Pa taj njihov Haldex je nidje-veze sa ostalima. A ja ga hejtujem i uvijek cu ga hejtovati jer se meni licno taj princip rada nikako ne svidja, neprijatan mi je osjecaj u voznji na granici trakcije jednostavno. Da ne spominjemo da sa Torsenom moze malo i da se powersliduje i drifta (po suvom), recimo s onim Fedjinim A5, kao da ne znas.Ivan napisao:Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.
Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Mislim da samo Stefan hejtuje haldex, ok je to pogon.Ivan napisao:Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa ja i kazem da se meni LICNO ne svidja, nisam sporio njegove rezultate ni u jednom postu. 10x ponavljam subjektivni osjecaj kod Haldexa je meni ocajan, cak i u uslovima kao na testovima na kojima on prolazi u praksi.
Jednostavno takav auto se vozi kao da je prednji pogon, a novi Torsen kod Audija sa podesavanjem 60:40 se vise vozi kao da je zadnji, kad je zezanje u pitanju, a kad je u pitanju prolazak kroz krivine Haldex jednostavno SUBJEKTIVNO ne uliva sigurnost kao Torsen, cak i ako prodje jednako jer se osjeca taj "lag", gotovo si vec prosao krivinu a on tek tada prebaca snagu pozadi...
Pritom, kad vec pominjemo sve, Haldex spojka se odrzava na cini mi se 60 000 km, Torsen nema odrzavanje koliko znam.
Jednostavno takav auto se vozi kao da je prednji pogon, a novi Torsen kod Audija sa podesavanjem 60:40 se vise vozi kao da je zadnji, kad je zezanje u pitanju, a kad je u pitanju prolazak kroz krivine Haldex jednostavno SUBJEKTIVNO ne uliva sigurnost kao Torsen, cak i ako prodje jednako jer se osjeca taj "lag", gotovo si vec prosao krivinu a on tek tada prebaca snagu pozadi...
Pritom, kad vec pominjemo sve, Haldex spojka se odrzava na cini mi se 60 000 km, Torsen nema odrzavanje koliko znam.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Valjda zato sto nije permamentni 4wd pogon, ali se na onom snimku vidi da je bolji, kakav god bio 
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ali po cemu se vidi, sta sam propustio na snimku? Pritom ne znas ni imaju li iste gume, razliciti vozaci su u pitanju, ne vidi se je li upaljen neki sistem na nekom od njih (mislim da na Passatu moze da se ugasi samo ASR kao i na svim VW-ima, dok Audi moze da ugasi i ASR i ESP)... A opet su jednako prosli.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ne, nisu isto prosli, ocigledno nismo gledali isti snimak.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Dosta zavisi i od guma ljudi moji ...
Ako je pasat imao m+s, a A4 letnje naravno da ce pasat biti malcice bolji u ovim uslovima
Mene iskreno osim snega, off road ne interesuje i auto sam kupio jer mi se nenormalno svidja kako se ponasa na suvom, a pogotovo na mokrom ... I naravno sneg
Ako je pasat imao m+s, a A4 letnje naravno da ce pasat biti malcice bolji u ovim uslovima
Mene iskreno osim snega, off road ne interesuje i auto sam kupio jer mi se nenormalno svidja kako se ponasa na suvom, a pogotovo na mokrom ... I naravno sneg
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ti si postavio snimak, da se vidi da su isti, a ne ja
Sta je problem, ne znam, ali vidim samo da se Passat bolje ponasao.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Na ulici, dje se 99% vremena i vozi, nema preko Quattra.
Jednostavno kad te Quattro izbaci s puta, pomiri se odmah da si izginuo, posto se to moze desiti jedino ako si bas svaku mjeru prevrsio. 
Ja i dalje ne vidim da je Passat bolje prosao ali ajde, necu te 10x pitati po cemu kad neces konkretno da kazes.
Ja i dalje ne vidim da je Passat bolje prosao ali ajde, necu te 10x pitati po cemu kad neces konkretno da kazes.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Konkretno sam ti rekao vec, jasno napisao u postu.
A sto se quattra tice, nista spec, ima dosta dobrih 4x4 sistema, kao xdrive, 4matic, vrhunski Subaru recimo...
Sent from my Sony
A sto se quattra tice, nista spec, ima dosta dobrih 4x4 sistema, kao xdrive, 4matic, vrhunski Subaru recimo...
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
xDrive i 4matic i rade po slicnom principu kao haldex?
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ne, permanentni 4x4, naravno.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Niko nije rekao da nema jos dobrih, ali Quattro je za primjer, pricalo se o njemu.
xDrive takodje dobar, sa 4maticom nikako da se susretnem osim u SUV-u, a s obzirom kako drze ML i GL ostrijom voznjom (dobijam nagon za povracanje), glupo mi komentarisati na osnovu njih.
4matic u A klasi i jos nekima je Haldex inace. U jacim modelima je permanentan.
4matic u A klasi i jos nekima je Haldex inace. U jacim modelima je permanentan.
Poslednja izmena od stefank u 04 Dec 2014, 17:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Xepoj87 napisao:Ne, permanentni 4x4, naravno.
Sent from my Sony
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Za AMG modele sam vec rekao, nemaju veze sa pravim 4maticom. A klasi.i slicnima je pitanje zasto ne stavljaju permanentni.
Ne nam o kakvom povracanju pricas i kakve veze to ima sa 4maticom?
Ako te zanima da li je bolji za off road od Audija sa quattro pogonom, da jeste.
Da li bolje lezi u krivini, nema nikakve veze sa pogonom, to bi ovde trebali svi da znaju.
A ni q7 se ne ponasa nista bolje.
Za sta je primer quattro? Subaruov sistem je sigurno bolji, a izmedju xdrivea, 4matica i quattroa, nije jasno koji je bolji, tako da ja kapiram da je to sve isti djavo...
Sent from my Sony
Ne nam o kakvom povracanju pricas i kakve veze to ima sa 4maticom?
Ako te zanima da li je bolji za off road od Audija sa quattro pogonom, da jeste.
Da li bolje lezi u krivini, nema nikakve veze sa pogonom, to bi ovde trebali svi da znaju.
A ni q7 se ne ponasa nista bolje.
Za sta je primer quattro? Subaruov sistem je sigurno bolji, a izmedju xdrivea, 4matica i quattroa, nije jasno koji je bolji, tako da ja kapiram da je to sve isti djavo...
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.