Sa dizelom na Mars!
Turbo benzinci vs turbo dizeli
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
ma svećicom umesto šibicom 
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nakon poslednjih 10 postova , moj zivot vise nikad nece biti isti.
Kad sam vozio JTDm znaci bio sam astronaut
Kad sam vozio JTDm znaci bio sam astronaut
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Na koliko se menja ta svećica na mlaznom motoru? 
Sent from my D5503 using Tapatalk
Sent from my D5503 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Miloše, sedi 1!
Astronauti su vozili raketlu, a ne mlaznjak.
Astronauti su vozili raketlu, a ne mlaznjak.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To ti je u sustini isto ko sa Lakijevim sporetom,objasnio Ivan.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Moj sporet na plin je atmo.
Ako bih ugradio turbo, da li bih brze skuvao jaja?
Ako bih ugradio turbo, da li bih brze skuvao jaja?
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Naravno. Samo bi morao i da ga čipneš malo...
Sent from my D5503 using Tapatalk
Sent from my D5503 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Kokošija brže skuvaš u mikrotalasnoj. Za druga ne znam. 

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
https://www.youtube.com/watch?v=aaCcjQgMaOc
Ajde da se vratimo na temu.
Ajde da se vratimo na temu.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Slažem se. A kuvanje prepusti nekome ko zna.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Dragi forumasi. Dodje jos jedan novajlija.
Evo sve se vise zanimam za automobile pa istrazujem. A koliko vidim ovo je najaktivniji forum.
Nalazio sam par slicnih tema ali uvek, kao i na ovoj temi, odluta se od teme i pocne prepirka oko potrosnje.
Pa sam posle 15 strane odustao od citanja ostalih, pa cu postaviti pitanje.
Sobzirom da do sada nisam vozi preterano i da vecina vas ima vise u rikverc nego ja ukupno km, zanima me sledece.
Sta se sve kvari kod turbo dizelasa, i koliki je zivotni vek (delova, motora..), a sta kod turbo-benzinaca?
Malo googl-am ali tesko je naci cene, i zivotni vek. Koliko sam shvatio popravka novih delova za neki turbo dizel moze ici od 2000e - 4000e? Ono sto sam ja nasao izgledalo bi ovako (verovatno su cene zastarele), pa ako gresim ispravite me
BENZINAC (nisam nasao za turbo-benzinca a to bih voleo da znam)
1) brizgaljke (120.000 km) = cca 200e
2) lambda sonda (150.000 km) = cca 150e
3) senzor .. zraka (180.000 km) = 90e
4) pumpa goriva (250.000 km) = cca 120e
TURBO-DIZEL
1) plivajuci zamajac (100.000) = cca 900e
2) brizgaljke (120.000)= cca 850e
3) turbopunjac (150.000) = cca 1000e
4) pumpa (200.000) = cca 1000e
5) DPF filter (N/A) = 0e (ukoliko se vrsi reparacija preko 60km/h i 3000rpm-a)
Sad pretpostavljam da cena delova zavisi od modela auta i marke. Pa verovatno nece biti ista cena za ford fiestu, kia ceed ili audi a8. Ali recimo za c segment.
Evo sve se vise zanimam za automobile pa istrazujem. A koliko vidim ovo je najaktivniji forum.
Nalazio sam par slicnih tema ali uvek, kao i na ovoj temi, odluta se od teme i pocne prepirka oko potrosnje.
Pa sam posle 15 strane odustao od citanja ostalih, pa cu postaviti pitanje.
Sobzirom da do sada nisam vozi preterano i da vecina vas ima vise u rikverc nego ja ukupno km, zanima me sledece.
Sta se sve kvari kod turbo dizelasa, i koliki je zivotni vek (delova, motora..), a sta kod turbo-benzinaca?
Malo googl-am ali tesko je naci cene, i zivotni vek. Koliko sam shvatio popravka novih delova za neki turbo dizel moze ici od 2000e - 4000e? Ono sto sam ja nasao izgledalo bi ovako (verovatno su cene zastarele), pa ako gresim ispravite me
BENZINAC (nisam nasao za turbo-benzinca a to bih voleo da znam)
1) brizgaljke (120.000 km) = cca 200e
2) lambda sonda (150.000 km) = cca 150e
3) senzor .. zraka (180.000 km) = 90e
4) pumpa goriva (250.000 km) = cca 120e
TURBO-DIZEL
1) plivajuci zamajac (100.000) = cca 900e
2) brizgaljke (120.000)= cca 850e
3) turbopunjac (150.000) = cca 1000e
4) pumpa (200.000) = cca 1000e
5) DPF filter (N/A) = 0e (ukoliko se vrsi reparacija preko 60km/h i 3000rpm-a)
Sad pretpostavljam da cena delova zavisi od modela auta i marke. Pa verovatno nece biti ista cena za ford fiestu, kia ceed ili audi a8. Ali recimo za c segment.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Hajde za cene, da kažemo da variraju od modela do modela, ali ne znam odakle ti ove kilometraže. Evo već treći turbo dizel sa kojim sam pregazio (što ja što prethodni vlasnik) preko 170.000km i još mi ništa od pobrojanog nije blagopočivše. Doduše, evo čekam na ovom poslednjem da doguram do 200.000 pa da se oprostim od pumpe.
A ni sa prethodnim benzincima nešto ne bih mogao da potvrdim da sve ovo na njima crkava na napisanim kilometražama.
Kod turbo dizela i turbo benzinca se kvare iste stvari. Jedina je razlika što se kod dizela kvare grejači, a kod benzinca svećice.
A životni vek je doživotno, odnosno sve dok se ne pokvari.
A ni sa prethodnim benzincima nešto ne bih mogao da potvrdim da sve ovo na njima crkava na napisanim kilometražama.
Kod turbo dizela i turbo benzinca se kvare iste stvari. Jedina je razlika što se kod dizela kvare grejači, a kod benzinca svećice.
A životni vek je doživotno, odnosno sve dok se ne pokvari.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Evo i ja nagurah 200.000km sa turbo dizelom, uz najgoru mogucu eksploataciju (agresivnija voznja, 90% grad, paljenje i gaeenje auta barem 5 puta dnevno, cesto i kratke relacije), pa mi nista crklo nije, jos bas jako cipovan auto poslednjih 40k km.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Svećice se menjaju na nekoj određenoj km, a grejači?
Boringly average, but also perfect for school run mums