Re: Ne brže od života!
Poslato: 29 Nov 2015, 14:42
Gledao si veliki stari volvo vs mali majušni reno? 
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.xn--garaa-xib.rs/
Jel si čitao o čemu se pisalo do sada ili si uleteo u doskusiju na pola?schonenk napisao:Samo da napomenem da u ovom slucaju ne mislim samo na yugo, vec bas na ovaj pojam socijalnog prevoza. Tehnicki pregled je nesto sto se podrazumeva i pravi razliku izmedju oldtajmera i krsa.Grujic napisao:Onda jugo može ako voziš sam ili samo za suvozačem?schonenk napisao:Na motoru mozes legalno voziti jedno, u autu jos 4, I to maloletnih. Zna se Sta je oldtajmer, a sta socijalni prevoz.
Koja je razlika po pitanju oldtajmera i socijalnog prevoza tipa juga koji je tehnički ispravan?
Poenta je da je ta zamsao besmislica. Jedini uslov može biti tehnička ispravnost, i to je to, sve drugo je pandorina kutija.
Onog trenutka kada tehnicki bude tehnicki u pravom smislu te reci, bice jeftinije registrovati noviji automobil nego krs dovesti u stanje za registraciju.
Dovoljno je samo da mu stave uslov da ispostuje emisiju u vreme kada je proizveden.
A da bismo mi svi bili odgovorniji i sa novijim autima to je sigurno. Sara na gumi, starost gume i podesenost svetala bi izbacila 75% vozila iz saobracaja.
Čuveni klip koji odlično pokazuje šta znače deformabilne zone.nikaragva napisao:Gledao si veliki stari volvo vs mali majušni reno?
S tim sto je veliki volvo bez motoranikaragva napisao:Gledao si veliki stari volvo vs mali majušni reno?
Grujic napisao:
Jel si čitao o čemu se pisalo do sada ili si uleteo u doskusiju na pola?
Ovde se spomenula teza gde u obzir nije uzimana tehnicka ispravnost koja se podrazumeva, vec da ta kola treba da se izbace iz saobracaja jer su nebezbedna po svojoj zastareloj konatrukciji. A ko sto rekoh, tehnicka ispravnost se podrazumeva.schonenk napisao:Grujic napisao:
Jel si čitao o čemu se pisalo do sada ili si uleteo u doskusiju na pola?
Ne znam tacno na koji deo mog pisanija mislis? Mozda oko izduvnih gasova ili tehnickog?
Mozda bi bilo dobro da neko od "Svajcaraca" napise koji su uslovi da bi se jedan oldtajmer nasao u saobracaju, pored tehnicke ispravnosti. Sta je merilo kod emisije, ono sto je u specifikacijama automobila kada je proizveden ili vazece norme i da li se prave izuzeci uz kompenzaciju?
Bezbednost nigde nije uslov za registraciju pa se vrtim oko teze da je cena registracije i troskovi odrzavanja ono sto odrzava mali broj ovakvih automobila u saobracaju, tamo negde.




Nikolaa napisao:Mali i lagan auto=nebezbedan auto. Cinjenica, protiv fizike ne moze.