Čuda su moguća.cozmo napisao:Istog sam misljenja kao zuzazu. A ovde ce istraga pokazati sta se desilo.
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Dzaba se slihta, streber 
Re: Vazduhoplovi
Treba preispitati ko sve i kako ima dozvolu, postaje opasno.
TT
TT
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Pa u ovom slucaju, liku pare nisu bile problem, imao je cak tri licna aviona. Sta je naucio u skoli letenja istraga ce utvrdi. Najcesce su greske pilota pa onda otkazui tehnike.

Re: Vazduhoplovi
I meni je to logičnije, ako je mesto presretanja bila Tirana. Aviano je skroz na severu, a i mislim da je to ogromna, 100 % američka baza (sa sve nuklearnim oružjem), kojoj Italijani nemaju pristup. Slično su planirali i za Bondsteel-Uroševac, ali su u međuvremenu Rumunija i Bugarska ušle u NATO, pa je ispalo da taj deo Srbije nisu ni morali da osvajaju. Sad bi lepo mogli da nam vrate oteti deo (eventualno zadrže tu bazu), što je realan scenario, samo kad bi naši političari imali malo mozga...methane.master napisao:Logičnije je da je u pitanju neka baza na jugu. Gioia di Cole ili kako već...
Ali ne... dok npr. Izraelci šalju silne delegacije, daju nam obaveštajne podatke i mole da im budemo saveznici, dotle naši više vole da petljaju sa Arapima... Pre neki dan je u emisiji kod Marića na Happy TV bio Arije Livne, 90-godišnji Jevrejin (koji je uprkos godinama vrlo vitalan), specijalni savetnik predsednika RS. Rođen je ovde, učestvovao u II svetskom ratu kao partizan, 1948. bio za Staljina, pa su ga hapsili i posle pobegao u Izrael. Ima strahovite veze u svetskim centrima moći, a veliki je prijatelj Srba i Srbije. Pogađate, znao je i Miloševića, i Karadžića i mnoge druge, i ugovarao im sastanke sa tadašnjim američkim moćnicima (Holbruk, itd), a ovi naši nisu slušali savete i sve su radili kontra, na svoju (i našu) štetu.
Ali ok, ovo nema veze sa avijacijom... koga zanima, pronaći će emisiju i pogledati.
Ђенерал Јанковић
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10701
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Zanima me kao obicnog coveka sta istraga moze utvrditi u ovakvom slucaju? Imaju video snimak i olupinu, a mrtva usta ne govore. Imaju li snimak radio komunikacije, nekim slucajem? Vidi se da je sporo leteo na maloj visini i da je krenuo u zaokret. I da je ostao bez motora, zaokret je poslednje sto mu je trebalo, zar ne?BAJKER napisao:Pa u ovom slucaju, liku pare nisu bile problem, imao je cak tri licna aviona. Sta je naucio u skoli letenja istraga ce utvrdi. Najcesce su greske pilota pa onda otkazui tehnike.
Kada gledam emisije o avionskim udesima u kojima mesecima ili godinama tragaju za uzrokom nesrece, cesto imam utisak da na kraju objave nesto sto verovatno i nije uzrok, samo da bi se slucaj zatvorio.
Sent from my HTC One V
Re: Vazduhoplovi
Da li i ovi avioni imaju crne kutije?
Re: Vazduhoplovi
Nemaju.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Covek je u pravu oko kovita. To je jedna od najgorih stvari koja vam se moze desiti na ovako maloj visini, a moze da bude kobna (i to cesto) i na velikim visinama.Rakhil napisao:Dzaba se slihta, streber
Sto se tice istrage, ovde se vidi da je verovatno bio slom uzgona (na snimku), ali istraga mora da utvrdi zasto je do toga doslo i kakvi postupci pilota su doveli do toga i da se zatim izda preporuka za taj tip aviona i slicno. Mozda, naprimer, sam dizajn aviona ima neku falinku ili slicno, desavalo se.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Slom uzgona? Cozmo, sto bre radis to sebi (a i nama), sad ce Zuzazu da te tera grafikone da mu crtas 
Re: Vazduhoplovi
Komisiju za udese čine razni stručnjaci. Na žalost, posle odlaska naše legende - prof. Zlatka Vereša, ja sumnjam u njihov rad.
Međutim nešto se svakako može saznati kao npr da li su pukle sajle komandi leta ili npr. da li su (što je najčešći slucaj ), ručice gasa ili flapsa ostale zaglavljene u nekom položaju te se vidi poslednja intencija pilota....
Onaj ko zna, znaće i šta da traži i gde da gleda.
Međutim nešto se svakako može saznati kao npr da li su pukle sajle komandi leta ili npr. da li su (što je najčešći slucaj ), ručice gasa ili flapsa ostale zaglavljene u nekom položaju te se vidi poslednja intencija pilota....
Onaj ko zna, znaće i šta da traži i gde da gleda.
Re: Vazduhoplovi
https://www.youtube.com/watch?v=4dSrjVR0MvE
https://www.youtube.com/watch?v=aWBzvI8nquc
Kada sam prvi put radio kovit bilo je to pre najmanje 25 godina sa instr. Gvozdenom Cerovicem. Covek je legenda zato i pominjem njegovo ime. radili smo u Rijeci na UTVI 75.
Kada mi je rekao da odmaknem sediste i nista ne diram, bilo je jasno da stvar nije naivna.
Prvo, U75 je ljigav avion i poznata je po tome da treba dosta sati da bi se avion "uhvatio".
Drugo, strah je cudo. Zamrznutom pilotu koji je stisao komande, ne mozes tek tako da ih preuzmes i to jos u kovitu.
Na snimku br2 vidi se da instruktor pita studenta kako se oseca...
vazduh nije covekova prirodna okolina, a kovit spada u nepravilan polozaj aviona. Posmatrano iz aviona, a ne iz fotelje, stvari koje ne mogu da se dozive sa konzolom u ruci su:
nepravilan polozaj nosa aviona - abnormalno visok
odsustvo zvuka - motor radi na relantu
Konacno ide svaljivanje preko krila, bar 2 g i obrtanje oko ose ovog puta samo sa zemljom pred ocima a bez vidljivog horizonta.
Posle UTVE radio sam kovit na Cessni 152 Aerobat i od prilike reakcija instruktora je bila ista. Prvo je vezba bila pokazna, zatim sam radio uvodjenje a zajedno smo vadili, i na kraju sam radio sve sam.
U IFR vezbi u zoni iznad Vrsca, na Cessni 172, radili smo po dvojca. U toku vezbe na maloj brzini, drugaru se svalio avion na krilo i krenuo u kovit. Smrzao se i zadrzao palicu na sebe. Govorio sam mu sta treba da uradi, a on je Bogu hvala, bio dovoljno svestan da slusa, i izvadili smo se posle par spinova.
Zato i reagujem jer citam nevidjena lupetanja na sajtu.
Srbin je uvek bio najbolji selektor fudbalske reprezentacije a vidim, svi smo mi po malo i piloti.
Cozmo ne mora da crta grafikon, ali cekam onog strucnjaka sto ubedi ovde ljude (pa i mene), da mi napise formulu kako se koci spoljnim tockom, a da batali njegova truc-bla pr@$ervanja.
https://www.youtube.com/watch?v=aWBzvI8nquc
Kada sam prvi put radio kovit bilo je to pre najmanje 25 godina sa instr. Gvozdenom Cerovicem. Covek je legenda zato i pominjem njegovo ime. radili smo u Rijeci na UTVI 75.
Kada mi je rekao da odmaknem sediste i nista ne diram, bilo je jasno da stvar nije naivna.
Prvo, U75 je ljigav avion i poznata je po tome da treba dosta sati da bi se avion "uhvatio".
Drugo, strah je cudo. Zamrznutom pilotu koji je stisao komande, ne mozes tek tako da ih preuzmes i to jos u kovitu.
Na snimku br2 vidi se da instruktor pita studenta kako se oseca...
vazduh nije covekova prirodna okolina, a kovit spada u nepravilan polozaj aviona. Posmatrano iz aviona, a ne iz fotelje, stvari koje ne mogu da se dozive sa konzolom u ruci su:
nepravilan polozaj nosa aviona - abnormalno visok
odsustvo zvuka - motor radi na relantu
Konacno ide svaljivanje preko krila, bar 2 g i obrtanje oko ose ovog puta samo sa zemljom pred ocima a bez vidljivog horizonta.
Posle UTVE radio sam kovit na Cessni 152 Aerobat i od prilike reakcija instruktora je bila ista. Prvo je vezba bila pokazna, zatim sam radio uvodjenje a zajedno smo vadili, i na kraju sam radio sve sam.
U IFR vezbi u zoni iznad Vrsca, na Cessni 172, radili smo po dvojca. U toku vezbe na maloj brzini, drugaru se svalio avion na krilo i krenuo u kovit. Smrzao se i zadrzao palicu na sebe. Govorio sam mu sta treba da uradi, a on je Bogu hvala, bio dovoljno svestan da slusa, i izvadili smo se posle par spinova.
Zato i reagujem jer citam nevidjena lupetanja na sajtu.
Srbin je uvek bio najbolji selektor fudbalske reprezentacije a vidim, svi smo mi po malo i piloti.
Cozmo ne mora da crta grafikon, ali cekam onog strucnjaka sto ubedi ovde ljude (pa i mene), da mi napise formulu kako se koci spoljnim tockom, a da batali njegova truc-bla pr@$ervanja.
Re: Vazduhoplovi
Svi smo mi pomalo i latino. 
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vazduhoplovi
Gledajući snimak mogu samo da zaključim da nisu imali šanse da se čupaju jer su leteli izuzetno nisko.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Leteti nisko nije problem ali ako letis nisko a nemas brzinu e onda je problem
sad ce ti zu objasni neke stvari 
Ne mogu da verujem kako je tema dobila zamajac
Ne mogu da verujem kako je tema dobila zamajac
