Evo nekoliko podataka o cuvenom GSI-u, jer je bar za nase prostore ikona SR402 i zasluzuje mesto u temi
Karakteristike Kadett-a GSI
Kadett GSi je na pocetku nudjen sa 1.8 litarskim benzin motorima sa 115ks i 100ks, a zatim samo u verziji 2.0 koja nije bila u ponudi pocetnih godina ni u ostalim verzijama modela. U poredjenju sa drugim verzijama GSi je imao 15mm krace opruge. Motor Kadett-a GSi je imao ugradjen hladnjak ulja, a prema izboru opreme i podesiv volan, ventilirajuce diskove i ABS.
Prednji branik je dizajniran obimnije, sa lajsnama, sa strane je imao plasticni prag i stop svetla sa trakama i skrge na haubi. Na prednji branik su pridodata svetla za maglu, na zadnji jedno. Zbog zadnjeg spojlera, brisac je morao da bude podignut na rupu u zadnjem staklu. Na zadnjim vratima automobila izmedju stop svetala je bila ofarbana crna povrsina, a logoi OPEL-a su se nalazio iznad, i na haubi takodje. Po ovome se Kadett GSi razlikuje od uobicajenog modela.
Elektricni podizaci stakala, grejaci stakala, elektricni i grejani retrovizori i bordkompjuter su ugradjivani kao dodatak.. Bordkompjuter prikazuje vreme, stopericu, opseg, potrosnju na 100km, prosecnu potrosnju, prosecnu brzinu, i stanje rezervoara u kilometrima.
Unutrasnjost se razlikovala pre svega zbog revolucionarnih LCD instrumenata, cek-kontrole na vrhu table, sportsa RECARO sedista i trokraki volan sa GSi logom. Pored toga, dodatak je bilo i svetlo sa razdeljnom funkcijom za oba prednja sedista, a mogla se naruciti i sedista sa Conoli kozom po izboru.
Oprema za koju se doplacivalo(bez obzira na paket):maglenke,volan podesiv po visini,servo,el.podizaci i el.retrovizori sa grejacima,shiber,deljiv naslon zadnjeg sedista,grejaci sedista,prednja sedista podesiva po visini,muzika, i jos dosta toga.
Takodje, za pohvalu je bio podatak da je Kadett GSi imao otpor vazduha od neverovatnih 0.30, sto je bilo vise od ijednog auta u klasi. Taj rekord je drzao do 1999. godine dok se nije pojavio Audi A2. Naime, ostala auta u toj klasi su imali mnogo veci otpor, primer Golfa GTi 0.37. Takodje je i obicna verzija imala za tadasnje vreme jak rezultat od 0.32