Realno. Jos kad bi bilo svakog dana 30 auta, gde bi bio kraj.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Zimske gume - da ili ne?
Re: Zimske gume - da ili ne?
Ja sam gledao da ima alat da se ventil menja dok je na felni, bez skidanja gume. Samo ga iscupaju, ima na Youtube.
Eto cisto da znate to je ipak prost zahvat, ne mora sve da se demontira i montira nanovo.
PS, rekao bi da se ovo lako uradi sa zbicom za bicikl.
Eto cisto da znate to je ipak prost zahvat, ne mora sve da se demontira i montira nanovo.
PS, rekao bi da se ovo lako uradi sa zbicom za bicikl.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- YUgisa
- Postovi: 936
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Zimske gume - da ili ne?
Pa bez uvrede, ali iz mog iskustva rekao bih da vecina vulkanizera zivi od njihovog traljavog rada
Ja dok sam isao kod jednog vulkanizera, nikad nisam imao problem sa njegovim radom, niti kvalitetom ugradjenih delova. Uz vrhunsku ljubaznost i nisku cenu. Naravno on je zatvorio.
Posle toga sam obisao skoro svakog u gradu da bi naisao na jednog koji iole normalno radi, mada na dnu meni prihvatjive lestvice. Koliko puta sam ja morao da nosim da menjaju ventile (iskreno meni je neprihvatljivo da traju krace od samih guma), ponovo balansiraju jer nisu dobro izbalansirali, da pusta na spoju sa felnom, ostecenih navoja na srafovima... Kakav supak trebas da budes da stegnes u toj meri da neko mora da stavi na kljuc 3m cevi i da 2 osobe od 80kg pokusavaju da popuste tako sto jedna stoji na kraju cevi, druga visi sa nje, to je skoro 5000Nm na autu koji zahteva 80Nm (felne sa centralnim srafom idu najcesce izmedju 650 i 800Nm). 7 godina ja nisam otisao sa tockovima namontiranim na auto kod vulkanizera.
Kakvih je tu prica bilo, spomenicu likove koji ne znaju sta je moment kljuc ili lika koji je tvrdio da se stari tegovi ne skidaju, nego stavis novu gumu i onda vidis da li je u balansu jer tegovi balansiraju felnu, a ne gumu
O raznim teorijama ko da mi se guma izbaci iz balansa jer nije fabricki predvidjena dimenzija na mom autu i slicne gluposti necu ni da pisem, jer bi bio ceo roman tu 
Posle toga sam obisao skoro svakog u gradu da bi naisao na jednog koji iole normalno radi, mada na dnu meni prihvatjive lestvice. Koliko puta sam ja morao da nosim da menjaju ventile (iskreno meni je neprihvatljivo da traju krace od samih guma), ponovo balansiraju jer nisu dobro izbalansirali, da pusta na spoju sa felnom, ostecenih navoja na srafovima... Kakav supak trebas da budes da stegnes u toj meri da neko mora da stavi na kljuc 3m cevi i da 2 osobe od 80kg pokusavaju da popuste tako sto jedna stoji na kraju cevi, druga visi sa nje, to je skoro 5000Nm na autu koji zahteva 80Nm (felne sa centralnim srafom idu najcesce izmedju 650 i 800Nm). 7 godina ja nisam otisao sa tockovima namontiranim na auto kod vulkanizera.
Kakvih je tu prica bilo, spomenicu likove koji ne znaju sta je moment kljuc ili lika koji je tvrdio da se stari tegovi ne skidaju, nego stavis novu gumu i onda vidis da li je u balansu jer tegovi balansiraju felnu, a ne gumu
Being second is to be the first of the ones who loose...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24868
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zimske gume - da ili ne?
Ja zato to sve menjam sam, a nemam radionicu. Treba vrlo malo alata, a ako treba brze uzme se baterijski alat, gotovo sve za 20-30 minuta, i sam si kriv za greske ako se dese. Nema zakazivanja termina i ostalog. Naravno 2 seta se podrazumevaju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money