Re: DPF i regeneracija
Poslato: 16 Jan 2015, 16:21
To je skracenica na fr za dpf. Recimo na srpskom bi bila fdč.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.xn--garaa-xib.rs/
Koliko ja znam kod Fiata, a DW ima fiatov motor postoje tri vrste regeneracije.zrnkemiki napisao:Pri svakoj regeneraciji on ubrizgava gorivo pomocz kog spaljuje cestice, temperatura tada u filteru bude oko 800 stepeni. Dakle ne ubrizgava gorivo samo kada se radi forsirana regeneracija, nego pri svakoj. Upravo zato je i problem prekidanje regeneracije, jer to gorivo koje ne sagori se vrati u motor i mesa se sa uljem. To je ono kako stvari stoje kod Opela i ono sto sam siguran.
DW Sto se tice aditiva, u principu mozes da uzmes aditiv nekog poznatog proizvodjaca, nece stetiti, samo je stvar koliko ce pomoci. Mozda sa aditivom mu treba manje goriva, tj potrosi manje goriva pri regeneraciji, ko ce ga znati.
Sent from my GT-I9505
Svaki sistem to ima a moj DPF nije Fiatov. To je Opel sjebao nesto. Inace 1.3 cdti sa 75ks nema izrazen problem kao ova moja najjaca verzijaPaja napisao:Koliko ja znam kod Fiata, a DW ima fiatov motor postoje tri vrste regeneracije.zrnkemiki napisao:Pri svakoj regeneraciji on ubrizgava gorivo pomocz kog spaljuje cestice, temperatura tada u filteru bude oko 800 stepeni. Dakle ne ubrizgava gorivo samo kada se radi forsirana regeneracija, nego pri svakoj. Upravo zato je i problem prekidanje regeneracije, jer to gorivo koje ne sagori se vrati u motor i mesa se sa uljem. To je ono kako stvari stoje kod Opela i ono sto sam siguran.
DW Sto se tice aditiva, u principu mozes da uzmes aditiv nekog poznatog proizvodjaca, nece stetiti, samo je stvar koliko ce pomoci. Mozda sa aditivom mu treba manje goriva, tj potrosi manje goriva pri regeneraciji, ko ce ga znati.
Sent from my GT-I9505
1. Pasivna koja se vrši prilikom vožnje na višim obrtajima uglavnom na otvorenom putu. Ne dodaje se gorivo jer je toplota izduvnih gasova dovoljno visoka da upali čestice u filteru. U slučaju prekida nema posledica.
2. Aktivna koja se vrši dodavanjem goriva. Javlja se obično u gradskoj vožnji i tada vozilo upali lampicu i sugeriše vozaču da drži obrtaje. U slučaju prekida gorivo se taloži u motornom ulju.
3. Prinudna koja se radi u servisu kada se vozilo koje stoji forsira. Nije preterano zdrava i idealno bi bilo kada bi ispred vozila postojao ventilator koji hladi tečnost za hlađenje i ostalo kao na dyno testu.
Paja napisao:Koliko ja znam kod Fiata, a DW ima fiatov motor postoje tri vrste regeneracije.
1. Pasivna koja se vrši prilikom vožnje na višim obrtajima uglavnom na otvorenom putu. Ne dodaje se gorivo jer je toplota izduvnih gasova dovoljno visoka da upali čestice u filteru. U slučaju prekida nema posledica.
2. Aktivna koja se vrši dodavanjem goriva. Javlja se obično u gradskoj vožnji i tada vozilo upali lampicu i sugeriše vozaču da drži obrtaje. U slučaju prekida gorivo se taloži u motornom ulju.
3. Prinudna koja se radi u servisu kada se vozilo koje stoji forsira. Nije preterano zdrava i idealno bi bilo kada bi ispred vozila postojao ventilator koji hladi tečnost za hlađenje i ostalo kao na dyno testu.