Osiguranje stakala je ranije bilo oko 3000 na cenu, verovatno je ostalo isto, međutim više ne možeš (bar koliko znam) da ga uradiš odmah tu na licu mesta već moraš da odeš do osiguravajuće kuće kod koje si uzeo obavezno osiguranje, pošto slikaju auto valjda i sada se to vodi kao delimični kasko (ujedno sa time plaćaš i osiguranje putnika). No videćeš već kada odeš do te agencije i tehničkog pregleda. Inače, i ja sam tamo registrovao auto (već drugi put za redom).
Registracija vozila
- Saša
- Postovi: 14403
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Registracija vozila
Trebalo bi da te imaju u bazi pa će ti automatski dati popust (pogotovo ako si stalno uzimao osiguranje od iste kuće) ali ipak im naglasi, nije na odmet. Ovim sam ti ujedno odgovorio i na pitanje br. 2. 
Osiguranje stakala je ranije bilo oko 3000 na cenu, verovatno je ostalo isto, međutim više ne možeš (bar koliko znam) da ga uradiš odmah tu na licu mesta već moraš da odeš do osiguravajuće kuće kod koje si uzeo obavezno osiguranje, pošto slikaju auto valjda i sada se to vodi kao delimični kasko (ujedno sa time plaćaš i osiguranje putnika). No videćeš već kada odeš do te agencije i tehničkog pregleda. Inače, i ja sam tamo registrovao auto (već drugi put za redom).
Osiguranje stakala je ranije bilo oko 3000 na cenu, verovatno je ostalo isto, međutim više ne možeš (bar koliko znam) da ga uradiš odmah tu na licu mesta već moraš da odeš do osiguravajuće kuće kod koje si uzeo obavezno osiguranje, pošto slikaju auto valjda i sada se to vodi kao delimični kasko (ujedno sa time plaćaš i osiguranje putnika). No videćeš već kada odeš do te agencije i tehničkog pregleda. Inače, i ja sam tamo registrovao auto (već drugi put za redom).
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
Ja sam prosle godine osigurao stakla, bilo je oko 2700 dinara, osigurana su na sumu od valjda 400 evra. Vodi se kao polu kasko. Sve sam uradio odmah u Wiener Stadtische. Stakla tad meni nisu slikali, zasto nemam pojma.
- srdjanyo
- Postovi: 3524
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Hvala,momci!
Re: Registracija vozila
Minimalna cena tehničkog pregleda 2.500 dinara?
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... dinara.php
Dve i po hiljade dinara je predložena najniža cena tehničkog pregleda, koja bi trebalo da bude usvojena do sredine leta. Takođe, osiguravajućim kućama će verovatno biti zabranjeno da svojim klijentima daju besplatan tehnički pregled
Prisustvovali smo konferenciji za medije i okruglom stolu Agencije za bezbednost saobraćaja, MUP-a i NATEP-a (Nacionalna asocijacija tehničkih pregleda), gde su glavna tema bile promene zakona, pravilnika i uslova za tehnički pregled vozila.
Bilo je reči o mnogim temama, a mi vam prenosimo ono što smatramo najzanimljivijim prosečnom vozaču u našoj zemlji.
Ukoliko se usvoje promene Zakona o bezbednosti saobraćaja, što bi trebalo da se desi sredinom leta, procedura tehničkog pregleda biće znatno oštrija.
Najnižu cenu određuje država
U skladu s tim, biće povećana i cena. Aktuelna predložena cena je 2.500 dinara - trenutno tehnički pregled košta od 1.000 do 1.500 dinara. Međutim, mnoge osiguravajuće kuće daju besplatan tehnički pregled ukoliko kod njih kupite obavezno osiguranje, što bi trebalo da bude zabranjeno, između ostalog, i zbog nelojalne konkurencije.
Inače, udruženja tehničkih pregleda (ima ih više) su raznim ministarstvima i MUP-u više puta slali zahtev za određivanje najniže cene usluge tehničkog pregleda, isto kao što je određena i najniža cena obuke za vozače.
Tehnički „na saobraćajnu“
Činjenica je da pojedine agencije za registraciju vozila mogu da „srede“ tehnički pregled bez prisustva vozila. Ovome bi trebalo da se stane u kraj video nadzorom.
Prelazni period
Čak i ako se usvoje sve predložene izmene Zakona, ostaje problem njihove primene u praksi, a kako smo se do sada mnogo puta uverili, u našoj zemlji uvođenje novina obično ide vrlo traljavo.
Stoga se ostavlja tzv. prelazni period od tri godine. Dakle, tehnički pregledi nakon usvajanja svih zakona i pratećih pravilnika imaju tri godine da kupe neophodnu opremu, zaposle novo osoblje ili obuče postojeće i ispune druge uslove koji će se tražiti po novim pravilima.
Nema više „šetanja“ dok vas ne puste sa neispravnim vozilom?
Još jedan od problema koji bi trebalo da bude rešen jeste jedinstvena evidencija vozila koja dođu na tehnički pregled, kako bi se sprečilo da vlasnik neispravnog automobila ide od tehničkog pregleda do tehničkog pregleda sve dok ne naiđe na neki koji će mu progledati kroz prste.
Rešenje je da se prilikom prve provere svi podaci upišu u jedinstvenu bazu, pa kada to vozilo stigne u drugi tehnički pregled, radnici će na kompjuteru odmah videti da nije prošlo proveru ispravnosti kod njihovih kolega, a biće zabeleženo i šta tačno nije bilo u redu.
„Pregovori“ i dalje traju
Predstavnici MUP-a i Agencije za bezbednost saobraćaja pozvali su sva tri udruženja tehničkih pregleda da izaberu svoje predstavnike sa kojima će se redovno održavati sastanci, kako bi se na njima izneli konkretni predlozi i zamerke, i kako bi se našlo rešenje za brojne nejasnoće sa kojima se tehnički pregledi svakodnevno susreću: upisivanje mase, najveće dozvoljene mase, nosivosti, minimalno odstupanje kod snage motora...
Tehnički pregledi se žale i na različito tumačenje propisa od strane inspektora po regionima, česte izmene propisa, nejasne propise za koje je potrebno tražiti mišljenje MUP-a i slično.
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... dinara.php
Dve i po hiljade dinara je predložena najniža cena tehničkog pregleda, koja bi trebalo da bude usvojena do sredine leta. Takođe, osiguravajućim kućama će verovatno biti zabranjeno da svojim klijentima daju besplatan tehnički pregled
Prisustvovali smo konferenciji za medije i okruglom stolu Agencije za bezbednost saobraćaja, MUP-a i NATEP-a (Nacionalna asocijacija tehničkih pregleda), gde su glavna tema bile promene zakona, pravilnika i uslova za tehnički pregled vozila.
Bilo je reči o mnogim temama, a mi vam prenosimo ono što smatramo najzanimljivijim prosečnom vozaču u našoj zemlji.
Ukoliko se usvoje promene Zakona o bezbednosti saobraćaja, što bi trebalo da se desi sredinom leta, procedura tehničkog pregleda biće znatno oštrija.
Najnižu cenu određuje država
U skladu s tim, biće povećana i cena. Aktuelna predložena cena je 2.500 dinara - trenutno tehnički pregled košta od 1.000 do 1.500 dinara. Međutim, mnoge osiguravajuće kuće daju besplatan tehnički pregled ukoliko kod njih kupite obavezno osiguranje, što bi trebalo da bude zabranjeno, između ostalog, i zbog nelojalne konkurencije.
Inače, udruženja tehničkih pregleda (ima ih više) su raznim ministarstvima i MUP-u više puta slali zahtev za određivanje najniže cene usluge tehničkog pregleda, isto kao što je određena i najniža cena obuke za vozače.
Tehnički „na saobraćajnu“
Činjenica je da pojedine agencije za registraciju vozila mogu da „srede“ tehnički pregled bez prisustva vozila. Ovome bi trebalo da se stane u kraj video nadzorom.
Prelazni period
Čak i ako se usvoje sve predložene izmene Zakona, ostaje problem njihove primene u praksi, a kako smo se do sada mnogo puta uverili, u našoj zemlji uvođenje novina obično ide vrlo traljavo.
Stoga se ostavlja tzv. prelazni period od tri godine. Dakle, tehnički pregledi nakon usvajanja svih zakona i pratećih pravilnika imaju tri godine da kupe neophodnu opremu, zaposle novo osoblje ili obuče postojeće i ispune druge uslove koji će se tražiti po novim pravilima.
Nema više „šetanja“ dok vas ne puste sa neispravnim vozilom?
Još jedan od problema koji bi trebalo da bude rešen jeste jedinstvena evidencija vozila koja dođu na tehnički pregled, kako bi se sprečilo da vlasnik neispravnog automobila ide od tehničkog pregleda do tehničkog pregleda sve dok ne naiđe na neki koji će mu progledati kroz prste.
Rešenje je da se prilikom prve provere svi podaci upišu u jedinstvenu bazu, pa kada to vozilo stigne u drugi tehnički pregled, radnici će na kompjuteru odmah videti da nije prošlo proveru ispravnosti kod njihovih kolega, a biće zabeleženo i šta tačno nije bilo u redu.
„Pregovori“ i dalje traju
Predstavnici MUP-a i Agencije za bezbednost saobraćaja pozvali su sva tri udruženja tehničkih pregleda da izaberu svoje predstavnike sa kojima će se redovno održavati sastanci, kako bi se na njima izneli konkretni predlozi i zamerke, i kako bi se našlo rešenje za brojne nejasnoće sa kojima se tehnički pregledi svakodnevno susreću: upisivanje mase, najveće dozvoljene mase, nosivosti, minimalno odstupanje kod snage motora...
Tehnički pregledi se žale i na različito tumačenje propisa od strane inspektora po regionima, česte izmene propisa, nejasne propise za koje je potrebno tražiti mišljenje MUP-a i slično.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- Kornjaca Rade
- Postovi: 3967
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Registracija vozila
Dobijam proliv momentalno kad cujem minimalna cena.
Re: Registracija vozila
Bilo kakva regulacija cene, proliv
- schonenk
- Postovi: 1989
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Registracija vozila
Da znam da ce da rade kako pise u svim tim pravilnicima dao bih im i 4000, ali posto znam da ce se zavrsiti na povecanju cene povraca mi se.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
Čak i ako se usvoje sve predložene izmene Zakona, ostaje problem njihove primene u praksi, a kako smo se do sada mnogo puta uverili, u našoj zemlji uvođenje novina obično ide vrlo traljavo.
Stoga se ostavlja tzv. prelazni period od tri godine. Dakle, tehnički pregledi nakon usvajanja svih zakona i pratećih pravilnika imaju tri godine da kupe neophodnu opremu, zaposle novo osoblje ili obuče postojeće i ispune druge uslove koji će se tražiti po novim pravilima.
Znaci cenu ce odma da dignu na 2.500, a 3 godine imaju rok da se prilagode novim propisima!? Pa ne treba da grade spejs satl jebote! Nek ga duvaju, moze da bude 2.500 ali da odma sve pocnu i da pregledaju ceo auto na tehnickom, a ne samo kocnice i rucnu.
Stoga se ostavlja tzv. prelazni period od tri godine. Dakle, tehnički pregledi nakon usvajanja svih zakona i pratećih pravilnika imaju tri godine da kupe neophodnu opremu, zaposle novo osoblje ili obuče postojeće i ispune druge uslove koji će se tražiti po novim pravilima.
Znaci cenu ce odma da dignu na 2.500, a 3 godine imaju rok da se prilagode novim propisima!? Pa ne treba da grade spejs satl jebote! Nek ga duvaju, moze da bude 2.500 ali da odma sve pocnu i da pregledaju ceo auto na tehnickom, a ne samo kocnice i rucnu.
- srdjanyo
- Postovi: 3524
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Da li registraciju mog vozila neko može umesto mene da obavi,s obzirom da sam u karantinu? 
Re: Registracija vozila
Član porodice?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- srdjanyo
- Postovi: 3524
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Žena plaća,ali ne vozi.
Re: Registracija vozila
Pomoć prijatelja? Ne znam da li treba ovlašćenje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- srdjanyo
- Postovi: 3524
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Registrovana Škoda na maksimalnih godinu dana.
Ukupno 24760 RSD.Premijski stepen 2.
Ukupno 24760 RSD.Premijski stepen 2.
Re: Registracija vozila
da li neka osiguravajuca kuca radi osiguranje stakala a da obavezno nije kod njih? znam da ima onaj ddor plus paket ali je na samo 25k. manijaci su mi u agenciji za osiguranje promenili obavezno osiguranje sa dunava (gde sam imao osigurana stakla) na milenijum osiguranje. to sam skontao naravno u dunavu kad sam otisao da osiguram stakla. naravno da sam se vratio i je** im sve po spisku ali ostao milenijum. u dunavu je osiguranje na 50k oko 3400 a u milenijumu oko 6000. i sta se desava sa zelenim kartonom? vidi li se svetlo na kraju tunela da ce biti ukinuto uskoro? trebace mi u drugoj polovini jula...
Re: Registracija vozila
Ništa u skorije vreme od ukidanja zelenog. Dobru si cenu za stakla imao, mislim da je kod mene bilo 2.000 na iznos od 200 evra.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
