au brate,kol'ko to meni ništa ne znači,iz razloga što ne znam ni čemu turbina služinixa napisao:0.9 ima turbinu.
Renault Clio IV
Re: Renault Clio IV
Re: Renault Clio IV
Bolje ide,lakse se vozi,manje trosi
- Kuzmanovic
- Postovi: 15308
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Renault Clio IV
Sa 0.9 tce motorom ces imati priblizniji osecaj da vozis dizela, za koga si rekao da bi voleo da imas ali je skup. Turbina ti daje taj osecaj jaceg ubrzanja pri niskim obrtajima tj. Od 1500-2000 obrtaja, dok kod motora bez turbine, kakav je 1.2, da bi ubrzao morao bi da ga vozis na 3000-4000 obrtaja.skyhook napisao:au brate,kol'ko to meni ništa ne znači,iz razloga što ne znam ni čemu turbina služinixa napisao:0.9 ima turbinu.
Moj ti je savet da zakazes test voznju Clia sa oba motora, pa da probas i sam se uveris sta ti vise odgovara.
Nego, ako nije tajna, koliki ti je budzet za kupovinu Clia? Jel se 0.9tce i zeljena oprema uklapa u budzet?
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Re: Renault Clio IV
radi se o tome da ovaj 1.2 je na nekoj akciji gde ga dobijam za 13150 na otplatu,bez učešća i bez kamate,dok sa dizelom i ovim 0.9 to nije slučaj.
znači ako moram da dam učešće,kao što moram, + par posto kamate onda mi ne vredi,jer to su pare koje nemam. dakle to me vraća na 1.2 benzinca
znači ako moram da dam učešće,kao što moram, + par posto kamate onda mi ne vredi,jer to su pare koje nemam. dakle to me vraća na 1.2 benzinca
Re: Renault Clio IV
Onda uzmi 1.2
Kad se vec toliko ne razumes pretpostavljam da nisi neki zahtevan vozac,bice ti i on dobar
Kad se vec toliko ne razumes pretpostavljam da nisi neki zahtevan vozac,bice ti i on dobar
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio IV
Uzmi 1.2 ako bas zelis da se preznojavas pri preticanjima.
75ks i kilavo ubrzanje su ono na sta treba da obratis paznju.
0.9t je dosta agilniji i lepse se vozi, manje trosi..
Ne znam koliko je skuplji, ali ispod tog motora ne treba ici..
75ks i kilavo ubrzanje su ono na sta treba da obratis paznju.
0.9t je dosta agilniji i lepse se vozi, manje trosi..
Ne znam koliko je skuplji, ali ispod tog motora ne treba ici..
Brzine idu u H-a !!!




Re: Renault Clio IV
pa naravno da ne želim da se znojim ali,bez tog popusta i sa kamatom ostali modeli su 15000+ evra
još jedna stvar me zanima što se tiče dynamique opreme...da li je navigacija uključena tu?
još jedna stvar me zanima što se tiče dynamique opreme...da li je navigacija uključena tu?
- Darko
- Postovi: 9594
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Clio IV
Evo cenovnik sa renault sajta.
http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html
Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
U dinamik paketu ide i navigacija.
http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html
Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
U dinamik paketu ide i navigacija.
Re: Renault Clio IV
ko je od vas vozio 1.2 i 0.9, oba, pa ih uporedjuje?
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio IV
Ne vidim kakva magija je potrebna da bi se uocila razlika?
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Renault Clio IV
POVUCI REC !!! 
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Darko
- Postovi: 9594
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Clio IV
0.9 prilicno hvale na testovima da je agilniji nego sto se moze pretpostaviti. Kad to malo motora nekalo pokrene moj captur. U 100kg laksem kliu, bolje aerodinamike i uzih pneumatika moze samo odlicno da ide.
Re: Renault Clio IV
Darko napisao:Evo cenovnik sa renault sajta.
http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html
Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
U dinamik paketu ide i navigacija.eh,da ja bar uzimam u srbiji
ok,hvala to me baš zanimalo
Re: Renault Clio IV
nikakva magija, samo toliko samouvereno pricate o tome kao da ste oba auta vozili bar po nedelju dana, pa reko posto ja nisam, da priupitamDay Walker napisao:Ne vidim kakva magija je potrebna da bi se uocila razlika?
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio IV
Kako nisi? 
Edit:
U vezi 1,2... Više puta sam pisao na više mesta, ali evo ukratko. 1,2 jeste slab motor, čak i kada je auto 50+ kg lakši kao Clio 4. Ali... sa tim motorom bez problema voziš 140/150 autoputem. Neće te mnogo njih preteći, kome je to bitno. Što se preticanja tiče, svako preticanje zahteva oprez i vozača koji zna šta treba da uradi i svestan je šta njegov auto može kako bi isplanirao preticanje. To važi i za Trabanta i za Ferrari. Isto važi i za Clio 1,2. Auto je takav kakav je, da je bolje kada ima jači motor, bolje je. Da je za neznam kakvo jurcanje, nije, kao i usotalom ni jedan od sličnih auta, ali priče da je neupotrebljiv za vožnju na putu su ordinarne gluposti.
Sent using Tapatalk
Edit:
U vezi 1,2... Više puta sam pisao na više mesta, ali evo ukratko. 1,2 jeste slab motor, čak i kada je auto 50+ kg lakši kao Clio 4. Ali... sa tim motorom bez problema voziš 140/150 autoputem. Neće te mnogo njih preteći, kome je to bitno. Što se preticanja tiče, svako preticanje zahteva oprez i vozača koji zna šta treba da uradi i svestan je šta njegov auto može kako bi isplanirao preticanje. To važi i za Trabanta i za Ferrari. Isto važi i za Clio 1,2. Auto je takav kakav je, da je bolje kada ima jači motor, bolje je. Da je za neznam kakvo jurcanje, nije, kao i usotalom ni jedan od sličnih auta, ali priče da je neupotrebljiv za vožnju na putu su ordinarne gluposti.
Sent using Tapatalk
Širim haos!