Stranica 307 od 900
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 16:28
				od Cica Maca
				Najnizi rang za koji ti je po nasem zakonu neophodna dozvola, koliko ja znam, je dozvola za UL.
Sent fron my HTC
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 16:35
				od Scuderia
				A koja od ovih dozvola je za te manje Cessne, 152, 172, Skycatcher?
Dozvola Pilota PPL(A)
Dozvola Profesionalnog Pilota CPL(A)
Ovlašćenje za Instrumentalno Letenje IR(A)-(SE)
Ovlašćenje za Instrumentalno Letenje IR(A)-(ME)
Dozvola Transportnog Pilota ATPL(A)
Ovlašćenje za Instruktora Letenja FI(A)
Dozvola Pilota Višemotornog Aviona MEP(A)
Za PPL(A) pise da se sme leteti u svojstvu kopilota, koja posle nje omogucava samostalno letenje?
edti: Sad na drugim mestima citam da je PPL(A) dovoljna za samostalno letenje.
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 17:38
				od zuzazu
				
Ti "avioncici" lete 250kmh na 4000m, sto ti je sasvim dovoljno da se lepo ubijes.
Svakom avionu se prilazi sa postovanjem, pa i najmanjem.
To ce ti reci svako iz struke.
 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 17:50
				od Scuderia
				Nisam mislio avioncici kao pogrdan naziv, jednostavno su manji, zbog toga sam napisao 

 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 18:18
				od zuzazu
				
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 18:30
				od Scuderia
				A odgovor za licence pa da ja saljem pivo? 
Ova PPL(A), to je to o cemu pisem? Samostalno letenje avionima s jednim motorom.
 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 18:59
				od zuzazu
				Ja mislim da je PPL, jer u moje vreme se ta dozvola zvala drugacije i ja posedujem drugu dozvolu tako da me zanimaju samo stvari vezane za nju.
PPL bi ti omogucila da samostalno letis jednomotorni avion. To bi znacilo samo u VFR pravilima letenja, a da bi leteo po instrumentima, morao bi da uposes IFR ovlastenje (znaci jos novca). Mislim da se sada IFR zove IR (instrument rating).
Zatim, treba znati, da u koliko zelis da letis neki drugi tip aviona - npr. skolovao si se i leteo na Cesni 172 a u nekom klubu zelis da letis na utvi, pajperu ili sl., i za to ti treba ovlastenje (znaci jos novca).
Dozvola nije stalna, i moras da imas odredjen broj sati u toku jedne godine da bi mogao da je produzis.
Znaci, ako dobijes dozvolu, a ne letis, opet ce skupo da kosta.
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 23 Okt 2014, 19:05
				od Scuderia
				Aha, hvala za info 

 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 24 Okt 2014, 09:35
				od cozmo
				
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 24 Okt 2014, 11:03
				od NexT
				
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 24 Okt 2014, 19:35
				od Geza
				Aerion AS2
http://en.wikipedia.org/wiki/Aerion_AS2
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cqzWU-lwxc
 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 25 Okt 2014, 04:39
				od snork
				Ne priznajem ništa dok ne vidim prototip.  

 Bilo je mnogo nadzvučnih business-jet projekata, pa nijedan nije zaživeo. Pre desetak godina su Suhoj i neka zapadna firma najavili nešto slično ovome, ali opet nije bilo ništa.
Evo manje-više svih nadzvučnih putničkih projekata: 
http://www.testpilot.ru/type/sst.htm
Kao što znamo, samo dva su ušla u proizvodnju.
 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 25 Okt 2014, 11:26
				od Heinz
				http://www.youtube.com/watch?v=bHEG6b91dG8
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 25 Okt 2014, 12:12
				od McGruja
				Uf...
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 25 Okt 2014, 19:39
				od BAJKER
				I tako, 

  Air Srbija slavi svoj prvi rodjendan...