Sent using Tapatalk
Toyota Auris
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Toyota Auris
Lici na karikaturu 
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
Heineken
- Postovi: 6451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Toyota Auris
Ovako nesto moze samo toyota da napravi..

Re: Toyota Auris
Zar je dotle došlo da kopiraju Hyundai, i to loše?!
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- pedja
- član 001
- Postovi: 15611
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Toyota Auris
Videh danas na Vracaru jednu. Nije strasna kao na slici.
Tptlk
Tptlk
Re: Toyota Auris
Prvi utisci su izuzetni. Ruzan ili ne - ovo ce biti fantastican auto i velika konkurencija svima.
Posle prvih kilometara u novoj generaciji ovog kvalitetnog automobila, možemo zaključiti da je daleko odskočio od prethodnika.
Prvo, što me je iznenadilo u novom Aurisu, jeste mogućnost sportskog položaja za volanom, o čemu smo mogli samo sanjati kod prethodnika. Sedište je moguće spustiti veoma blizu poda, pa vozač sedi U automobilu, a ne NA automobilu, što je po mnogima, bio slučaj kod prethodnika. Objašnjenje je jednostavno: prethodni Auris nije bio dostupan u karoserijskoj verziji karavan, pa je automobil morao zadovoljiti oštrije kriterijume prostranosti, dok je novi Auris dostupan i kao karavan, pa verzija hatchback svojim vlasnicima može ponuditi sportski osećaj za volanom, sa pozicijom sedenje i do 40 mm nižoj nego kod prethodnika.
Nova Toyota Auris ima značajno niže težište, što je formula koja utiče na poboljšanje voznih osobina. Upravljanje je daleko preciznije nego kod prethodnika, a prolasci kroz krivine predstavljaju pravo uživanje. Novi Auris krivine seče kao vruć nož maslac: sigurno i savršeno, a na nagle promene pravca i simulaciju izbegavanja prepreka, Auris reaguje sigurno i vozaču uliva veliku dozu samopouzdanja. Na neravnom putu, automobil se, čak i pri visokim brzinama, osećao kao riba u vodi, a vozaču pruža osećaj vrhunske sigurnosti. Za to možemo zahvaliti dobro podešenom oslanjanju, koje predstavlja vrhunski kompromis između udobnosti i dobrog ponašanja u krivinama.
http://www.automagazin.rs/test/12796/vo ... rvi-utisci
Posle prvih kilometara u novoj generaciji ovog kvalitetnog automobila, možemo zaključiti da je daleko odskočio od prethodnika.
Prvo, što me je iznenadilo u novom Aurisu, jeste mogućnost sportskog položaja za volanom, o čemu smo mogli samo sanjati kod prethodnika. Sedište je moguće spustiti veoma blizu poda, pa vozač sedi U automobilu, a ne NA automobilu, što je po mnogima, bio slučaj kod prethodnika. Objašnjenje je jednostavno: prethodni Auris nije bio dostupan u karoserijskoj verziji karavan, pa je automobil morao zadovoljiti oštrije kriterijume prostranosti, dok je novi Auris dostupan i kao karavan, pa verzija hatchback svojim vlasnicima može ponuditi sportski osećaj za volanom, sa pozicijom sedenje i do 40 mm nižoj nego kod prethodnika.
Nova Toyota Auris ima značajno niže težište, što je formula koja utiče na poboljšanje voznih osobina. Upravljanje je daleko preciznije nego kod prethodnika, a prolasci kroz krivine predstavljaju pravo uživanje. Novi Auris krivine seče kao vruć nož maslac: sigurno i savršeno, a na nagle promene pravca i simulaciju izbegavanja prepreka, Auris reaguje sigurno i vozaču uliva veliku dozu samopouzdanja. Na neravnom putu, automobil se, čak i pri visokim brzinama, osećao kao riba u vodi, a vozaču pruža osećaj vrhunske sigurnosti. Za to možemo zahvaliti dobro podešenom oslanjanju, koje predstavlja vrhunski kompromis između udobnosti i dobrog ponašanja u krivinama.
http://www.automagazin.rs/test/12796/vo ... rvi-utisci
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Одг: Toyota Auris
Ja sam joj video uzivo prednji kraj i bok onako kratko i bas mi se svidja...onako bas Japandzuga!
HTC
HTC
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Toyota Auris
Uradice u Evropi ko i prethodni Auris.. skoro nista..
A prethodni Auris se meni licno bas bas svidjao, za razliku od ovog koji je totalno neinteresantan pored konkurencije (sto se tice dizajna)
A prethodni Auris se meni licno bas bas svidjao, za razliku od ovog koji je totalno neinteresantan pored konkurencije (sto se tice dizajna)
Brzine idu u H-a !!!




- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Toyota Auris
Cosmo, ovo što pišeš je gore nego u brošuri.
Prvo su zabrljali što su odustali od imena Corolla.
Drugo, sedišta su bila prosečna do loša, ergonomski.
Treće, koliko sam razumeo, motori su bili manje-više neusaglašeni, 1.33 preslab a 1.6 ko da nema 132KS.
Četvrto, bili su preskupi za kupiti a ni servisi nisu bili jeftini. Istina, ima ih više nego Corolla po ulicama, što je realno sramota za jednu Toyotu.
To je bio prethodni model, lep, skladan spolja mada premali gepek i pored torzije pozadi... Doduše, oprema je bila bolja od konkurencije.
Šta je to kod ovog novog bolje obzirom na trenutnu ponudu u klasi, pritom je ružan skoro ko Civic (s tim da bar ovaj ne liči na korejance ili A klasu od nazad?)
Prvo su zabrljali što su odustali od imena Corolla.
Drugo, sedišta su bila prosečna do loša, ergonomski.
Treće, koliko sam razumeo, motori su bili manje-više neusaglašeni, 1.33 preslab a 1.6 ko da nema 132KS.
Četvrto, bili su preskupi za kupiti a ni servisi nisu bili jeftini. Istina, ima ih više nego Corolla po ulicama, što je realno sramota za jednu Toyotu.
To je bio prethodni model, lep, skladan spolja mada premali gepek i pored torzije pozadi... Doduše, oprema je bila bolja od konkurencije.
Šta je to kod ovog novog bolje obzirom na trenutnu ponudu u klasi, pritom je ružan skoro ko Civic (s tim da bar ovaj ne liči na korejance ili A klasu od nazad?)
Boringly average, but also perfect for school run mums
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Toyota Auris
Auto magazin se nevidjeno prose***a kada je u pitanju bilo sta makar i u dalekoj vezi sa Toyotom. Para vrti gde burgija nece...
Ono sto ja mislim za ovaj nesrecni Auris jeste da je ruzan do bola. Da predstavlja lose iskopiranu Kiu, i da je bezobrazno skup za ono sto pruza.
Nekada je Toyota igrala na kartu pouzdanosti, a sada vise ni to ne moze da ponudi...
Ono sto ja mislim za ovaj nesrecni Auris jeste da je ruzan do bola. Da predstavlja lose iskopiranu Kiu, i da je bezobrazno skup za ono sto pruza.
Nekada je Toyota igrala na kartu pouzdanosti, a sada vise ni to ne moze da ponudi...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Toyota Auris
Isti ovakav zakljucak u testovima imaju i strani magazini i sajtovi, nije ovo samo misljenje auto magazina.
Svi kazu da je drasticno bolji od prethodnika, u lezanju, sedenju, prostoru, ogibljenju u izolaciji, odnosno totalno drugi auto.
Inace su laksi od 40-50kg, nize je teziste i sada 1.6 briljira, odnosno svi su slozni da bolje ide nego 1.6 GDI u Ceedu ili I30 (kazu da je zivahniji).
Meni se isto vizuelno ne svidja i mislim da su pocetne cene povelike. Mada ako gledamo cene I30 i Ceed-a bez popusta vidimo da su, ustvari, istog cenovnog ranga.
Inace, Auris je odlicno prodavan u Britaniji i jedan od najpouzdanijih je tamo, odnosno - kvarova uopste nema.
Svi kazu da je drasticno bolji od prethodnika, u lezanju, sedenju, prostoru, ogibljenju u izolaciji, odnosno totalno drugi auto.
Inace su laksi od 40-50kg, nize je teziste i sada 1.6 briljira, odnosno svi su slozni da bolje ide nego 1.6 GDI u Ceedu ili I30 (kazu da je zivahniji).
Meni se isto vizuelno ne svidja i mislim da su pocetne cene povelike. Mada ako gledamo cene I30 i Ceed-a bez popusta vidimo da su, ustvari, istog cenovnog ranga.
Inace, Auris je odlicno prodavan u Britaniji i jedan od najpouzdanijih je tamo, odnosno - kvarova uopste nema.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris
Ovo je verovatno prvi put da realno pises o Toyoti i odavde sledi i objasnjenje o tako pozitivnim utiscima sa testova. Toyota je klasa Kia-e i Hyundai-a i sa njima se bori i poredi, ne sa golfovima, focusima i sl...cozmo napisao:
Inace su laksi od 40-50kg, nize je teziste i sada 1.6 briljira, odnosno svi su slozni da bolje ide nego 1.6 GDI u Ceedu ili I30 (kazu da je zivahniji).
Meni se isto vizuelno ne svidja i mislim da su pocetne cene povelike. Mada ako gledamo cene I30 i Ceed-a bez popusta vidimo da su, ustvari, istog cenovnog ranga.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Toyota Auris
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Toyota Auris
Bane, nasedas na propagandu - dokazano je da je sve oko opoziva Toyotinih vozila bila namestaljka GM-a i Forda. Nikakav kvar ne postoji ni na jednom vozilu. Samo glupi dileri koji su kacili NEORIGINALNE patosnice koje su zapinjale ispod pedale gasa. Meni se to desilo na Golfu. Zapela mi pedala uz Bubanj Potok auto krenuo da urla (Golf III) Da opozovemo sve Golfove?
http://www.youtube.com/watch?v=lZ4PtafRB9c
@Laki:
Meni je Toyota Corolla uvek bila auto za koplje ispred bilo koje verzije Golfa. Pocni od moje Corolle koja je avioncina za tadasnji Golf II i Golf III.
http://www.youtube.com/watch?v=lZ4PtafRB9c
@Laki:
Meni je Toyota Corolla uvek bila auto za koplje ispred bilo koje verzije Golfa. Pocni od moje Corolle koja je avioncina za tadasnji Golf II i Golf III.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris
Kakav je to bio prethodnik, drasticno losiji od proseka ?cozmo napisao:Isti ovakav zakljucak u testovima imaju i strani magazini i sajtovi, nije ovo samo misljenje auto magazina.
Svi kazu da je drasticno bolji od prethodnika, u lezanju, sedenju, prostoru, ogibljenju u izolaciji, odnosno totalno drugi auto.
Ili je preterivanje marketinga jos jednom tako ocigledno, nesto ne verujem da bi se onoliko Aurisa prodalo po svetu da je tako drasticno los auto po tim novinarima.
Da je sedenje bilo lose je opste poznato, ne samo u toj Tojoti ali i sve ono ostalo