Stranica 34 od 51
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 25 Feb 2015, 22:07
				od Nikolaa
				JTDm je, daklem 150ks. 
300Nm i manje od 9sec do 100, vise nego dovoljno za tako mali auto...
kapiram da se bas ciljalo iskljucivo na 150ks? kakve su razlike u ceni i stanju(u odnosu na 116 ili 120ks varijante)?
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 25 Feb 2015, 22:14
				od Milos_kg
				nidza napisao:Možda je već nasvirana? 
Tapatalk
 
Pitao sam vlasnika, kaze da nije mapirana, bar nije od kad je uvezena. Covek 1958. godiste, i moram da priznam, bolesniji od mene kad su detalji i sredjivanje u pitanju.  
 
@Neo
150ks
@Nikola
Nije se ciljalo na 150ks, bilo mi je svejedno da li je 120 ili 150, trazio sam primerak u sto boljem stanju. Nema neke razlike u ceni izmedju 120 i 150ks, tu su. 116 je malo jeftinija.
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 25 Feb 2015, 22:17
				od Velja
				nidza napisao:Možda je već nasvirana? 
 
 
Možda... Ako čupa ravnomerno već od 1400 obr, a ne posustaje do blizu 5000 - onda jeste. Po gradu ovi petrolhedi mogu samo da mu inhaliraju čađ 

 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 25 Feb 2015, 22:17
				od Day Walker
				Ajde predstavljaj to sokocalo 

Nikola sta je malo kod ovog automobila? Pa to je C segment 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 25 Feb 2015, 22:28
				od Nikolaa
				mali mu gepek 
 
dobro malo sam karikirao, ali C segment je (manji) 
gradski auto, to je poenta. turbodizel sa 150ks je komforan za D segment, kamoli za klasu manje..
Day Walker napisao:Ajde predstavljaj to sokocalo 

 
 
  
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 25 Feb 2015, 22:31
				od Day Walker
				Pa B je manji gradski, ovaj mu dodje kao gradsko-putnicki 
E sad, mozda cu zvucati cudno, ali ja radije vozim 95ks dizel no 180ks benzinac po gradu 
Ovaj Milosev sa 150ks ima da pojede asfalt po KGu 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 26 Feb 2015, 05:14
				od branja
				Miloshe ako si na carsu javi se goranchetu i on je iz KG-a, ima decko da pljuje VW jos vise. Hahaha. Kako volim ove italijanske "klotare".
Poslato sa Lumia 925
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 13:10
				od Day Walker
				Ljudovi, treba mi neka preporuka za auto do 3-3500e
Trenutno mi Grande Punto deluje kao najbolja opcija jer ih ima za tu cifru. Samo me zanima valjaju li cemu 1.2 i 1.4 motori i da li su u ljubavi ili ne sa TNGom?
Astra G je isto opcija, s tim da je GP ipak mladji.
147 bih izbegao jer to nije auto za starije ljude  

 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 13:23
				od Geza
				1.2 jeste, za 1.4 ne znam.
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 13:26
				od Darko
				Ja imam 1.2 benz u teretnom doblu. Koliko je taj hiljada tona prevezao (na plin je). Prespor je ali za sad neunistiv. Na satu 200k, realno ko zna koliko. Tako da u civilnom puntu tek moze da traje vecno  

 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 13:53
				od Ivan
				Fiat ima ultra kvalitetne motore, tu pocinje i zavrsava prica o fiatovom kvalitetu 
Bolje 1.4 da uzme, malo je manja mrcina od 1.2 ako je isto 8v, tek onaj 16v polupristojno ide 
Послато са GT-N7100
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 14:11
				od Delija
				Ivan napisao:Fiat ima ultra kvalitetne motore, tu pocinje i zavrsava prica o fiatovom kvalitetu 

 
Za nase uslove i kada se trazi ta klasa auta je to vrlo do jako bitno. To da li ce da zeza neki elektronski sistem i da svetli lampica jeste da smara, ali te nece ostaviti na putu. A i realno - koliko para, toliko i muzike.
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 14:16
				od Day Walker
				Pa da, BMW za 40k bez tempomata 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 18 Apr 2015, 14:43
				od Darko
				I sto je jako bitno. Posle zastave, punto 1.2 je verovatno napovoljniji i jednostavniji auto za odrzavanje a delova ima na svakom cosku.
za dobla 1.2 sam platio set kvacila 50e.
			 
			
					
				Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e
				Poslato: 19 Apr 2015, 13:09
				od Blackshadow
				@DW
Astra H ako se nategne još malo?
TT