ne vozi u normalnom režimu već želi da probije
granice u brzini.


Još jedan tekst o samom motoru koji sam našao na inostranom sajtu kaže sledeće:
Zbog i-vtec sistema ventila ne pokušavajte da štedite na kvalitetu ulja jer će otkazati ovaj
komplikovani sistem otvaranja ventila koji isključivo zavisi od kvaliteta tj pritiska ulja.
Pošto sam tehničko lice kapiram ovo odlično.
pozdrav
bis bald


Druže Simiću !!!Kabe napisao: 27 Sep 2019, 11:15Druže, ja mislim da te i jedni i drugi lažu.Milić napisao: 27 Sep 2019, 11:05 Pozdrav još jednom
Idemo dalje sa temom jer je meni ovo baš zanimljivo istraživanje
Promenio sam motorno ulje i nećete vjerovati koje sam sipao.?
Možda bi dobra bila anketa jer vidim da ima različitih mišljenja o kvalitetu i odabiru ulja
Uključio sam glas razuma, ni po babu ni po .....
Otvorio knjigu ona kaže Honda 5W40 ili Honda 5W30.
Sipao 5W 40 kako je i bilo do sada u autu. Švajcarci su sipali ovu gradaciju i ne vjerujem
da je njihov ovlašćeni servis šarlatanski.
Sada idemo u praćenje potrošnje istog. Ostalo 0,5 lit za dolivanje.
Pitao sam majstora koji je menjao da li sam fiju što kupujem original ulje i on je
rekao odrrečno. Ovo ulje je bolje od bredniranih Eneos ,Castrol isl.
Prodavci ulja pak tvrde da su brendirana ulja kvalitetnija i da to nikad neće da
priznaju ovlašćeni servisi. Kao imaju neki aditiv koji originalna (Hondina) ulja nemaju.
Pratiću potrošnju pa se javljam.
Našao sam jedan tejkst gde se neki lik žali da mu je na ovom motoru 1,8 i vtec trošio
na početku 1 litar na 10.000km a sada je povećao na 3 litara na 10.000km.
Na kraju je priznao da ga ne vozi u normalnom režimu već želi da probije
granice u brzini.


Još jedan tekst o samom motoru koji sam našao na inostranom sajtu kaže sledeće:
Zbog i-vtec sistema ventila ne pokušavajte da štedite na kvalitetu ulja jer će otkazati ovaj
komplikovani sistem otvaranja ventila koji isključivo zavisi od kvaliteta tj pritiska ulja.
Pošto sam tehničko lice kapiram ovo odlično.
pozdrav
bis bald
Nećeš ti ni verovati ko pakuje - "ORIGINALNA" ulja
A ovo treće vezano za štednju i "otkazivanje VTEC-a" (ma šta to značilo), ja koji sam 150 godina u VTEC svetu mogu samo da se nasmejem, jer ne znam za nijedan slučaj
 
 Imaš primere i na HCS da ljudima "zapekne" ivtec.Kabe napisao: 27 Sep 2019, 11:15 A ovo treće vezano za štednju i "otkazivanje VTEC-a" (ma šta to značilo), ja koji sam 150 godina u VTEC svetu mogu samo da se nasmejem, jer ne znam za nijedan slučaj
Za početak, pošto vidim da voliš da se informišeš na forumima (što je nekad dobro, a nekad loše), savetujem ti da pročitaš ovu temu pošto voziš Hondu:
Druže Simiću !!!
A ja baš išao u Deltu da izbegnem prepakovano ulje.
Hajde prosvetli me! Ne mogu da verujem.
Što se tiče sistema i vtec mnogo mi je lakše ako si toliko godina u tome
jer sam ja birao i birao i odluka je pala na ovaj motor. Troši i malo i puno sve
zavisi od potrebe. Ja sam drajver koji voli i da vozi sporo i uživa u muzici a ponekad i da vozi
kao na trkama. Sva zavisi od trenutnog raspoloženja. Pobedio sam u takmičenju 200 vozača amatera
u organizaciji SAT u zadnjoj nedelji 2007 godine a emitovano u prvoj emisiji SATa 2008 godine,tako da mi iskustva ne nedostaje. Ovo sa prepakovanjem ulja me baš zanima.
Ukoliko potrošnja novog originalnog ulja bude manja onda ova priča ne pije vodu.
Čekam odgovor.
Ich warte antwort
, ne može biti dokaz ničega jer nisi probao i testirao nijedan od brendova koji su pomenuti na svom vozilu da bi rekao da je problem u njima.Ukoliko potrošnja novog originalnog ulja bude manja onda ova priča ne pije vodu.
To da "zapekne" ventil nema veze sa "otkazivanjem", bar ja to tako konotiram. U generaciji Civica o kojoj govorimo ne pamtim neki tipičan primer, a kamo li učestalost sa tim problemom ni na forumu, a ni u svojoj servisnoj praksi.Heinz napisao:Imaš primere i na HCS da ljudima "zapekne" ivtec.Kabe napisao: 27 Sep 2019, 11:15 A ovo treće vezano za štednju i "otkazivanje VTEC-a" (ma šta to značilo), ja koji sam 150 godina u VTEC svetu mogu samo da se nasmejem, jer ne znam za nijedan slučaj