Znam da je drugar pre par dana u Mladenovcu radio remont letve na 308 ( iz 2009 ) i da su mu tamo posle rastavljanja rekli da su dva zuba te letve oštećena i da nema smisla reparirati tu letvu ( jer to neće rešiti problem sa ta dva zuba ), pa su mu našli neku drugu polovnu i nju reparirali i sve ga je došlo 250 evra ( onu njegovu letvu sa dva oštećena zuba su mu vratili ).
A ja sam baš veoma davno imao problem da mi je posle podešavanja optike volan bio malo zakrenut ulevo ( 5-10% ), ali su posle to rešili na optici. To kod tebe ili su neke greške sa dužinom krajeva spone ( da li su iste leva i desna, pojma nemam ), a mislim da tu postoji i produžetak kraja spone ( jednom sam menjao desni produžetak na 308 ) ili je neko loše "složio letvu".
Sećam se da sam se kao dete "igrao" sa letvom kod nekog prastarog Volvoa i bukvalno si mogao veoma lako ( odvrtanjem dva šrafa od 8 mm ) da oslobodiš poklopac koji drži oprugu, a koja drži napetim plastični deo koji pritišće "spoj zuba" letve volana i poprečnog dela mehanizma. I kada bi izvadio tu oprugu i plastiku, više ne bi postojao bilo kakav pritisak na spoj zuba, bilo je slobodno i mogao si da okreneš volan kako hoćeš ( bez da se zakreću točkovi ). Bilo bi lepo da je kod tebe tako banalno rešenje.
 
        



 Neko je nastelovao da volan stoji pravo na krajevima spona ali je poremetio ajnslag. Kad ga je vulkanizer nacentrirao da ima isti ugao okretanja volan ostao krivo... Neko je tu nesto sakrio ali ne znam jos sta. Cekam da se bivsi vlasnik vrati sa mora da ga pitam jer ce me dosta kostati samo da istrazim sta je tu problem.
  Neko je nastelovao da volan stoji pravo na krajevima spona ali je poremetio ajnslag. Kad ga je vulkanizer nacentrirao da ima isti ugao okretanja volan ostao krivo... Neko je tu nesto sakrio ali ne znam jos sta. Cekam da se bivsi vlasnik vrati sa mora da ga pitam jer ce me dosta kostati samo da istrazim sta je tu problem.