Lepo objasnjeno.ljubitelj napisao: 08 Mar 2018, 09:24Iz pretpostavki koje si naveo mogu samo da primetim da ti je mnogo toga nejasno kako funkcionise monitoring sistem necega, bilo banke bilo tehnickog pregleda. A i cemu sluze kamere tj arhiviran zapis.
Nema cike koji sedi 24h i zagleda ekrane![]()
Mozda gresim ali nekako vidim tvoj negativni stav samo zato sto se prica o Srbiji. Nismo mi nista izmislili, kopiraju se resenja iz Nemacke, UK i ostalog zapada.
Ne bih da ulazim u tehničke detalje sistema kako to radi ali sirom Evrope postoje razni monitoring sistemi raznih sluzbi i evidencija kretanja sto vozila sto ljudi.
Postoji odavno i kod nas monitoring, za druge namene, slicnih razloga kao za tehnicki, koji funkcionise godinama bez problema uz centralni live nadzor.
Kao sto verovatno znas u Nemackoj kamerom se snimaju nalepnice (plakete) sa soferke vozila u realnom vremenu. U pitanju je mnogo veci broj vozila i kolicina podatakakoji se propustaju kroz IP mrezu i kao sto verovatno znas ne pada sistem svaki cas. To je samo primer, uopste ne postoji tehnicki problem danas koji si ti pretpostavio kao kritican faktor realizacije.
Drugi primer je novouvedeno snimanje svih komunikacija sirom EU komplet bankarskog sektora i obaveza arhiviranja snimaka 10 godina koja je pre 2 meseca uvedena u EU a vazi za sve, ukljucivo i banke sirom planete van EU a koje imaju makar jednog klijenta rezidenta EU.
Treci primer je uvodjenje video nadzora na spoljnim granicama EU radi nadzora kretanja putnika gde ce svaki pasos nerezidenata EU biti live evidentiran uz video monitoring vlasnika.
Druga stvar je sto uopste danasnji svet sve snima i belezi tj totalni monitoring svega od strane drzave.
Nedavno sam bio pozvan da pomognem oko preseljenja (promene lokacije prenosa podataka) jednog monitoring sistema pa sam na osnovu prakse stekao utisak, da mi deluje da ti je dosta toga nejasno oko tehnickih i organizacionih aspekata nadzora necega.
Da monitoring ne resava uzrok pojave i problema mi je kristalno jasno i po meni bez mnogo smisla sto se vec videlo na brojnim primerima primene u EU a i kod nas.
Svaki pasivni tehnicki sistem se moze zoabici kada neko ima losu nameru.
Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13672
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Dokaz da je auto bio moze jako jednostavnije da se uradi, kod nas ce naravno da bude skupo i komplikovano, sve sa idejom da se ugradi ko treba.
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
-
ddanijell
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Naravno, za dokaz da je vozilo bilo dovoljna je i fotografija ali sto prosto kada moze komplikovano, a sve iz gore navedenih razloga.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Bas juce saznah da od 01.01.2019. Nemacka uvodi nova pravila za tehnicke preglede, a jedno od njih i spoljni nadzor rada kroz IP mrezu (nadziranje opreme od strane drzavnih kontrola).
Objasnjenje je da se spreci korupcija i laziranje rezultata pregleda, pustanje auta sa tehnickog uz neispravne kocnice.
Objasnjenje je da se spreci korupcija i laziranje rezultata pregleda, pustanje auta sa tehnickog uz neispravne kocnice.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Toga odavno ima ovde na Kosmetu, a uz to je minimalno vreme tehničkog pregleda 25min. Reatest za plin se radi svake godine (srećom pa košta samo 10€).kragujevac napisao:Video nadzor tehničkog pregleda povezan "posebnim programom " sa mup-om, video i audio zapis polaganja ispita. Debilana prve lige.
I pored toga krševa ima na svakom koraku.
Vozački se polaže samo na nekoliko mesta u celoj pokrajini uz audio i video nadzor, bez prisustva osoblja auto škole koja je vršila obuku.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Izgleda da sam baš nešto sjebao.
Na adresu u Bosni mi je stigla plava koverta iz suda u Beogradu.
Nešto u vezi saobraćaja, nema šta drugo biti.
Nisu hteli dati kovertu ćaletu pa sad moram lično da odem u Bosnu. A problem je što nemam pojma o čemu se radi.
Ne vjerujem da bi mi slali kaznu za neupaljena svetla ili neku sličnu glupost.
Garant je radar. Ili ?
Policija u BG me nije zaustavila ihahaj dugo,a i tad je bila rutinska kontrola.
Na adresu u Bosni mi je stigla plava koverta iz suda u Beogradu.
Nešto u vezi saobraćaja, nema šta drugo biti.
Nisu hteli dati kovertu ćaletu pa sad moram lično da odem u Bosnu. A problem je što nemam pojma o čemu se radi.
Ne vjerujem da bi mi slali kaznu za neupaljena svetla ili neku sličnu glupost.
Garant je radar. Ili ?
Policija u BG me nije zaustavila ihahaj dugo,a i tad je bila rutinska kontrola.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nisu stakla.
Problem sa zatamnjenim staklima sam imao u petak, nismo baš Švica pa da reaguju u ponedeljak.
Ovo je neki radar , presretač.... ma ne znam ni ja šta bi moglo biti. Ali nisu me zaustavili nego poslali plavu kovertu preko granice.
Sigurno nije neka glupost
Problem sa zatamnjenim staklima sam imao u petak, nismo baš Švica pa da reaguju u ponedeljak.
Ovo je neki radar , presretač.... ma ne znam ni ja šta bi moglo biti. Ali nisu me zaustavili nego poslali plavu kovertu preko granice.
Sigurno nije neka glupost
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Da li neko zna kolika je max dozvoljena brzina za auto sa prikolicom kada se kreće autoputem? Prikolica ima najveću dozvoljenu masu od 1000kg, a sa autom ne prelazi 3,5t. (ako to ima neke veze).
Da li se prosečna brzina na autoputu računa prema kategoriji vozila ili samo ne sme da pređe 120, bez obzira da li je auto, kombi, kamion... ?
Da li se prosečna brzina na autoputu računa prema kategoriji vozila ili samo ne sme da pređe 120, bez obzira da li je auto, kombi, kamion... ?
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Idi u Ustanicku u sud uzmi listing prekršajamember napisao: 13 Mar 2018, 12:48 Nisu stakla.
Problem sa zatamnjenim staklima sam imao u petak, nismo baš Švica pa da reaguju u ponedeljak.
Ovo je neki radar , presretač.... ma ne znam ni ja šta bi moglo biti. Ali nisu me zaustavili nego poslali plavu kovertu preko granice.
Sigurno nije neka glupost![]()
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24871
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Član 45**Dare4x4 napisao: 25 Mar 2018, 19:34 Da li neko zna kolika je max dozvoljena brzina za auto sa prikolicom kada se kreće autoputem? Prikolica ima najveću dozvoljenu masu od 1000kg, a sa autom ne prelazi 3,5t. (ako to ima neke veze).
Da li se prosečna brzina na autoputu računa prema kategoriji vozila ili samo ne sme da pređe 120, bez obzira da li je auto, kombi, kamion... ?
Brzina kretanja vozila na putevima prema vrsti vozila ograničava se na:
1) 80 km/h - za autobuse i autobuse sa priključnim vozilom za prevoz tereta kao i za teretna motorna vozila čija najveća dozvoljena masa nije veća od 7.500 kg, osim na autoputu gde je najveća dozvoljena brzina 100 km/h,
2) 80 km/h - za motorna vozila koja vuku priključno vozilo za stanovanje (karavan),
3) 70 km/h - za autobuse kada se vrši organizovani prevoz dece, za zglobne autobuse bez mesta za stajanje, za teretna motorna vozila čija je najveća dozvoljena masa veća od 7.500 kg i za teretna motorna vozila sa priključnim vozilom, osim na autoputu gde je najveća dozvoljena brzina 90 km/h,

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Hvala.
Ovo bi značilo da auto sa prikolicom sme da ide 120 ?
Ovo bi značilo da auto sa prikolicom sme da ide 120 ?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24871
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ako nije teretno vucno vozilo ispada da je tako.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Putničko je, nije čak ni N1 
Hvala na informacijama.
Hvala na informacijama.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15603
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Od 03.04. nova pravila i nove kazne.
Najbolji su kad kroz procente nesrećno pojašnjavaju, bez navođenja drugih brojki. U 14% nesreća su učestvovali pijani vozači. Daj onda da svi budu pijani, bolja statistika, ako već u 86% nema pijanih
-
Svakakve su kazne uveli, ali dopuštaju da se tek preko dva promila ide u zatvor...
TT
Najbolji su kad kroz procente nesrećno pojašnjavaju, bez navođenja drugih brojki. U 14% nesreća su učestvovali pijani vozači. Daj onda da svi budu pijani, bolja statistika, ako već u 86% nema pijanih
-
Svakakve su kazne uveli, ali dopuštaju da se tek preko dva promila ide u zatvor...
TT