Naime, povremeno mi se desava da u gradskoj voznji, uglavnom na manjim brzinama, automobil kao da "proguta knedlu" na sekundu- dve, prosto izgubi gas. Ranije se to jako retko desavalo a sada je postalo sve cesce i cesce.
Na dva redovna servisa, prilikom redovnog dijagnostickog pregleda bila je prisutna greska potenciometra gasa te sam pre zamene istog (nije ni malo jeftino) resio da pogledam u cemu je problem iako u servisima tvrde da ciscenje potenciometra nije moguce.
Skidanje samog potenciometra je jednostavno, drzi se na tri srafa koja je potrebno odvrnuti i raskaciti dzek.
Potenciometar ide komplet sa pedalom gasa.


Ravnim srafcigerom uz blagu upotrebu sile odvojiti poklopac koji se nalazi sa suprotne strane pedale i prilazi se celom mehanizmu.

Na slici se ne vidi najjasnije, u pitanju je klasican potenciometar na tri grafitna polja, tacno se vidi kako je grafit blago istrosen na pocetku hoda papucice- logicno.
Grafitna polja ocistiti kontakt sprejem (nikako WD ili bilo sta slicno) i obavezno premazati nekim namenskim sredstvom za regeneraciju grafitnih kontakta (moguce ih je naci u svakoj prodavnici elektronske opreme i delova).
Ja sam licno koristio ovo

Na kraju zalepiti poklopac i montirati sve obrnutim redosledom.
Iako nisam stigao da se provozam malo vise, rezultat je ocigledan u startu, papucica osetno bolje reaguje na gas u tom pocetnom polju, ranije je postojala blaga zadrska koje vise nema. Mislim da sam definitivno resio problem, bar na neko vreme.
Napomena:
*Preventivno skinuti klemu sa akumulatora
*Ocistiti sve kontakte i dzekove kontakt sprejom pre montaze potenciometra
