
Tapatalk






 To sto si ti opisao je meni katastrofa i ne pricinjava mi ni najmanji uzitak, stavise smuci mi se na voznju od atmosferaca ispod 200 ks (ni preko ih ne volim al' bar se manje moraju voziti na ovaj nacin jer imaju snage), da se "uzivljavam" u voznju oko najobicnije uzbrdice i preticanja. Mogu da se "uzivljavam" ako izvlacim maksimum iz auta (a tu mo's i turba da vozis jednako i da ga izvlacis do granica saltajuci pred crveno), na obicnom putovanju je valjda logicno da je ljepse da mozes da drzis malo jaci tempo bez nekog natezanja i "uzivljavanja", drame i dernjave motora.
 To sto si ti opisao je meni katastrofa i ne pricinjava mi ni najmanji uzitak, stavise smuci mi se na voznju od atmosferaca ispod 200 ks (ni preko ih ne volim al' bar se manje moraju voziti na ovaj nacin jer imaju snage), da se "uzivljavam" u voznju oko najobicnije uzbrdice i preticanja. Mogu da se "uzivljavam" ako izvlacim maksimum iz auta (a tu mo's i turba da vozis jednako i da ga izvlacis do granica saltajuci pred crveno), na obicnom putovanju je valjda logicno da je ljepse da mozes da drzis malo jaci tempo bez nekog natezanja i "uzivljavanja", drame i dernjave motora.Ta Astra G se vuce kao slinaDay Walker napisao:Cekaj po cemu se tvoja voznja razlikuje od moje?
I ja uzivam kad vozim krivudavim putevima i daleko vise uzivam u Corsi dizel nego u Astri G koja je bila atmo.
Gusila se i davila pod teretom na uzbrdici, a ovaj to lako i uzbudljivo resava.
I jos nesto, i na turbu mora da se salta

 
 





