Stranica 512 od 992

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 14:47
od Ivan
Koce dobro kamioni, nego nece da koce naglo zbog ostecenja robe pa cak i prikolice ako je tezi i kabastiji teret.
Bolje da te cukne nego da bez krivca dokazuje i objasnjava kako je stradala roba.

Tako da ako bas bas ne moraju nece naglo da koce, bolje je za njih da te lakse cuknu nego da se vijaju sa gazdom i osiguranjem posle bez drugog krivca :)

Послато са GT-N7100

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 15:18
od TDI
Paja napisao:Tu zajeb nastane ranije. Uletanje pred kamion je spasavanje glave, a ne voljna akcija.
Ti se salis, jel tako? :losevidim:
goblin napisao:Bilo bi interesantno videti test kocenja ful natovarenog slepera (maksimalna dozvoljena opterecenost), sa prosecnim gumama u relativno otezanim uslovima sto se tice stanja podloge (kisa, klizaviji asvalt, rizla, ulje, rupe...), pod ostrim spustom preko 10% u blagoj krivini...
Interesantno da su ovi uslovi vise nego cesti u realnosti iako zvuce "surovo".

Isto tako, mislim da bi se pojavila bas ogromna razlika u odnosu na automobile u slicnim okolnostima.
E to. Ali to su realni uslovi u nasoj zemlji. Ma kako oni zvucali.

nuk napisao:Ma bre kakvo poređenje kočenja automobila i natovarenog kamiona, još u računicu ubaciš solidne gume na pogonskoj osovini, ostalih 16 čisto da drže pritisak, eventualno protekt koji če da odpadne, pride milion mrtvih uglova za kamiondžiju po gradu, pa ti uleći ispred njega, ko ga jebe, neka koči
+1

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 15:22
od Ivan
Cuknuo reso bus i sada stoje usred raskrsnicr, skoro sve blokirali, prosao sam pre jedno 40m mislio sam da je policija odradila uvidjaj, a oni jos nisu ni dosli pa sam se opet zajebao.

Slika
Slika

Послато са GT-N7100

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 15:30
od nikaragva
Hvala za info, da ne idem tuda :D

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 15:32
od Day Walker
Fina Astra :D

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 15:35
od branja
Ne nego ga gura teret. To je ujeb kod kamiona.

Poslato sa Lumia 925

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 15:53
od Mladen7
Istraživanje o tehničkoj neispravnosti vozila vršeno od `09-`14god

grupe

-Vrsta L - mopedi, motocikli, tricikli i četvorocikli
-Vrsta M1 - putničko vozilo jeste vozilo vrste M koje ima najviše devet sedišta uključujući i sedište za vozača, bez mesta za stajanje.-ili auto jednostavnije rečano
-Vrsta M2 - laki autobus
-Vrsta M3 - teški autobus jeste vozilo vrste M sa više od devet sedišta uključujući i sedište za vozača čija najveća dozvoljena masa prelazi 5 t i koja mogu imati mesta za stajanje.
-Vrsta N - motorno vozilo koje je projektovano i konstruisano prvenstveno za prevoz tereta

Slika
Slika

Rekao bi da prosek motocikala kvare raspale skuterčine, pogotovo za dostavu i sl, pravi ljubitelji itekako vode računa o motoru.

Za autobuse i kamione šta reći-katastrofa s obzirom na njihovu težinu i samim tim kinetičku energiju koju poseduju pri kretanju.

dodatak: izvor MUP-neispravnost vozila upućenih na vanredni tehnički pregled na teritoriji grada Beograda za period od 2009 – 2014

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 16:06
od Paja
TDI napisao:
Paja napisao:Tu zajeb nastane ranije. Uletanje pred kamion je spasavanje glave, a ne voljna akcija.
Ti se salis, jel tako? :losevidim:
Ne, ne šalim se. Kad je prestizanje takvo da moraš da uletiš pred kamion tako da postoji šansa da te on sustigne znači da nešto debelo nije valjalo. Očigledno nije bilo mesta za bezbedno prestizanje.
Ne kapiram šta te buni?

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 16:26
od Day Walker
Bilo bi mesta kad bi kamiondzije drzale propisano rastojanje.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 16:31
od Paja
To jeste čest problem na magistralama. Naslažu se jedan za drugim ko voz.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 17:31
od branja
Meni je poenta ovo sto je Paja prvo napisao. Ne misli se na vreme. Voznja kombija po Bgu = ubijanje u mozak.

Poslato sa Lumia 925

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 17:47
od TDI
Paja napisao:
TDI napisao:
Paja napisao:Tu zajeb nastane ranije. Uletanje pred kamion je spasavanje glave, a ne voljna akcija.
Ti se salis, jel tako? :losevidim:
Ne, ne šalim se. Kad je prestizanje takvo da moraš da uletiš pred kamion tako da postoji šansa da te on sustigne znači da nešto debelo nije valjalo. Očigledno nije bilo mesta za bezbedno prestizanje.
Ne kapiram šta te buni?
Buni me sto sam te u prethodnom postu drugacije razumeo. Pred kamion ispred semafora (ili nekog drugog mesta gde moras naglo da se zaustavis) se ne izlece. Pošto mozes u najmanju ruku da imas veliku stetu na kolima, a o gorim slucajevima necemo. Ne znas ti da li je taj kamion tehnički neispravan (što je (nazalost u nasoj zemlji) veoma moguća opcija), da li je vozac mamuran ili umoran, da li je natovaren i koliko.

Video sam tu situaciju mnogo puta. Ali takvi uvek imaju srece da im se ne desi. Što kaze Dzej u onoj pesmi: ,,Blago onom ko pameti nema, taj nema problema, taj nema problema. Blago onom kom' u glavi duva, jer budalu i Bog sveti čuva. ,,

Pazi, svi smo mi zivi ljudi i pravimo greske. Najveći profesionalci ih prave. Prvi sam. u saobracaju, do sada ne znam ni ja koliko puta pogresio, a bez lazne skromnosti smatram sebe boljim od prosečnog vozača u Srbiji. Ali sam za razliku od vecine drugih svestan kada napravim gresku, trudim se da je ne ponavljam i odmah mi kroz glavu prolazi ono što je moglo da bude da se moja greška nije srećno završila.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 18:47
od nikaragva
Ako ideš kamionom pedeset km na čas, onda je minimum rastojanje pedeset metara.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 18:52
od nidza
50 metara ne ostavljaju ni na autoputu.

Tapatalk

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Okt 2015, 19:03
od H4wkeye
Mladen7 napisao:Istraživanje o tehničkoj neispravnosti vozila vršeno od `09-`14god

grupe

-Vrsta L - mopedi, motocikli, tricikli i četvorocikli
-Vrsta M1 - putničko vozilo jeste vozilo vrste M koje ima najviše devet sedišta uključujući i sedište za vozača, bez mesta za stajanje.-ili auto jednostavnije rečano
-Vrsta M2 - laki autobus
-Vrsta M3 - teški autobus jeste vozilo vrste M sa više od devet sedišta uključujući i sedište za vozača čija najveća dozvoljena masa prelazi 5 t i koja mogu imati mesta za stajanje.
-Vrsta N - motorno vozilo koje je projektovano i konstruisano prvenstveno za prevoz tereta

Slika
Slika

Rekao bi da prosek motocikala kvare raspale skuterčine, pogotovo za dostavu i sl, pravi ljubitelji itekako vode računa o motoru.

Za autobuse i kamione šta reći-katastrofa s obzirom na njihovu težinu i samim tim kinetičku energiju koju poseduju pri kretanju.

dodatak: izvor MUP-neispravnost vozila upućenih na vanredni tehnički pregled na teritoriji grada Beograda za period od 2009 – 2014
To je otprilike to. Prema trenutnim podacima oko 30% vozila na ulicama ima neku tehnicku neispravnost. Taj broj bi bio znantno manji kada bi se uveo red u tehnicke preglede, sto vecina teh. pregleda i zeli ali je trenutno nemoguce dok se ne izmeni ZOBS da bi se uskladili zakoni. Mi smo jedini u okruzenju gde nema kamera na teh. pregledima da snima, gde se ne mere izduvni gasovi itd. Kada se to jednog dana sve sredi i postane stroze, verujem da ce barem 15-ak % vozila biti sklonjeno sa ulica.