Stranica 4 od 74

Re: BMW 320D LCI

Poslato: 25 Apr 2012, 00:36
od dragvorl
Sumnjam, to oni mogu da podese kako hoce da bude u idealnom opsegu obrtaja na odredjenoj brzini, kao i na manuelnom. Pretpostavljam da su gubici u hidraulicnom sistemu, ovo ya potrosnju na otvoreno pri konstantnoj brzini. Ok, pri promeni rezima voznje logicno ima proklizavanja u konverteru, to je poznata stvar. Ono sto je interesantno je da na staroj W124 na nekim modelima automatik po gradu trosi manje od manuelnog po papirima.

Re: BMW 320D LCI

Poslato: 25 Apr 2012, 00:48
od Laki021
Sad postaje zanimljivo, automatici imaju po 8 brzina, a rucni ostaju na 6, ovo moze biti prednost automatika.
Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Re: BMW 320D LCI

Poslato: 25 Apr 2012, 01:00
od sebekkg
ko da vozim actros-a :P

Re: BMW 320D LCI

Poslato: 25 Apr 2012, 13:25
od Floyd
Laki021 napisao:Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.
Zanimljivo...nisam znao za ovo.
Mada ima logike, jer sto kazes, ko bi menjao 8 brzina :)
Zapravo ne vidim ni realnu potrebu za toliko brzina u manuelnom modu.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 13:28
od Texonja
Glavni problem automatika je sto on ne vozi i ne donosi odluke kada ce se ubrzati ili usporiti, a mora da donosi umesto vozaca odluku kada menjati brzinu. To je kao da jedan covek vozi, a drugi koji sedi pored menja brzine ali bez komunikacije sa vozacem. Stoga je po meni dobro da automatik ima sto vise brzina kako bi mogao da obrtaje drzi u nekom optimumu koji su ok i za nastavak voznje istom brzinom i za ubrzavanje.

Re: BMW 320D LCI

Poslato: 25 Apr 2012, 13:55
od dragvorl
Laki021 napisao:Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.
As before, adaptive adjustment of theshift characteristics to the drivingstyle also occurs in Sport and Normalmodes. In order to permit thesportiest possible driving style immediatelyafter the Sport button is activated,the shift characteristics of the TiptronicS change to the sportier map morequickly than in Normal mode. Gears 7and 8 are no longer selected dependingon the driving style and speed, and brakingdownshifts are performed even afterslight deceleration so that the vehiclecan accelerate more readily afterwards.In Normal mode, Tiptronic S ensures aparticularly economical driving style andreduces fuel consumption. The savingsresult from earlier upshifting and laterdownshifting.

Re: BMW 320D LCI

Poslato: 25 Apr 2012, 14:11
od noob
Xepoj87 napisao:takodje vecina automatika u comfortu krece iz 2. brzine,dok manuelni krece iz 1
Zar nije kretanje iz 2 za W (Winter mod)? Ili su nešto menjali na novijim vozilima?

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 14:15
od Xepoj87
W je odavno izbacen :) Ranije je bio W kao winter ili wet, gde menjac krece u 2. brzini da ne bi proklizavao i S kao standard,gde menjac normalno sifta...
Sada u comfort modu krece iz 2. brzine,osim ako mu das kick odmah,dok u sportu uvek krece iz 1. brzine...

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 14:18
od noob
Jbg zastareo sam :mrgreen:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 15:33
od dragvorl
Xepoj87 napisao:W je odavno izbacen :) Ranije je bio W kao winter ili wet, gde menjac krece u 2. brzini da ne bi proklizavao i S kao standard,gde menjac normalno sifta...
Sada u comfort modu krece iz 2. brzine,osim ako mu das kick odmah,dok u sportu uvek krece iz 1. brzine...
Nije bas to skroz tacno. Jaguar ima winter mod i na novijim vozilima:
With Winter Mode, now a standard feature on every 2011 Jaguar, drivers can enjoy the exhilaration of driving with confidence no matter the season.
Dugme dole levo od selektora.

Slika

Ima i na drugim modernijim vozilima, sada se vise i ne secam gde sam sve vidjao to. Sto se S moda tice, ja sam uglavnom nailazio da je to sportski mod, mada ne kazem da negde ne moze da bude i standard.

Sto se tice kretanja iz druge, ni to bas nisam nesto nailazio u literaturi, vidim da Mercedes ima to, imao je i ranije, ima i dve brzine u rikvercu, ali za druge proizvodjace nesto nisam to bas vidjao, mada ne kazem da nema.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 15:42
od Laki021
Na temu kretanja iz druge.

Ako prebacim u rucni mod, i vozim auto... Kada zaustavljam auto on ce mi sam spustati brzine sve dok se auto skroz ne zaustavi, ali nece otici skroz do prve nego ce se zaustaviti u drugoj. Tj, ne znam da li ce stvarno ostati u drugoj i kretati iz nje ili samo to pise na displaju. Mogao bih da obratim paznju kad krece pa vidim sta se desava.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 15:52
od dragvorl
Evo sta sam nasao na tu temu:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 15:53
od ftj
dsg u D modu uvek kreće iz prve ali kasnije retko(nikad?) downshiftuje u prvu osim ako se totalno ne zaustaviš. U S modu downšiftuje u prvu kada opadnu obrtaji.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 15:54
od Laki021
Odmah da kazem, da se na 10kmh ne moze rucno ubaciti u 4-tu. A ako pitamo Texonju, sve do 50kmh nece u 4-tu :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 25 Apr 2012, 15:58
od dragvorl
Ovo je inace bas iz servisnog uputstva za model menjaca koji mislim da je na tvom autu Lazo, ZF 6HP26.