Uostalom, kad moze da se porede A5 i E92 u trenutku kad E92 prestaje da se proizvodi ili jos uvek aktuelni A4 B8 sa E90 koji se ne proizvodi vec dve godine, moze i ovo
Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Zasto? Taj A5 se i dalje prodaje po istoj ceni kao BMW a prodavace se bar jos dve godine 
Uostalom, kad moze da se porede A5 i E92 u trenutku kad E92 prestaje da se proizvodi ili jos uvek aktuelni A4 B8 sa E90 koji se ne proizvodi vec dve godine, moze i ovo
Uostalom, kad moze da se porede A5 i E92 u trenutku kad E92 prestaje da se proizvodi ili jos uvek aktuelni A4 B8 sa E90 koji se ne proizvodi vec dve godine, moze i ovo
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Zar nisu malo mlađani da bi se govorilo koji bolje drži cenu. Nekako mislim da se to realnije vidi posle 4-5 godina.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- starac vujadin
- Postovi: 11453
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mogu da se porede po perfomansama i uopšte kao automobili, ali nije dobro poređenje kako drže cenu jer je A5 model koji se približava kraju svoje produkcije i ti modeli uvek slabije drže cenu (sem nekih super specijalnih edicija koje A5 nema) od modela koji je u naponu snage. Isto je to važilo i recipročno za E92 kada je on bio na izmaku karijere.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Naravno.
Poenta ovog ironicnog posta je i bila da pokazem kako je pogresno donositi zakljucke o gubitku vrednosti na osnovu povrsne analaze nemackih oglasa. A jos veca greska je na osnovu tih pogresnih podataka, donosti zakljucke o kvalitetu nekog auta. Ako bi tako gledali, onda je Golf 2 na osnovu cene u Srbiji, ubedljivo najbolji auto na svetu sto nema nikakve veze sa realnoscu. Ili npr. Alfa 8C, BMW Z8 i sl. na kojima vlasnici zaradjuju...
Nemci se inace cesto bave pitanjem gubitka vrednosti (Wertverlust) i po njihovim podacima, nema neke bitne razlike izmedju "premijum trojke". Za starije automobile, cenu diktira potraznja, stanje konkretnog primerka, koliko generacija novih modela ga je pregazilo, kao i neki lokalni parametri (cena registracije, potrosnja, mogucnost ugradnje plina, cena delova, dostupnost jeftinijih delova iz male privrede) itd.
Poenta ovog ironicnog posta je i bila da pokazem kako je pogresno donositi zakljucke o gubitku vrednosti na osnovu povrsne analaze nemackih oglasa. A jos veca greska je na osnovu tih pogresnih podataka, donosti zakljucke o kvalitetu nekog auta. Ako bi tako gledali, onda je Golf 2 na osnovu cene u Srbiji, ubedljivo najbolji auto na svetu sto nema nikakve veze sa realnoscu. Ili npr. Alfa 8C, BMW Z8 i sl. na kojima vlasnici zaradjuju...
Nemci se inace cesto bave pitanjem gubitka vrednosti (Wertverlust) i po njihovim podacima, nema neke bitne razlike izmedju "premijum trojke". Za starije automobile, cenu diktira potraznja, stanje konkretnog primerka, koliko generacija novih modela ga je pregazilo, kao i neki lokalni parametri (cena registracije, potrosnja, mogucnost ugradnje plina, cena delova, dostupnost jeftinijih delova iz male privrede) itd.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Cela tema je iracionalna.
Sva tri proizvođača prave luksuzna vozila gde je cena najmajnje bitan faktor.
Sva tri proizvođača prave luksuzna vozila gde je cena najmajnje bitan faktor.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pajo, ne kvari temu. 
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
A ja mislim da je cena najbitniji faktor tj. ono sto se dobija za dati novac. Nisu nemci budale i rasipnici a nisu ni proizvodjaci, pa se tacno zna sta koliko sme da kosta da bi se prodavalo. Cim se uoci neka neregularnost poput previse para za to sto se pruza, trziste ga kazni(primer alfa romea
).
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
To opet nema veze sa polovnjacima
Ako cemo iskreno, vecina autonovinara govori kalo Mercedes najbolje drzi vrednost, u odnosu na ostala 2. Takodje je poznato da su Bmw i Audi jedni drugima konkurencija, dok je Mercedes totalno druga prica, i ako su im u sustini kola priblizno dobra.
Tu je sve stvar ukusa, a to koji bolje drzi vrednost govori samo o tome, a nema veze sa konkretnim kvalitetom proizvoda. Primer toga je Lexus.
Tapatok za Vindovz
Tu je sve stvar ukusa, a to koji bolje drzi vrednost govori samo o tome, a nema veze sa konkretnim kvalitetom proizvoda. Primer toga je Lexus.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Bas danas seo sa covekom vozi x6 diesel i nesto se potegne prica o kolima kaze bruka je jedino malo krcka plastika i imao kvar menjaca od 4500e na 120.000km!!!
A kaze cale mu vozio clio3 1.5dci ni zupcasti nije menjao a sastavuo ga do 290.000 km
Ulje kad se seti na svakih 30 40... pa se setih teme
cak bu lamelu spone nista nije dirao...
Da dodam. I onda tako sahranjenog klija prodao za 3500. I 120.000km nekom jadniku sto je za drugu temu ovog foruma...
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
A kaze cale mu vozio clio3 1.5dci ni zupcasti nije menjao a sastavuo ga do 290.000 km

Ulje kad se seti na svakih 30 40... pa se setih teme
Da dodam. I onda tako sahranjenog klija prodao za 3500. I 120.000km nekom jadniku sto je za drugu temu ovog foruma...
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
- carov2
- Postovi: 5208
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ja sam skroz suprotnog mišljenja. Mislim da u poslednje vreme, Nemačka trojka testira elastičnost tražnje, cene me u poslednje vreme sve više iznenađuju. Sa druge strane, pročitaš komentare pojedinih članova na forumu i bude ti jasno, nema teorije, da potez svoje omiljene marke okarakterišu kao negativan, ma šta god ovi napravili, izgovori su uvek spremni, jer naravno, valjda zna Audi šta radi, i to radi za naše dobro.ftj napisao:A ja mislim da je cena najbitniji faktor tj. ono sto se dobija za dati novac. Nisu nemci budale i rasipnici a nisu ni proizvodjaci, pa se tacno zna sta koliko sme da kosta da bi se prodavalo. Cim se uoci neka neregularnost poput previse para za to sto se pruza, trziste ga kazni(primer alfa romea).

Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
pa audi konstantno belezi rast prodaje, ocigledno da zna 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Poslednja izmena od ADrei u 28 Okt 2014, 19:56, izmenjeno 1 put ukupno.
- starac vujadin
- Postovi: 11453
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Cuje se lanac na BMW-u...
Sad imam nešto novo na repertoarudragvorl napisao:![]()
Starce, gde je ona slika OOOOce nas?

- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Meni deluje, ispravite me ako gresim, da najveci fanbojevi obicno kupuju polovna kola sa solidnom kilometrazom. Da kupuju novo, racionalizovali bi samo tako, svaki parametar bi ulazio u pricu.
Ili da preformulisem: oni koji kupuju nove premiume (cesto okarakterisani kao prilicno glupi od clanova ovog foruma
) mogu da favorizuju neki brend, ali tesko da ce mu prastati sva sranja moguca.
Ili da preformulisem: oni koji kupuju nove premiume (cesto okarakterisani kao prilicno glupi od clanova ovog foruma
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD