Pogotovo posle VW Pola. Proklinjaćeš sudbu kletu, nećeš znati šta te snašlo, pitaćeš se šta ti je to trebalo
Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan vozac)
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
+1
Pogotovo posle VW Pola. Proklinjaćeš sudbu kletu, nećeš znati šta te snašlo, pitaćeš se šta ti je to trebalo
Mnogi su krenuli na sebe zbog toga 
Pogotovo posle VW Pola. Proklinjaćeš sudbu kletu, nećeš znati šta te snašlo, pitaćeš se šta ti je to trebalo
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Poređenje ovog auta sa VW polo nije primereno.
Jako su daleko: od klase u kojoj se nalaze, od doživljaja u vožnji, izolacije i materijala u kabini, udobnosti i dostupne opreme...
Najveći problem sa Lagunom II po oglasima je:
- to što su prešle ogromne kilometraže. Enterijer je dosta trajan i dobro trpi kilometražu, tako da čak i na 300 hiljada kilometra sedišta budu u odličnom stanju. Mislim da na oglasima nema dizelaša koji je prešao ispod 300/350k
- dosta skupi originalni delovi. Ne svi, ali dosta toga jeste. Ovlašćeni servis npr. naplaćuje zamajac oko 120.000 din (tako mi rekoše u Reno Sava), dok po prodavnicama isto to (LUK) možeš naći za 40-50k (pod znakom pitanja da li je stvarno original).
Ako se neko odluči:
- tražiti što mlađe godište (ispeglane neke dečije bolesti)
- eventualno proveriti u ovlašćenom servisu do koje kilometraže je auto održavan u Renault mreži. Znam da su ranije davali takve info.
- što Laki021 reče, ostaviti novca sa strane, jer ovaj auto nije jeftin za održavanje
Sve u svemu, moj auto odlično služi već 8 godina, ali treba biti oprezan kod kupovine. Ne vrede više ništa kao polovni, pa se svašta i nudi.
Jako su daleko: od klase u kojoj se nalaze, od doživljaja u vožnji, izolacije i materijala u kabini, udobnosti i dostupne opreme...
Najveći problem sa Lagunom II po oglasima je:
- to što su prešle ogromne kilometraže. Enterijer je dosta trajan i dobro trpi kilometražu, tako da čak i na 300 hiljada kilometra sedišta budu u odličnom stanju. Mislim da na oglasima nema dizelaša koji je prešao ispod 300/350k
- dosta skupi originalni delovi. Ne svi, ali dosta toga jeste. Ovlašćeni servis npr. naplaćuje zamajac oko 120.000 din (tako mi rekoše u Reno Sava), dok po prodavnicama isto to (LUK) možeš naći za 40-50k (pod znakom pitanja da li je stvarno original).
Ako se neko odluči:
- tražiti što mlađe godište (ispeglane neke dečije bolesti)
- eventualno proveriti u ovlašćenom servisu do koje kilometraže je auto održavan u Renault mreži. Znam da su ranije davali takve info.
- što Laki021 reče, ostaviti novca sa strane, jer ovaj auto nije jeftin za održavanje
Sve u svemu, moj auto odlično služi već 8 godina, ali treba biti oprezan kod kupovine. Ne vrede više ništa kao polovni, pa se svašta i nudi.
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Evo ja da se javim da nisam imao vecih problema sa lagunom (1.8 beznin), u oktobru ce biti 2 godine kako je imam i stvarno sam zadovoljan autom, s tim da sam ga pri kupovini uzeo od pouzdane osobe sa proverenom istorijom u vezi samog auta (i u njegovom vlasnistvu nije nista specijalno radjeno osim redovnih servisa). Na brzinu cega se secam jeste da sam u periodu dok je kod mene zamenio zadnje silen blokove (ako se tako kaze), jedan nosac motora, solje amortizera, benzinsku pumpu, ovo su generalno poznate bojke na ovom modelu ali ujedno i potrosni materijal sto je i ocekivano da se menja za auto star 10tak godina, i delovi nisu skupi. Istina da je na losem glasu, i ja bi se zapitao da li bi je kupovao ovako na slepo preko oglasa i placeva, hocu samo da kazem da ipak ne treba toliko generalizovati stvari, da je cela serija ocajna odavno bi je ugasili. Nije nesto skupa za odrzavanje jer je ipak vec mator model, ako se ima prilike nabaviti "proverena" sto da ne, ionako joj je cena niska za tu klasu.
Ono sto me i dan danas fascinira jeste udobnost i sedista koje auto ima, potpuno prijatan za voznju i na duge relacije. Primera radi, prosle nedelje sam se vratio sa mora, isli smo drugarovim a4 (mislim da je 2004.) i sedista ne mogu da se porede, govorim u prednost laguninih (poredim samo sedista).
Ono sto me i dan danas fascinira jeste udobnost i sedista koje auto ima, potpuno prijatan za voznju i na duge relacije. Primera radi, prosle nedelje sam se vratio sa mora, isli smo drugarovim a4 (mislim da je 2004.) i sedista ne mogu da se porede, govorim u prednost laguninih (poredim samo sedista).
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Svakako je od svih laguna, 1.6 najjeftinija za odrzavanje. Nema plivajuci, nema varijabilnu remenicu, mogu najmanje gume da se stave, uglavnom je i sa najlosijom opremom, pa ono kao najmanje stvari ima da se pokvari
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
koja je inace razlika u motoru izmedju 1.6 i 1.8 po konstrukciji? Da li je u pitanju razlika samo u snazi, kubikazi, i potrosnji ili jos nesto?
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
1.8 ima varijabilni razvod ventila, 1.6 to nema, tj nema 1.6 koji je isao u lagunu, u meganu vec ima.
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
U sustini nema bitnih razlika? Onda bolje da uzme 1.8 za toliki auto, jes da ce imati nesto vecu potrosnju ali ce je bar lakse voziti.
-
kraljvrsac
- Postovi: 21
- Pridružio se: 02 Avg 2014, 10:27
- Kontakt:
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Neznam ali kao sto rekose na 1.6 nema plivajuceg zamajca i varijabilne remenice,a kakosam shvatio i nema bas veliki paket opreme pa nece biti mnogo elektronike da me zeza.to su stvari zbog kojih razmisljam o ovom motoru.Neprelazim mnogo km godisnje do posla idem pesaka tako da mi treba samo za medjugradsku voznju.Videcu kad se vratim sa mora pa da lepo procesljam oglase.A na ovaj motor mogu i gume 15-ice sto je veliki plus za odrzavanje 

- Kuzmanovic
- Postovi: 15305
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
A jesi li razmisljao o Alfi 156? I ona ima svojih bubica kao Laguna, ali bih rekao da je Alfa kvalitetnije uradjena.
-
kraljvrsac
- Postovi: 21
- Pridružio se: 02 Avg 2014, 10:27
- Kontakt:
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Lahuna je najveca zato sam poceo nju da gledam,a i cena je ista kai moj polo
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Da li ti je potreban automobol bas te velicine?
Brzine idu u H-a !!!




Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
1,8 - 1,6 laguna, nema razlike u održavanju. Upališ auto ujutro prvi, ako ne lupa varijator bregaste, sve je ok u vezi njega.
Ma šta ti ko pričao, ne kupuj krša, ne kupuj bez pregleda tvog majstora i procene cene obaveznih radova.
Ovo važi za sva tipove kola, nemoj da nadljaš kao ja.
Ma šta ti ko pričao, ne kupuj krša, ne kupuj bez pregleda tvog majstora i procene cene obaveznih radova.
Ovo važi za sva tipove kola, nemoj da nadljaš kao ja.
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
A da predjes iz B i C segment, recimo, deluje racionalnije resenje?
Necu da sudim jer nemam nista od informacija, ali mi ovo deluje kao da pucas debelo preko svojih mogucnosti i potreba, ne zameri na iskrenosti.
Necu da sudim jer nemam nista od informacija, ali mi ovo deluje kao da pucas debelo preko svojih mogucnosti i potreba, ne zameri na iskrenosti.
-
kraljvrsac
- Postovi: 21
- Pridružio se: 02 Avg 2014, 10:27
- Kontakt:
Re: Renault Laguna II (Par pitanja - pocetnik, neiskusan voz
Nesvidja mi se mondeo a i ima plivajuci zamajac