Stranica 6 od 59
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 16:53
				od NexT
				Rakhil napisao:
Kad budes uzimao, poruci dve iste slobodno
  
 
Sto se retrovizora tice, kad vec toliko razglabamo o doplati koja kosta 150e za oktaviju, meni nikad nisu zakacili retrovizor na parkingu jer izuzetno pazim gde i kako parkiram.
Problem je provlacenje izmedju kola, ulazak u garazu, parkiranje u javnim garazama itd.
Drugo, retrovizor (bar na E klasi) je gotovo nemoguce zakaciti tako da ga slomis ako je sklopljen. Iskreno, lakse mi je da mi ogrebe vrata, nego da polomi retrovizor koji je polovan oko 300 evra.
A moja garaza je takva da ako hocu da izadjem iz iste, bez da se izlomim - moram da sklopim retrovizore.
Nego, zasto je DSG bolji od osmostepenog u trojci? Ja to ne bih rekao.
Doplata za DSG jeste velika, ali ne znam da li bih oprostio sebi da ga ne uzmem.
 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:02
				od Comi
				Gledao sam malo ubrzanja na netu u praksi...razocarao me RS TDI.
DSG nikako ne bih izostavio ako bih uzimao Oktaviu, koliko god da kosta.
A da li je bolji od ZF-a? Pa to niko ne zna. Nekome moze biti bolji, a nekome losiji...sve u svemu, ista prica.
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:04
				od Ivan
				Sta te je konkretno razocaralo kod rs tdi?
Послато са GT-N7100
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:05
				od Milos
				Bolji je ZF8.Oba menjaca su sjajna.
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:06
				od DukeNS
				Objektivno gledano, Oktavija, osim po nomenklaturi, nikako ne pripada C segmentu i sto se gabarita tice, definitivno je uporedljiva sa BMW trojkom. Kvalitet je neupitno na strani Nemca, ali ako gledamo iz ociju kupca sa ogranicenim budzetom, Skoda RS je sjajan izbor.
Iako je stvar ukusa, i dalje stojim pri tvrdnji da je karavan neuporedivo lepsi. To mi vazi i za Superb... 
Jedino sto bih istog momenta skinuo znak sa grila i gepeka. Uzasno mi je ruzan i iritira svojim izgledom...

 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:07
				od Ivan
				Milose zasto je bolji zf8, u kratkim tezama molim 
 
Послато са GT-N7100
 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:08
				od Comi
				Ivan napisao:Sta te je konkretno razocaralo kod rs tdi?
Послато са GT-N7100
Gledao sam malo klipove po YT i ispod 8 nije isla...na jednom klipu 8.1s na drugom 8.5. Za laksi auto i tu snagu...po meni je sporo.
 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:09
				od Milos
				Mislim da je ekonomicniji od DSG.
Brze salta od DSG.
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:10
				od Markoni
				Comi ubrzanje do 100 je takvo kakvo je zbog razlike u pogonu. Zadnja vuca po defaultu-u ubrzava bolje do 100 sa istom motorizacijom i menjacem...
Tapatalk Post
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:12
				od Comi
				Ma ok, znam ja to...ali pogledaj cifre na papiru pa uporedi sa ovim gore.
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:13
				od Ivan
				@comi a koliko idu auti tih  gabarita sa tom snagom koji ti nisu spori?
@milos ozbiljno? Bas mi je cudno da klasican automatik brze salta od ovog sa duplim kvacilom? Zf8 radi preko torque convertera ako nisam nesto pobrkao, ne znam?
Послато са GT-N7100
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:16
				od starac vujadin
				BMW-isti na ovom forumu raširili hype oko tog ZF menjača kao o nekom mitskom sklopu... 

 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:16
				od Milos
				Ovaj sto sam ja probao kod Ace u BMW bas lepo salta.
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:16
				od Comi
				Pa pogledaj po netu cifre, ne mogu sad da ti kopa preko telefona. Pogledaj C klasu koja je 14ks slabija, a sigurno teza...pogledaj jos okolo koliko hoces.
			 
			
					
				Re: Škoda Octavia RS
				Poslato: 25 Nov 2014, 17:20
				od Ivan
				Pa lepo salta, mada se oseti blazi trzaj u sportu pri punom gasu pri promeni brzine, znaci odokativno cenis da brze salta? 
 
Osim bmw3 i merca C koji su u prednosti pri startu iz mesta jer se teziste pomera nazad i dodaje trakciju pogonskim tockovima umesto da oduzima, koji jos primer imas?
Od gomile auta ne pada mi nesto na pamet.
Послато са GT-N7100