Već sam ovo nekoliko puta nameravao, poteran ovakvim "dobronamernim" savetima, a sad sam se konačno naterao pa izvukao spisak svih radova koje sam imao na autu za ovih 5 godina i 105k km druženja.
Auto je kupljen sa 235k km na satu, star 9 godina. Dijagnoza je bila da je mehanički u dobrom stanju, osim što je zamajac načet i vakuum pumpa treba da se menja. Od kupovine do danas je rađeno sledeće (nisam ubacio brisače i ostale sitnice):
03.2013. 	Veliki servis + 2 stabilizatora	36k
03.2013. 	Vakuum ventil				7k
03.2013. 	ABS instalacija 				5k
05.2013.	Šolje amortizera				7k?
06.2013.	Folije					12k
08.2013.	mali servis					6k
09.2013.	presvlačenje ručice menjača	6k
10.2013.	Patosnice					7k
*10.2013.	Crevo pumpe				0
11.2013	Sudar					160e + 200e
11.2013	kupio drugi set felni			300e
12.2013.	mali servis + kočnice	komplet	30k
02.2014.	iscepao gumu, kupljena nova	12k
04.2014. 	mali servis, zamajac, silen		100k
07.2014.	mali servis, termostat, nosač	30k
07.2014.	remap					100e
08.2014.	prelemili tablu, ležaj			100e?
09.2014.	akumulator (zamenjen fabrički)	10k
*10.2014.	neće da upali				1k
10.2014.	provera dizni na 280k km - perfektne	1k
06.2015.	mali servis + četkice alnasera	10k
06.2015.	servis klime				3k
*06.2015	neće da upali				1k
07.2015	grejači + konektor table		10k
07.2015.	nosač motora				12k
07.2015.	sudar					50e
07.2015.	ventilator hladnjaka			100e
07.2015. 	poliranje farova				10e
07.2015.	centriranje trapa			2k
08.2015.	turbina – lažna uzbuna
08.2015.	mali servis + zadnje pločice 300k km		15k?
*11.2015.	alternator							8k
06.2016.	lajsna na vratima se odlepila			300din
06.2016.	mali servis, kraj spone, prednje pločice	17k
12.2016.	mali servis, šarka vrata				10k?
04.2017.	turbina							6k + 300e
04.2017.	havarija (udaren na parkingu po 3. put)
06.2017.	retrovizor slomljen					2k
07.2017.	mali servis, hidropodizači, lanac, šoferka, pranje klime 		82k
07.2017.	lupanje – 2 meseca nerviranja, rešeno čekićem			0
07.2017.	amortizeri gepeka			3k
07.2017.	gumica na dizni piša			1k
Od sexa da neće da upali (obeleženo zvezdicom) sam imao situaciju na početku, kada je napuklo crevo pumpe - rešeno za 5 minuta bez naplate. 3-4 puta je zezao pa neće da upali što se ad hoc rešavalo kontakt sprejem, na kraju prestalo kad sam zamenio grejače (što sam trebao odmah, ali je pretpostavka bila da isti ne utiču na paljenje leti).
Treći sex je bio kad je u putu riknula turbina, koja je navodno trebala da se čuje davno pre toga - ali je ja nisam čuo  
 
 
Višestruko zezanje sa klimom je prestalo nakon što je hladnjak iste detaljno opran, što mu je bilo prvi put u životnom veku.
Komentari o lošem kvalitetu i nepouzdanosti su počeli već nakon prve godine eksploatacije, a ja ovde za 5 godina i 105k km muški odvezenih kilometara ne vidim nijedan neočekivan kvar niti ponovljen problem. Ako sam glup ili slep, molim da me uputite u to gde grešim.