A i Lumia bas dobar video pravi, cesto mi fali matora Nokia N8, tj. njen ogroman senzor, G2 jednostavno u teskim uslovima ne moze da parira.
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- carov2
- Postovi: 5193
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Zvuk odgovara tvom opisu. 
A i Lumia bas dobar video pravi, cesto mi fali matora Nokia N8, tj. njen ogroman senzor, G2 jednostavno u teskim uslovima ne moze da parira.
A i Lumia bas dobar video pravi, cesto mi fali matora Nokia N8, tj. njen ogroman senzor, G2 jednostavno u teskim uslovima ne moze da parira.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vozio sam se u Infinitiju Q60, ništa specijalno. Mislim, lepo je sređen, čak je i udoban (felne 19''), ali ništa posebno s obzirom da je 'premium'. Menjač (automatik) mi je ostavio najslabiji utisak, spor do zla boga, cima, realno kvari ceo doživljaj.
Enterijer je ok, ali kvalitet određenih elemenata je veoma loš. Uspeo sam da slikam rukohvate, ali ista stvar je i sa ručicom menjača...


Enterijer je ok, ali kvalitet određenih elemenata je veoma loš. Uspeo sam da slikam rukohvate, ali ista stvar je i sa ručicom menjača...


Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Prvi put sam malo duze vozio Punto Classic.
isporucen sredinom 2012, 1.3mjet, klima, abs itd. Tada kostao skoro 12.000 evra
Motor - savrsen. Najbolji mali dizel koji sam ikada vozio.
Ostatak auta -
Stvarno ne zelim da se bilo ko uvredi, samo iznosim svoja zapazanja.
Mislim da nisam vozio auto sa losijim enterijerom od ovog.
Nov je, nije udaran, sve je fabrika na njemu.
Pocev od toga da nisam mogao da se namestim u sedistu (em mi je previsoko, em je kratak sedalni deo, em su papucice nekako nisu gde treba da budu), do toga da moram da namestam tepih na tom autu jer je ispao i odvojio se i da se burazer posekao na ivicu plastike u kaseti ispred suvozaca...
Kompletna zavrsna obrada je - otisao bih u Kragujevac i govnjivom motkom tukao onog ko je zaduzen za kontrolu kvaliteta.
Na suvozacevim vratima se malo oljustila farba na donjoj ivici.
Plastika ne skripi, ne krcka, ali lagano mozes da je koristis umesto zileta za jutarnje brijanje.
Zvucna izolacija je losa, ali ajde, to je ipak mali gradski auto sa dizelom.
Farovi klasicno obaraju Avakse.
Menjac ne ulazi bas savrseno svaki put u rikverc.
Kupljen je kao zamena za Clio 2 ph2, ex-van koji je presao pitaj Boga, bio cukan 15x, i i dalje ima bolji enterijer i mnogo bolja sedista od Punta. E, da, i bolje lezi u krivinama, posto se sa Puntom plasim da se ne prevrnem.
Ono sto prici daje malo cudan ton je cena ovog auta kad je bio nov.
12.000 evra
Smatram da su ovih 4000e za osiguran, registrovan sa dva seta tockova realna cifra.
Voleo bih da ga vozim kao gradski auto (samo zbog motora), za drndanje po guzvama, parkinzima itd., tj da bude drugi/treci auto u kuci. Nikako jedini.
isporucen sredinom 2012, 1.3mjet, klima, abs itd. Tada kostao skoro 12.000 evra
Motor - savrsen. Najbolji mali dizel koji sam ikada vozio.
Ostatak auta -
Stvarno ne zelim da se bilo ko uvredi, samo iznosim svoja zapazanja.
Mislim da nisam vozio auto sa losijim enterijerom od ovog.
Nov je, nije udaran, sve je fabrika na njemu.
Pocev od toga da nisam mogao da se namestim u sedistu (em mi je previsoko, em je kratak sedalni deo, em su papucice nekako nisu gde treba da budu), do toga da moram da namestam tepih na tom autu jer je ispao i odvojio se i da se burazer posekao na ivicu plastike u kaseti ispred suvozaca...
Kompletna zavrsna obrada je - otisao bih u Kragujevac i govnjivom motkom tukao onog ko je zaduzen za kontrolu kvaliteta.
Na suvozacevim vratima se malo oljustila farba na donjoj ivici.
Plastika ne skripi, ne krcka, ali lagano mozes da je koristis umesto zileta za jutarnje brijanje.
Zvucna izolacija je losa, ali ajde, to je ipak mali gradski auto sa dizelom.
Farovi klasicno obaraju Avakse.
Menjac ne ulazi bas savrseno svaki put u rikverc.
Kupljen je kao zamena za Clio 2 ph2, ex-van koji je presao pitaj Boga, bio cukan 15x, i i dalje ima bolji enterijer i mnogo bolja sedista od Punta. E, da, i bolje lezi u krivinama, posto se sa Puntom plasim da se ne prevrnem.
Ono sto prici daje malo cudan ton je cena ovog auta kad je bio nov.
12.000 evra
Smatram da su ovih 4000e za osiguran, registrovan sa dva seta tockova realna cifra.
Voleo bih da ga vozim kao gradski auto (samo zbog motora), za drndanje po guzvama, parkinzima itd., tj da bude drugi/treci auto u kuci. Nikako jedini.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Realno. Iz ovih razloga sam se oprostio sa svojim Puntom, plus što je imao mrtav benzinac od 60 ks 
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10701
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jbt, kako 12k evra? Zar nisu isli od 7k u osnovnoj opremi sa benzincem, kako nagurase 12? Pogotovo sto je i najaci paket slab bez obzira sto je najaci.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
NexTe da ipak nisi ti vozio onaj Baxov Punto?
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Slobo, nemam pojma kako. I ko je bio lud da plati tolike pare za Punto.
Auto je po fakturi bio nesto malo preko 1,2 miliona dinara, a kurs je bio oko 100, krajem 2011. kad je narucen...
Kapiram da je ovo as badass as it gets, ima klimu, abs, branike u boji auta
, sedista podesiva po visini, deljivu zadnju klupu
i naslone za glavu, centralnu (al bez daljinca
) ratkapne... Mislim da je to to...
Methane, nisam, svi su ista sra*a... Al zato ovaj ne trese na auto-putu
Auto je po fakturi bio nesto malo preko 1,2 miliona dinara, a kurs je bio oko 100, krajem 2011. kad je narucen...
Kapiram da je ovo as badass as it gets, ima klimu, abs, branike u boji auta
Methane, nisam, svi su ista sra*a... Al zato ovaj ne trese na auto-putu
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Next, da nisi malo pomešao završnu obradu sa kvalitetom upotrebljenih materijala? Iz ovoga što si napisao ne vidi se (sem tepiha) bilo kakav problem oko toga završne obrade. Kod mene auto nije imao nikakve zvukove, sve je dihtovalo, sve se uklapalo, sve je radilo, nikakvi sitni kvarovi, nikakva sitna nerviranja. Sasvim dobra završna obrada i auto koji odaje utisak velike mehaničke robusnosti.
Kvalitet materijala je druga priča...mada ja lično ne vidim tu neko preimućstvo Clia 2.
Kvalitet materijala je druga priča...mada ja lično ne vidim tu neko preimućstvo Clia 2.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
mislim da misli na filipov klio, imao sam prilike da ga provozam, dci sa 82ks... u odnosu na punta jeste nesto bolje odradjen unutra, cak i ako nije neka top verzija. najjace verzije klija 2 su mnogo bolje i po opremi i po materijalima od bilo kod punta 2/z10...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Gde po vama u toj gradaciji stoje fiesta 1.25 (prosli model) i panda 1.2/1.3 (isto prosli model). Nesto od ta 4 modela ce verovatno biti sledeci auto pa skupljam podatke
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
panda je ipak losija a ja sam se u fijesti vozio novoj, bas toj 1.25 pa mi nije bas za poredjenje sa kliom ili puntom sa 200.000km iza sebe. u svakom slucaju mislim da je ko fokus 2, tvrda plastika ali sve prilicno korektno izradjeno, motor solidan, mene je cak iznenadio elasticnoscu. mislim da je iznutra osetno veca od oba, s tim sto je i punto unutra veci od klija 2...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
+1. Panda je manji auto. Ta Fiesta je prva povukla nogu rasta veličine u B segnentu. Jeste unutra malo spartanska za današnje pojmove (i Panda je) ali što reče Dragan, korektna. Pre bih izabrao nju, ipak je veći auto. Velika je i Panda, ali ipak je neki mikro-van (čitaj: blago zaobljeni frižider)
Širim haos!
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jedno je kvalitet plastike, drugo je obrada te plastike.starac vujadin napisao:Next, da nisi malo pomešao završnu obradu sa kvalitetom upotrebljenih materijala? Iz ovoga što si napisao ne vidi se (sem tepiha) bilo kakav problem oko toga završne obrade. Kod mene auto nije imao nikakve zvukove, sve je dihtovalo, sve se uklapalo, sve je radilo, nikakvi sitni kvarovi, nikakva sitna nerviranja. Sasvim dobra završna obrada i auto koji odaje utisak velike mehaničke robusnosti.
Kvalitet materijala je druga priča...mada ja lično ne vidim tu neko preimućstvo Clia 2.
Ni sedista u autobusu nisu nesto kvalitetna, pa se ne iseces na ivice istih
Zaboravih da matica pumpe za gorivo nije bila dotegnuta kako treba, pa kad naspes do vrha i parkiras na nekom nagibu curi gorivo iz rezervoara... To su namestili u servisu, kazu vec im se desavalo, i iskljucivo na dizelima.
Ostalo je jos suvise rano da bi se pricalo o tome...
E, da, bili smo u TIM-u. Nista posebno da sam odusevljen. Cini mi se da su solidno odradili posao, ostao je samo jos neki zvuk za koji sam ubedjen da je nosac motora, a oni kazu da su svi ok, i da je sve kako treba. A postoji zvuk koji jos nisam izolovao
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa i meni fiesta izgleda kao bolja solucija ali mi se panda iz nepoznatog razloga bas dopada, za grad je savrsen auta. Ima jedna za 3800, 2008 presla 100k, full oprema.methane.master napisao:+1. Panda je manji auto. Ta Fiesta je prva povukla nogu rasta veličine u B segnentu. Jeste unutra malo spartanska za današnje pojmove (i Panda je) ali što reče Dragan, korektna. Pre bih izabrao nju, ipak je veći auto. Velika je i Panda, ali ipak je neki mikro-van (čitaj: blago zaobljeni frižider)
Clio 2 mi izgleda mekano,ne znam kako da opisem,ima ga komsija pa sam ga zagledao pre neki dan. Mada ne znam kakav je u voznji.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni je Panda mnogo kul auto. Samo je uvek bila skupa sa dizel motorom i ne daj boze 4x4. Mos' kupis auto za te pare 