ph2 je dosta bolja od ph1, ali je laguna 3 ipak bolja od ove...samo sam to hteo da kazem...ZAXSPEED napisao:A šta fali Laguni 2 ph 2 ? Pa ja poznajem dosta zadovoljnih vlasnika.dragan napisao:bas to, laguna 3 je dosta bolji auto...![]()
Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
methane.master napisao:Šta znam, mislim da Sandero samim oblikom nije zahvalan za ovakva kinđurenja.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kraj za Maybach.
Maybach officially discontinued
Brand won't offer 2013 models
Daimler AG reportedly decided to axe Maybach in November of 2011, but the company has remained tight-lipped about the brand's colossal failure.
The silence ended today as Mercedes officially confirmed all Maybach models will be discontinued for the 2013 model year. The news was so inevitable that the company didn't issue a press release or statement, but rather a price list which has "Discontinued" next to all five models.
Mercedes had hoped to rejuvenate Maybach but a proposed partnership with Aston Martin was rejected over cost issues. This effectively sealed the brand's fate and forced the company to slap a $100,000 (€80,965 / £63,750) rebate on their lineup to clear excess inventory.
Maybach officially discontinued
Brand won't offer 2013 models
Daimler AG reportedly decided to axe Maybach in November of 2011, but the company has remained tight-lipped about the brand's colossal failure.
The silence ended today as Mercedes officially confirmed all Maybach models will be discontinued for the 2013 model year. The news was so inevitable that the company didn't issue a press release or statement, but rather a price list which has "Discontinued" next to all five models.
Mercedes had hoped to rejuvenate Maybach but a proposed partnership with Aston Martin was rejected over cost issues. This effectively sealed the brand's fate and forced the company to slap a $100,000 (€80,965 / £63,750) rebate on their lineup to clear excess inventory.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nije lako biti konkurent RR-u i Bentleyu.
A i nije dobro da se trazi puno vise za izmenjenu S klasu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Novi Renault više srednje klase
Početkom 2015 Renault će predstaviti novi automobil iz vrha game. Za svoje novo vozilo Renault planira da iskoristi ime koje je već upotrebio za koncept iz 2006 godine.
Kako bi što bolje odgovorio sve zahtevnijem evropskim kupcima, francuski proizvođač je rešio da se posluži bogatim iskustvom svog novog partnera Mercedes Benza. Od velikog nemačkog proizvođača biće pozajmljena platforma E klase, kao i pogonski agregati iz širokog spektra moćnih benzinskih i dizel motora. Na taj način francuski proizvođač će izbeći visoke troškove razvoja, ali će prema najavama zadržati specifičan dizajn, koji polako postaje karakterističan za Renault i koji je sa sobom doneo Laurens van den Acker. Po najavama, izgled će se razlikovati od onog viđenog na istoimenom koncept modelu i odlikovaće se masivnim logom proizvođača, kao i markantnim grilom.

Novi model će sasvim očekivano obzirom na korišćenje Mercedesove platforme E klase imati zadnji pogon, te će biti u stanju da pruža kvalitetniji osećaj vožnje, direktniji upravljač i moći će lakše da parira nemačkim proizvođačima.
Sadašnji model iz vrha game, Latitude, ispunjava savršeno potrebe na korejskom, kao i tržištima istočne evrope, ali nije sposoban da se na prostorima Evropske unije uhvati u koštac sa premijum trojkom iz Nemačke. Novi model u višoj srednjoj klasi, Altica, bi prema najavama trebao da izmeni sve to nudeći tržištu vrhunsku platformu, pogonske agregate i malo „francuskog dodira“.

Renault pokreće luksuznu diviziju?
Nakon predstavljanja koncept vozila Alpine i dobrog prijema na koji je naišao u javnosti, Carlos Tavares izvršni direktor Renaulta je potvrdio da postoji velika verovatnoća započinjanja serijske proizvodnje i pojava nove marke uokviru Renault-Nissan alijanse. Iz istog izvora najavljeno je da postoji i plan da francuski proizvođač kreira svoju luksuznu diviziju, onako kako je Nissan uradio sa Infinitijem i Toyota sa Lexusom.
Carlos Tavares je potvrdio da se radi o projektu na duge staze i istakao je da je Nissanu trebalo gotovo 25 godina da svoju luksuznu diviziju učvrsti na tržištu. Naziv pod kojim bi se prodavala marka mogao bi da bude Initiale, što je ime koje je iskorišćeno za koncept vozilo iz 1995 godine i koje je poslužilo za predstavljanje tada novog dizajnerskog talasa na kome su se izrodili Megane II i VelSatis. Upravo iz tog razloga, Renault je nedavno zaštitio sva prava na ime Initiale.
Da podsetimo, Initiale Paris je naziv za koncept predstavljen 1995 godine. Prvobitni naziv je bio Initiale, da bi dizajner Yan Pennors dodao naziv Paris kako bi se ostvarila dodatna geografska identifikacija.
Po najavama iz Renaulta, uvođenje premijum ili luksuzne divizije će se odvijati u dve faze. U prvoj će biti kreirana posebna linija premijum modela, slično DS modelima Citroena, dok će u drugoj fazi biti uveden brend Initiale, naravno u sastavu Renaulta. Samim tim, i plan Renaulta za proizvodnju limuzine visoke klase dobija sasvim opravdan smisao.
izvor: Renault klub Srbija
Početkom 2015 Renault će predstaviti novi automobil iz vrha game. Za svoje novo vozilo Renault planira da iskoristi ime koje je već upotrebio za koncept iz 2006 godine.
Kako bi što bolje odgovorio sve zahtevnijem evropskim kupcima, francuski proizvođač je rešio da se posluži bogatim iskustvom svog novog partnera Mercedes Benza. Od velikog nemačkog proizvođača biće pozajmljena platforma E klase, kao i pogonski agregati iz širokog spektra moćnih benzinskih i dizel motora. Na taj način francuski proizvođač će izbeći visoke troškove razvoja, ali će prema najavama zadržati specifičan dizajn, koji polako postaje karakterističan za Renault i koji je sa sobom doneo Laurens van den Acker. Po najavama, izgled će se razlikovati od onog viđenog na istoimenom koncept modelu i odlikovaće se masivnim logom proizvođača, kao i markantnim grilom.

Novi model će sasvim očekivano obzirom na korišćenje Mercedesove platforme E klase imati zadnji pogon, te će biti u stanju da pruža kvalitetniji osećaj vožnje, direktniji upravljač i moći će lakše da parira nemačkim proizvođačima.
Sadašnji model iz vrha game, Latitude, ispunjava savršeno potrebe na korejskom, kao i tržištima istočne evrope, ali nije sposoban da se na prostorima Evropske unije uhvati u koštac sa premijum trojkom iz Nemačke. Novi model u višoj srednjoj klasi, Altica, bi prema najavama trebao da izmeni sve to nudeći tržištu vrhunsku platformu, pogonske agregate i malo „francuskog dodira“.

Renault pokreće luksuznu diviziju?
Nakon predstavljanja koncept vozila Alpine i dobrog prijema na koji je naišao u javnosti, Carlos Tavares izvršni direktor Renaulta je potvrdio da postoji velika verovatnoća započinjanja serijske proizvodnje i pojava nove marke uokviru Renault-Nissan alijanse. Iz istog izvora najavljeno je da postoji i plan da francuski proizvođač kreira svoju luksuznu diviziju, onako kako je Nissan uradio sa Infinitijem i Toyota sa Lexusom.
Carlos Tavares je potvrdio da se radi o projektu na duge staze i istakao je da je Nissanu trebalo gotovo 25 godina da svoju luksuznu diviziju učvrsti na tržištu. Naziv pod kojim bi se prodavala marka mogao bi da bude Initiale, što je ime koje je iskorišćeno za koncept vozilo iz 1995 godine i koje je poslužilo za predstavljanje tada novog dizajnerskog talasa na kome su se izrodili Megane II i VelSatis. Upravo iz tog razloga, Renault je nedavno zaštitio sva prava na ime Initiale.
Da podsetimo, Initiale Paris je naziv za koncept predstavljen 1995 godine. Prvobitni naziv je bio Initiale, da bi dizajner Yan Pennors dodao naziv Paris kako bi se ostvarila dodatna geografska identifikacija.
Po najavama iz Renaulta, uvođenje premijum ili luksuzne divizije će se odvijati u dve faze. U prvoj će biti kreirana posebna linija premijum modela, slično DS modelima Citroena, dok će u drugoj fazi biti uveden brend Initiale, naravno u sastavu Renaulta. Samim tim, i plan Renaulta za proizvodnju limuzine visoke klase dobija sasvim opravdan smisao.
izvor: Renault klub Srbija
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Bolje da se klone ekscentricnosti kao ranije jer ce se provesti kao bos po trnju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Šta reći? Koju posluku porati?
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Svidja mi se ideja sa Mercedsovim motorima i pogonom na zadnje tockove, samo da ne preteraju u njihovom dizajnu.
Uh, jedva cekam da izadju prvi renderi i malo vise informacija. Bice uzbudljivo na forumu, Renault vs ostali.

Uh, jedva cekam da izadju prvi renderi i malo vise informacija. Bice uzbudljivo na forumu, Renault vs ostali.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Uporni su, mora se priznatidragvorl napisao:Bolje da se klone ekscentricnosti kao ranije jer ce se provesti kao bos po trnju.
Kapiram da im je saradnja sa mercedesom jedan od aduta zasto se uopste i krece sa ovom pricom mada, i ja sam skeptican poprilicno
TT post
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
I ja sam citao kako Reno planira da zagazi u premium segment.
Iskreno cisto sumnjam da imaju sanse u tom drustvu jer sve i da ugrade 90% delova iz Mercedesa, oni jednostavno nemaju ime da to i naplate. Ista prica je i pokusaj Mercedesa da se sa drugim imenom ugura u drustvo skupih luksuznih limuzina.
Ovo je partnerstvo od kog ce samo Merc da ima koristi a Reno ce se u tom braku provesti kao Chrysler
Iskreno cisto sumnjam da imaju sanse u tom drustvu jer sve i da ugrade 90% delova iz Mercedesa, oni jednostavno nemaju ime da to i naplate. Ista prica je i pokusaj Mercedesa da se sa drugim imenom ugura u drustvo skupih luksuznih limuzina.
Ovo je partnerstvo od kog ce samo Merc da ima koristi a Reno ce se u tom braku provesti kao Chrysler
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Opel Insignia OPC dobija 400 KS?
Izgleda da je GM odlučio da postane vojnik u tzv. German Power War-u ("ratu konja"), te bi uskoro mogao predstaviti ekstra snažni sedan u srednjoj klasi. Da skratimo priču, stiže nam snažnija verzija Opel Insignije OPC.
Aktualni model koristi 2,8 litarski turbo V6 motor koji će u budućnosti biti "nabrijan" na 400 KS u osvježenom aktualnom modelu. Osvježeni model bi trebao debitovati sledeće godine, kada će nastupiti i osnažena OPC verzija. Kada projekt dobije zeleno svjetlo, Insignia OPC će dobiti unaprijeđeno vesanje i kočioni sistem kako bi se uspešno borila sa dodatnom snagom.
Bi će zanimljivo vidjeti jesu li kupci spremni platiti dodatnu sumu novca za snažniju Insigniu OPC, s obzirom da je i Astra OPC jedna od najskupljih hothatch kompakt modela na tržištu. Isto se očekuje i od nove Insignie OPC. Ipak, dok se u klasi hothatch modela i ne gleda toliko o znaku na haubi, već što on ume, Insignia "igra" u klasi vozila gdje su kupci spremni izdvojiti značajno više novca samo da bi njihov automobil imao određeni znak premium brenda na haubi.

Izgleda da je GM odlučio da postane vojnik u tzv. German Power War-u ("ratu konja"), te bi uskoro mogao predstaviti ekstra snažni sedan u srednjoj klasi. Da skratimo priču, stiže nam snažnija verzija Opel Insignije OPC.
Aktualni model koristi 2,8 litarski turbo V6 motor koji će u budućnosti biti "nabrijan" na 400 KS u osvježenom aktualnom modelu. Osvježeni model bi trebao debitovati sledeće godine, kada će nastupiti i osnažena OPC verzija. Kada projekt dobije zeleno svjetlo, Insignia OPC će dobiti unaprijeđeno vesanje i kočioni sistem kako bi se uspešno borila sa dodatnom snagom.
Bi će zanimljivo vidjeti jesu li kupci spremni platiti dodatnu sumu novca za snažniju Insigniu OPC, s obzirom da je i Astra OPC jedna od najskupljih hothatch kompakt modela na tržištu. Isto se očekuje i od nove Insignie OPC. Ipak, dok se u klasi hothatch modela i ne gleda toliko o znaku na haubi, već što on ume, Insignia "igra" u klasi vozila gdje su kupci spremni izdvojiti značajno više novca samo da bi njihov automobil imao određeni znak premium brenda na haubi.


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Prilikom prezentacije Škode Rapid, novinarima je (kao slučajno) otkriven dizajnerski pravac u kome će se kretati nova generacija Octavie.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ferrari 458 Italia Burns at the Roadside
http://www.gtspirit.com/2012/08/21/ferr ... -roadside/
Друга за пар дана...
http://www.gtspirit.com/2012/08/21/ferr ... -roadside/
Друга за пар дана...
Pozdrav
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
50 godina Opelovog kompaktnog sedana

Kada je 1962. godine lansiran Opel Kadet, postavljeni su temelji za moderni kompaktni segment u Nemačkoj tokom godina ekonomske ekspanzije.
Automobili su tada postali pristupačni rastućoj srednjoj klasi. Sedan sa dvoje vrata obeležava početak uspešne priče Opelovih kompaktnih nočbekova sa zasebnim gepekom. Pedeset godina kasnije, nova Astra sedan ima svetsku premijeru na Auto Salonu u Moskvi (29. avgust - 9. septembar 2012). Istovremeno, Opel obeležava pola veka sedana. Pored ove, tu je jedna još veća godišnjica: kompanija Opel, ove godine slavi svoj 150. rođendan. Postoji vrlo malo proizvođača automobila koji se mogu pohvaliti tako dugom tradicijom. Lansiranjem Kadeta, 1936. godine, rođen je Opelov prvi kompaktni automobil. Opel je do sada prodao deset generacija kompaktnih vozila, što je ekvivalentno broju od 22 miliona automobila.
Od Kadeta iz 1962., preko Kadeta B (1965-1973), koji je čuven po svom avangardnom reklamnom sloganu "Opel Kadett: Das Auto", do sadašnje Astra linije, u Opelovom kompaktnom segmentu je uvek postojala sedan verzija. Jedini izuzetak je Kadet D linija (1979-1984). Kadet D je bio prvi Opelov automobil sa pogonom na prednje točkove, ali je lansiran bez nočbek varijante. Međutim, ovaj jaz je bio ispunjen 1985. sa lansiranjem sledeće generacije modela. Od tada, Opel je zadržao ovu karoserijsku verziju kao četvorovratni model u svom portfoliju.
Pregled Opelovih kompaktnih sedana:
Kadett A (1962 – 1965): Model sa dvoje vrata
Kadett B (1965 – 1973): Model sa dvoje i četvoro vrata
Kadett C (1973 – 1979): Model sa dvoje i četvoro vrata
Kadett E (1984 – 1991): Povratak četvorovratnog sedana, 1985. godine
Astra F (1991 – 1997): Četvorovratni model, lansiran početkom 1992. godine
Astra G (1998 – 2004): Četvorovratni model, lansiran na jesen 1998. godine
Astra H (od 2004): Četvorovratni model, lansiran na jesen 2007. godine
Astra J (od 2009): Četvorovratni model kompletira novu Astra porodicu od jeseni 2012. godine








Kada je 1962. godine lansiran Opel Kadet, postavljeni su temelji za moderni kompaktni segment u Nemačkoj tokom godina ekonomske ekspanzije.
Automobili su tada postali pristupačni rastućoj srednjoj klasi. Sedan sa dvoje vrata obeležava početak uspešne priče Opelovih kompaktnih nočbekova sa zasebnim gepekom. Pedeset godina kasnije, nova Astra sedan ima svetsku premijeru na Auto Salonu u Moskvi (29. avgust - 9. septembar 2012). Istovremeno, Opel obeležava pola veka sedana. Pored ove, tu je jedna još veća godišnjica: kompanija Opel, ove godine slavi svoj 150. rođendan. Postoji vrlo malo proizvođača automobila koji se mogu pohvaliti tako dugom tradicijom. Lansiranjem Kadeta, 1936. godine, rođen je Opelov prvi kompaktni automobil. Opel je do sada prodao deset generacija kompaktnih vozila, što je ekvivalentno broju od 22 miliona automobila.
Od Kadeta iz 1962., preko Kadeta B (1965-1973), koji je čuven po svom avangardnom reklamnom sloganu "Opel Kadett: Das Auto", do sadašnje Astra linije, u Opelovom kompaktnom segmentu je uvek postojala sedan verzija. Jedini izuzetak je Kadet D linija (1979-1984). Kadet D je bio prvi Opelov automobil sa pogonom na prednje točkove, ali je lansiran bez nočbek varijante. Međutim, ovaj jaz je bio ispunjen 1985. sa lansiranjem sledeće generacije modela. Od tada, Opel je zadržao ovu karoserijsku verziju kao četvorovratni model u svom portfoliju.
Pregled Opelovih kompaktnih sedana:
Kadett A (1962 – 1965): Model sa dvoje vrata
Kadett B (1965 – 1973): Model sa dvoje i četvoro vrata
Kadett C (1973 – 1979): Model sa dvoje i četvoro vrata
Kadett E (1984 – 1991): Povratak četvorovratnog sedana, 1985. godine
Astra F (1991 – 1997): Četvorovratni model, lansiran početkom 1992. godine
Astra G (1998 – 2004): Četvorovratni model, lansiran na jesen 1998. godine
Astra H (od 2004): Četvorovratni model, lansiran na jesen 2007. godine
Astra J (od 2009): Četvorovratni model kompletira novu Astra porodicu od jeseni 2012. godine








GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum