Ondak se izvinjavljam, loše sam zapamtioMarkoni napisao:Nisam. Jedino sto sam govorio za VW grupaciju jeste da im je board tacan u deci. Sad ne znam da li si sa tim pomesao, ili mene sa nekim ko je tvrdio slicno.
Tapatalk Post
Renault Megane 1.2 tce 130
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Nije toliko bitno ali je prilična laž fabrike, pitanje je šta je još i nekapiram šta će im to.
Ono što meni deluje vrlo čudno, da ne kažem namešteno, na zepfer-u, obratite pažnju na jednu od navodno najvećih prednosti Golfa kočenje 100-0 ogromna razlika i po njoj Megan koči užasno. Ja sumnjam u tačnost toga što su napisali a ima i nelogičan sled:
kočenje Golf / Megan
50-0 9,4m / 9,2m
90-0 31 / 32
100-0 38,6 / 52,5 ??????????
130-0 66,5 / 66
Jeseeste važi i onda je mrmot zavio čokoladicu. Praviše očigledno.
Inače poređenje ko poređenje, što da ne.
Ono što meni deluje vrlo čudno, da ne kažem namešteno, na zepfer-u, obratite pažnju na jednu od navodno najvećih prednosti Golfa kočenje 100-0 ogromna razlika i po njoj Megan koči užasno. Ja sumnjam u tačnost toga što su napisali a ima i nelogičan sled:
kočenje Golf / Megan
50-0 9,4m / 9,2m
90-0 31 / 32
100-0 38,6 / 52,5 ??????????
130-0 66,5 / 66
Jeseeste važi i onda je mrmot zavio čokoladicu. Praviše očigledno.
Inače poređenje ko poređenje, što da ne.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ima nelogicnosti, ali su uocljive. I naravno da ne verujem da mu je to zaustavni put.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Nego moze li da se stavi zeder na novom Meganu?
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Sve zavisi, mozda je jedini test kocenja na Meganu radjen po kisi.
Zeperfs radi tako sto uzima rezultate od dosta ozbiljnih magazina, pa stavlja najbolje, sto cesto nije pravedno, jer ako je recimo jedan auto izmeren na superlepljivoj stazi, a drugi samo na obicnim stazama, eto gubljenja poente.
Zeperfs je tu da pokaze neko otprilike stanje stvari, kada su rezultati dosta slicni, ne treba to uzeti za bukvalno.
Meni nista nije cudno da je Golf sa 120kg manje od Megana sa istom konjazom, brzi auto.
Sigurno je i dosta dinamicniji, izolovaniji, a enterijer ne moramo ni da razmisljamo da li je kvalitetniji, i ako je Renault napokon napravio prihvatljiv enterijer.
Mislim, meni prvom se Megane vise svidja, ali treba biti realan i skapirati da Golf ima dosta stvari zbog kojih kosta koliko kosta, pored toga sto dosta ide na bedz i ekstra "luksuz".
Pa Markoni je Seat fan i administrator na Seat forumu, ako se ne varam, pa je kada nas je vozio u svom Leonu FR 2.0 TDI 150ks, rekao da je Golf bolji auto u svakom pogledu.
I A klasa, A3 i Bmw 1 isto imaju dosta stvari zasto kostaju koliko kostaju, od cega opet naravno nije sve bas zasluzeno.
Ako se gleda isplativost, uvek kod jeftinijeg, a u istoj klasi automobila, dobijes vise za svoj novac, to se ne moze osporiti, pa kod Leona dobijes vise nego kod Golfa za iste pare, ali se kod Golfa i jos skupljih premiuma, naplacuje ono ekstra sto dobijes, to je luksuz i zato toliko kosta.
Imas primer ozvucenja. Za 5k eura mozes da kupis zvucnike da ruse kuce, a i da sviraju prelepu muziku, a mozes da platis i 200k eura za zvucnike koji sve rade mozda i 5 puta bolje, ali svakako, to ekstra placas za luksuz i mozda i cenu toga sto su napravljeni ti 5 puta bolji zvucnici, jer cesto duplo bolja stvar moze kostati 10x vise da se napravi ili razvije, a na kraju ce biti samo duplo bolja, sa 10x vecom cenom i nista tu novo i cudno nije.
Zeperfs radi tako sto uzima rezultate od dosta ozbiljnih magazina, pa stavlja najbolje, sto cesto nije pravedno, jer ako je recimo jedan auto izmeren na superlepljivoj stazi, a drugi samo na obicnim stazama, eto gubljenja poente.
Zeperfs je tu da pokaze neko otprilike stanje stvari, kada su rezultati dosta slicni, ne treba to uzeti za bukvalno.
Meni nista nije cudno da je Golf sa 120kg manje od Megana sa istom konjazom, brzi auto.
Sigurno je i dosta dinamicniji, izolovaniji, a enterijer ne moramo ni da razmisljamo da li je kvalitetniji, i ako je Renault napokon napravio prihvatljiv enterijer.
Mislim, meni prvom se Megane vise svidja, ali treba biti realan i skapirati da Golf ima dosta stvari zbog kojih kosta koliko kosta, pored toga sto dosta ide na bedz i ekstra "luksuz".
Pa Markoni je Seat fan i administrator na Seat forumu, ako se ne varam, pa je kada nas je vozio u svom Leonu FR 2.0 TDI 150ks, rekao da je Golf bolji auto u svakom pogledu.
I A klasa, A3 i Bmw 1 isto imaju dosta stvari zasto kostaju koliko kostaju, od cega opet naravno nije sve bas zasluzeno.
Ako se gleda isplativost, uvek kod jeftinijeg, a u istoj klasi automobila, dobijes vise za svoj novac, to se ne moze osporiti, pa kod Leona dobijes vise nego kod Golfa za iste pare, ali se kod Golfa i jos skupljih premiuma, naplacuje ono ekstra sto dobijes, to je luksuz i zato toliko kosta.
Imas primer ozvucenja. Za 5k eura mozes da kupis zvucnike da ruse kuce, a i da sviraju prelepu muziku, a mozes da platis i 200k eura za zvucnike koji sve rade mozda i 5 puta bolje, ali svakako, to ekstra placas za luksuz i mozda i cenu toga sto su napravljeni ti 5 puta bolji zvucnici, jer cesto duplo bolja stvar moze kostati 10x vise da se napravi ili razvije, a na kraju ce biti samo duplo bolja, sa 10x vecom cenom i nista tu novo i cudno nije.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Nista to nije cudno, cak je i dobro da je samo toliko skuplji dizel 
Jebiga, ljudi su glupi pa gledaju da ustede na gorivu i zbog toga kupe losiji auto, a na kraju ih izadje mozda 1k eura jeftinije...
Recimo, A220 4matic sa 184ks i 0-100 za 6.9s kosta 32k eura u Nemackoj, a 220d 4matic sa 177ks i 0-100 za 7.5s je 4500e skuplji.
Jebiga, ljudi su glupi pa gledaju da ustede na gorivu i zbog toga kupe losiji auto, a na kraju ih izadje mozda 1k eura jeftinije...
Recimo, A220 4matic sa 184ks i 0-100 za 6.9s kosta 32k eura u Nemackoj, a 220d 4matic sa 177ks i 0-100 za 7.5s je 4500e skuplji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Darko
- Postovi: 9602
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Glupa ponuda motora. Nedostaje i dizel i benzin od 160ks. Ovako je veliki jaz izmedju 130 i 205 ks.petarboj napisao:sta bi sa onim 1.6 dci od 165 konja? mislim da ce ici samo u gt, ali nisam nigde nasao vise informacija. malo su preterali sa cenom dci 130, 2600e skuplji od 130 tci...
Imaju u talismanu 1.6 tce 150ks. Ne znas sto nije u varijanti kod megana. Bas bi bio prava mera za tu karoseriju.
U talismanu ima 9.6 sekundi i 215km/h i to na 1430 kilograma, na meganovih 1200+kg bi bio odlicna zujalica,
pogotovo u gt line opremi ispod 20k evra.
- Darko
- Postovi: 9602
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Opako izgleda crni gt




Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ipak plavi.
Ili ipak crni, nemam pojma.
Ili ipak crni, nemam pojma.
- Darko
- Postovi: 9602
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Verovatno ero tvoj auto cim si sakrio tablice. Lep je zaista, svaka cast na kupovini, jos intens oprema, sigurno je uzivanje na nivou 
- Darko
- Postovi: 9602
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Jos i slovenska "sedem dni" vinjeta znaci da se vozilo i po lepim putevima i predelima

Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Oko 8 000km do sada.
Ovo je iz Grčke.
Ovo je iz Grčke.