A, u porastu je broj BMWova
Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ma, znam ja sve to, al redovno se vatas za Turke
A, u porastu je broj BMWova
A, u porastu je broj BMWova
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Svima koji cesto voze Srbija-Nemacka (ili Austrija, Svajcarska...) su Turci sinonim za ... ne znam kako da nazovem a da ostanem pristojan... recimo za neko ponasanje dijametralno suprotno od "gospodskog".
Obicno neki MPV ili karavan, ne bas nov, nakrcan ljudima i stvarima do plafona. Jastuci, igracke, ves, daske, budalastine razne vrste, ali napunjen auto tako da ni jaje vise ne moze da stane i jos pride njih 5-6 u kolima. A kad stanes na benzinsku pumpu da predahnes, tu ti se ogade...
Obicno neki MPV ili karavan, ne bas nov, nakrcan ljudima i stvarima do plafona. Jastuci, igracke, ves, daske, budalastine razne vrste, ali napunjen auto tako da ni jaje vise ne moze da stane i jos pride njih 5-6 u kolima. A kad stanes na benzinsku pumpu da predahnes, tu ti se ogade...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pazi,to prosto ne mogu da verujem je izraz koji se koristi kao iznenadjenje... Kao sto sam rekao: "Prosto ne mogu da verujem da nisu stavili senzore potrosenosti kocnica na zadnje kocnice kod mene na automobilu" ... Ne da to nije istina,nego da je skroz neverovatno da je tako skupo. Ali posle,gledajuci ostale cene,nista cudno.
Ja kada nekome hocu da kazem da laze,ja mu lepo kazem da nesto nije tacno ili da izmislja,a nekada da prosto laze...
Rent-a car sam spominjao posto si ti rekao da dostava kosta i 200,300 franaka,a za te pare mozes da iznajmis GOlfa i da u njemu nosis te kabaste stvari koje ne mogu da stanu u limuzinu
I jos da ustedis.
A koliko si ti siguran da prosle godine nisu prodati sedan modeli Subaru-a?
Cak je velika verovatnoca,jer tolika prodaja takvog automobila samo u jednoj maloj zemlji je veoma cudna,osim ako ne izbace novi model,poput tog sedana
Mislim 1.250 bas sportskih automobila od ~50.000e je zaista impresivno,pa cak i sa takvim standardom...
http://subaru.co.uk/vehicles/sti/sti-range/
Jbg,u zemlji sa tako visokim standardom gde par hiljada eura za odrzavanje ili gorivo nisu problem,zaista nije cudno sto su sportska kola u povecanom broju...
A opet,siguran sam da je veoma mali broj mladih kupaca tako skupog automobila...
Ipak statistike pokazuju da mladi mozda vole najvise Golf,posto je 13.000 prodato samo prosle godine i najprodavaniji je model vec dugi niz godinama tamo
Ako ti uopste mozes da izvuces koliko je mladih kupilo ta kola...
Ali poredimo babe i zabe...
Uzmimo recimo Bmw 1 i Bmw 3... Bmw 3 se bolje prodaje.
Uzmimo recimo Audi A4 i Audi A3... Audi A4 se bolje prodaje...
Mercedes C klase je takodje najprodavaniji Mercedes... I to ne samo u Svici.
Mada uopste ne razumem kako smo dosli do toga koji se vise prodaje?
http://cars.european-traveler.com/switz ... itzerland/
Automobil moze da kosta samo 3x vise,manje ne moze nikako,tako da ti mislis da moja C klasa kosta 3x vise od tvoje Alfe? Mislis kao polovna? Pa onda je moj Mercedes E 200 tu otkinuo,posto je duplo jeftiniji od tvoje Alfe...
Kakvo ti je to poredjenje?
Ja kada nekome hocu da kazem da laze,ja mu lepo kazem da nesto nije tacno ili da izmislja,a nekada da prosto laze...
Rent-a car sam spominjao posto si ti rekao da dostava kosta i 200,300 franaka,a za te pare mozes da iznajmis GOlfa i da u njemu nosis te kabaste stvari koje ne mogu da stanu u limuzinu
I jos da ustedis.
A koliko si ti siguran da prosle godine nisu prodati sedan modeli Subaru-a?
http://subaru.co.uk/vehicles/sti/sti-range/
Jbg,u zemlji sa tako visokim standardom gde par hiljada eura za odrzavanje ili gorivo nisu problem,zaista nije cudno sto su sportska kola u povecanom broju...
A opet,siguran sam da je veoma mali broj mladih kupaca tako skupog automobila...
Ipak statistike pokazuju da mladi mozda vole najvise Golf,posto je 13.000 prodato samo prosle godine i najprodavaniji je model vec dugi niz godinama tamo
Ako ti uopste mozes da izvuces koliko je mladih kupilo ta kola...
Ali poredimo babe i zabe...
Uzmimo recimo Bmw 1 i Bmw 3... Bmw 3 se bolje prodaje.
Uzmimo recimo Audi A4 i Audi A3... Audi A4 se bolje prodaje...
Mercedes C klase je takodje najprodavaniji Mercedes... I to ne samo u Svici.
Mada uopste ne razumem kako smo dosli do toga koji se vise prodaje?
http://cars.european-traveler.com/switz ... itzerland/
Automobil moze da kosta samo 3x vise,manje ne moze nikako,tako da ti mislis da moja C klasa kosta 3x vise od tvoje Alfe? Mislis kao polovna? Pa onda je moj Mercedes E 200 tu otkinuo,posto je duplo jeftiniji od tvoje Alfe...
Kakvo ti je to poredjenje?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Jesu gadni,lebac im poljubim...
Floyd,pa zato sto kosta 500e i san je svakog ciganina da ima ogroman Mercedes da bude dJentlmen i da se on i njegova 10-oclana porodica vozU kao ljudi,a ne zbog Turaka
Elem,najzastupljeniji auto kod Turaka je koliko sam ja mogao da primetim Mercedes 124 karavan,a od novijih kola preferiraju Audije,ali ne najnovije,nego one sa pocetka 2000-ih...
Floyd,pa zato sto kosta 500e i san je svakog ciganina da ima ogroman Mercedes da bude dJentlmen i da se on i njegova 10-oclana porodica vozU kao ljudi,a ne zbog Turaka
Elem,najzastupljeniji auto kod Turaka je koliko sam ja mogao da primetim Mercedes 124 karavan,a od novijih kola preferiraju Audije,ali ne najnovije,nego one sa pocetka 2000-ih...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10701
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
124 karavan?
Kanda poistovećuješ Cigane sa Turcima iz Nemačke. Čini mi se da poslednjih desetak godina Turci voze daleko novija, aktuelnija i skuplja kola. Pored Mercedesa u svim kombinacijama i drugih nemačkih premium kola, dosta voze velike vanove kao što su Galaxy, Voyager i sl.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Iz ove teme se moze zakljuciti da je Alfa 147 jako prostran auto a C klasa izuzetno funkcionalna kako za putovanje tako i za prevoz koliko vidim kako dugackih tako i kabastih predmeta.
Ljudi sta je sa vama,u danasnje vreme imate toliko funkcionalnih karavana,mpv-a,suv vozila (gotovo u svim klasama) da i ne treba pricati o ovim vasim automobilima koji su bas po tom pitanju ograniceni.
Ljudi sta je sa vama,u danasnje vreme imate toliko funkcionalnih karavana,mpv-a,suv vozila (gotovo u svim klasama) da i ne treba pricati o ovim vasim automobilima koji su bas po tom pitanju ograniceni.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ma pravi cergariTexonja napisao:Svima koji cesto voze Srbija-Nemacka (ili Austrija, Svajcarska...) su Turci sinonim za ... ne znam kako da nazovem a da ostanem pristojan... recimo za neko ponasanje dijametralno suprotno od "gospodskog".
Pitas se kako oni uopste funkcionisu u jednoj kulturnoj nemackoj a masa obrazovanih i pametnih ne moze da ide tamo
Ok, lose sam te razumeo. Izvinjavam seXepoj87 napisao:Pazi,to prosto ne mogu da verujem je izraz koji se koristi kao iznenadjenje... Kao sto sam rekao: "Prosto ne mogu da verujem da nisu stavili senzore potrosenosti kocnica na zadnje kocnice kod mene na automobilu" ... Ne da to nije istina,nego da je skroz neverovatno da je tako skupo. Ali posle,gledajuci ostale cene,nista cudno.
Ja kada nekome hocu da kazem da laze,ja mu lepo kazem da nesto nije tacno ili da izmislja,a nekada da prosto laze...
Znam to...za kabaste stvari imam Crafter za 70 franaka, koji sam i iznajmljivao par puta i resen problem.Xepoj87 napisao:Rent-a car sam spominjao posto si ti rekao da dostava kosta i 200,300 franaka,a za te pare mozes da iznajmis GOlfa i da u njemu nosis te kabaste stvari koje ne mogu da stanu u limuzinu
I jos da ustedis.
Za mene licno prevoz kabastih stvari nije glavna prednost hatchback-a ali eto u mom slucaju, pri nekim neplaniranim kupovinama, pokazalo se kao dobra stvar.
Pa mozda su i sedani...Xepoj87 napisao:A koliko si ti siguran da prosle godine nisu prodati sedan modeli Subaru-a?Cak je velika verovatnoca,jer tolika prodaja takvog automobila samo u jednoj maloj zemlji je veoma cudna,osim ako ne izbace novi model,poput tog sedana
Mislim 1.250 bas sportskih automobila od ~50.000e je zaista impresivno,pa cak i sa takvim standardom...
http://subaru.co.uk/vehicles/sti/sti-range/
Jbg,u zemlji sa tako visokim standardom gde par hiljada eura za odrzavanje ili gorivo nisu problem,zaista nije cudno sto su sportska kola u povecanom broju...
A opet,siguran sam da je veoma mali broj mladih kupaca tako skupog automobila...
http://www.auto-schweiz.ch/Personenwage ... ellen.html
Na ovom linku mozes da vidis koliki je broj tih automobila prodat u 2011. godini.
Pretpostavka da ga kupuju mladji je zasnovana na subjektivnom osecaju jer za volanom istog uglavnom vidim mlade ljude i pretpostavkom da nece neki senior da kida bubrege u tvrdom WRX-u.
Naravno je da mladi koji rade a pritom jos nemaju decu i troskove sa njima, trose mnogo vise love na automobile i slicne zajebancije nebitne porodicnim ljudima.
Ovde iz nekog razloga i nije tako skup kao u drugim zemljama i cena mu krece od 45.000 franaka (37.000e) po zvanicnom cenovniku a vidim da kod dilera na lageru ima i za 43.000 (http://www.autoscout24.ch/Search/Detail ... hid=174560) sto znaci da ozbiljan kupac moze da ga dobije za 40.000 (33.000e) a to je cena malo bolje opremljenog GTI, sto opet za nekog sa stalnim prihodima i nije neka lova za novi auto...otiso sam mnogo u filozofiju
Vole oni 124ke (cesto odem do Nemacke pa vidim sta voze) ali da su najcesci, bas i nisu.Sloba napisao:124 karavan?Kanda poistovećuješ Cigane sa Turcima iz Nemačke. Čini mi se da poslednjih desetak godina Turci voze daleko novija, aktuelnija i skuplja kola. Pored Mercedesa u svim kombinacijama i drugih nemačkih premium kola, dosta voze velike vanove kao što su Galaxy, Voyager i sl.
Oni koji vise na socijali svakako ni ne smeju (iako imaju lovu zaradjenu na crno) da kupe skuplji auto jer bi ih drzava naguzila pa zato voze krsine.
Ne, ja nisam rekao da je 147ica jako prostran auto ali kao jedan predstavnik C segmenta nije ni preterano skucen.sasa lbg napisao:Iz ove teme se moze zakljuciti da je Alfa 147 jako prostran auto...
Naravno da ima konkurenata u segmentu koji su i prostraniji
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
E sada,treba da napravis razliku izmedju WRX modela i WRX STI modela 
Evo,ovde mozes videti razlike:
http://www.subaru.com/vehicles/impreza-wrx/index.html
Posto se radi o WRX modelu,uopste nije cudno sto voze sportski Subaru sa 265ks za oko 26,27.000e...
Evo kako recimo u Nemackoj stoje cene WRX STI-ja: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... pec-19.pdf
A sto se brojki tice,vidis i sam da kome pare nisu problem i uzima premium nemce,najvise se bira D segment
Mozda su i oni blesavi kao i ja,ko ce ga znati
Sasa,nije niko osporio prednost necega drugog,samo nije sve crno i belo...
Evo,ovde mozes videti razlike:
http://www.subaru.com/vehicles/impreza-wrx/index.html
Posto se radi o WRX modelu,uopste nije cudno sto voze sportski Subaru sa 265ks za oko 26,27.000e...
Evo kako recimo u Nemackoj stoje cene WRX STI-ja: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... pec-19.pdf
A sto se brojki tice,vidis i sam da kome pare nisu problem i uzima premium nemce,najvise se bira D segment
Mozda su i oni blesavi kao i ja,ko ce ga znati
Sasa,nije niko osporio prednost necega drugog,samo nije sve crno i belo...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ja sam ti lepo stavio link na kome je WRX STI za 43.000 franaka (35700e) s'tim da ozbiljnom kupcu uvek malo spuste cenu pa taj ide sigurno za 33.000e.
Za taj WRX "bez STI" nisam ni znao da postoji jer ga u zvanicnom cenovniku ni nema
Za taj WRX "bez STI" nisam ni znao da postoji jer ga u zvanicnom cenovniku ni nema
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Iz svega sto ste napisali, ja mogu da zakljucim da je sve stvar ukusa
Nismo svi isti i ne svidjaju se svima iste stvari 
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Tamo u broju prodatih pise Subaru WRX,pa zato... Ne za cenu,video sam cenu..
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pa dobro, ova statistika ne izdvaja posebne podkategorije nekog modela.
Vidis da su A4 i RS4 izrazeni kroz jednu brojku.
U svakom slucaju WRX, bez obzira da li je STI ili ne, nikako nije obican auto koji vozi svako a posebno ne stariji dok npr. A4 kupuju ljudi od 25-65 godina.
Mnogo je siri spektar kupaca pa je i logicno da se proda vise tih modela nego A3 koji opet ganjaju pretezno mladji...
Vidis da su A4 i RS4 izrazeni kroz jednu brojku.
U svakom slucaju WRX, bez obzira da li je STI ili ne, nikako nije obican auto koji vozi svako a posebno ne stariji dok npr. A4 kupuju ljudi od 25-65 godina.
Mnogo je siri spektar kupaca pa je i logicno da se proda vise tih modela nego A3 koji opet ganjaju pretezno mladji...
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ovo su neki od mojih razloga zašto privatno vozim Mercedes E klasu w210 restajling limuzina:
Zatim velik gepek, ne vozim veš mašine i televozore model nakovanj (ali ovi modeli televozora koji se mogu kupiti u SRB, LCD ili Plazma staju u gepek bez problema), ali zato svakie nedelje idem u Tempo ili Rodić u kupovinu, volim da sve kese spustim u gepek, bez bilo kakvog guranja i trpanja po zadnjim sedištima, kao gospodin sve spustite u gepek bez savijanja, guranja tamo vamo i zavlačenja po zadnjem sedištu.
Zatim automatk, dosta mi je prva-druga, kreni-stani gužvi u BG, uživancija.
Nije skup za održavanje, nema veliki servis (cdi ima dvoredni lanac, traje koliko i motor), servis je 90-100e i radi se na 20k, ja radim na 15k a motori prelaze mnooogo bez problema.
Tempomat, prednja sedišta na naduvavanje vazduhom (može da se naduva i deo za leđa i deo za guzu, tačno se podesi kako vama prija).
Pod prednost ću dodati još i bezbednost tj. tvrdu šasiju, ona je kao tenk, to iz iskustva kažem a možete da pitate i limare, majstoreNexT napisao: Prednost velikog auta
- nikada ti ne zafali mesta za stvari, ne moras da cimas komsiju ako treba da prevezes nesto iole kabastije, ili treba jos samo jedan kofer da stane, posto i ti i ortak vodite devojke
- upija rupe 5x bolje i tise od kola nizih segmenata.
- udobniji (polozaj sedenja, ponuda prostora, oblik sedista)
- tih (mnogo bolja zvucna izolacija od manjih kola)
- lepse podnose vece brzine na auto-putu (put do Zg i nazad, 800km u cugu ne osetim)
- ono sto mnogima nije bitno, ali uz visu klasu po defaultu dobijas vise opreme i kvalitetnije materijale.
Mane
- velika tezina auta, i ne voli preterano ostru voznju po gradu, jednostavno - nije sprinter
Zatim velik gepek, ne vozim veš mašine i televozore model nakovanj (ali ovi modeli televozora koji se mogu kupiti u SRB, LCD ili Plazma staju u gepek bez problema), ali zato svakie nedelje idem u Tempo ili Rodić u kupovinu, volim da sve kese spustim u gepek, bez bilo kakvog guranja i trpanja po zadnjim sedištima, kao gospodin sve spustite u gepek bez savijanja, guranja tamo vamo i zavlačenja po zadnjem sedištu.
Zatim automatk, dosta mi je prva-druga, kreni-stani gužvi u BG, uživancija.
Nije skup za održavanje, nema veliki servis (cdi ima dvoredni lanac, traje koliko i motor), servis je 90-100e i radi se na 20k, ja radim na 15k a motori prelaze mnooogo bez problema.
Tempomat, prednja sedišta na naduvavanje vazduhom (može da se naduva i deo za leđa i deo za guzu, tačno se podesi kako vama prija).
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- grujicd
- Postovi: 9159
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Jedna neočigledna prednost gepeka kod sedana je bezbednost prtljaga. Kod ostalih oblika karoserije lopuvu je dovoljno da razbije zadnje staklo i već ima prtljag na izvolte. Znam par slučajeva takvog obijanja kola u neposrednom okruženju. Najgore je prošao kolega iz Beča, kom su obili A3 na Adi. Jeste da bi bilo gore da su mu ukrali ceo auto ali i ovako je žešće nastradao - u gepeku je imao laptop, ebook reader, nešto stariji android telefon i još par gedžeta. Ništo od toga nije bilo vidljivo, pa da kažeš da je lopov zbog toga obio kola. Nego je video hečbek sa stranim tablama, krknuo kamen u zadnje staklo i posrećilo mu se.
I mene malo brine jer kad idem na duži put uvek je u kolima laptop, ipad, dslr... Nije ni sedan da ne može da se obije ali je velika razlika da li moraš da obijaš bravu ili samo da baciš kamen.
I mene malo brine jer kad idem na duži put uvek je u kolima laptop, ipad, dslr... Nije ni sedan da ne može da se obije ali je velika razlika da li moraš da obijaš bravu ili samo da baciš kamen.
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
moja Cordoba najbolji izbor !16_Valve_ napisao:Iz svega sto ste napisali, ja mogu da zakljucim da je
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.