Послато са GT-N7100
Alfa Romeo Giulia
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa toliko je 159 vec bila zaostala u odnosu na konkurenciju da su bukvalno morali duplo ili nista 
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Alfa Romeo Giulia
Kako zaostala kad se više od 4 godine ne proizvodi? Ovaj auto kasni poprilično, ali bolje da nije ni izašao nego neki truli kompromis da naprave.
I ovako strogi zakoni zahtevaju kompromis od auta. Sve su manje automobili, sve više gedžeti prepuni kojekakvih pomagala koja pomažu u vožnji. Svaki balvan sad može da bude brz. Ko sa ovakvim kolima ne može brz ma stazi da bude taj je potpuno glup.
Tapatalk
I ovako strogi zakoni zahtevaju kompromis od auta. Sve su manje automobili, sve više gedžeti prepuni kojekakvih pomagala koja pomažu u vožnji. Svaki balvan sad može da bude brz. Ko sa ovakvim kolima ne može brz ma stazi da bude taj je potpuno glup.
Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa vecina kupaca takvih auta zna jedino da nacepi gas na autobahnu. Mnogi ne bi znali da lepo izvozaju ring ni sa autom od 200 ks a ne +500.
Ne bih se bas slozio. Ne postoji taj sistem koji ce pomoci amateru da sa jakim autom postigne dobro vreme na stazi. Bice on brzi od amatera u autu od 150 ks, to nije sporno ali ce ga oladiti dobar vozac u slabijem HH-u.nidza napisao:Ko sa ovakvim kolima ne može brz ma stazi da bude taj je potpuno glup.
Re: Alfa Romeo Giulia
To što će ga oladiti dobar vozač ne znači da on neće biti brz. I taj HH ima svakakve helpove.
Poenta mog pisanija je da pajser uopšte ne bi mogao da vozi neki pravi vozački auto, nego bi bio mrtav posle 2 krivine. Danas prosečan balvan može da bude konkurentan. DSG ESP ABS VDC...
Sledeće su kola koja sama idu. Već koče i skreću sama. Neka se sama i parkiraju. Komplet retardacija čovečanstva.
Tapatalk
Poenta mog pisanija je da pajser uopšte ne bi mogao da vozi neki pravi vozački auto, nego bi bio mrtav posle 2 krivine. Danas prosečan balvan može da bude konkurentan. DSG ESP ABS VDC...
Sledeće su kola koja sama idu. Već koče i skreću sama. Neka se sama i parkiraju. Komplet retardacija čovečanstva.
Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia
Kao da si napisao da je glupo što sad mašina cepa drva i to sad može svako da radi. Pre bi se raspao posle dva sata mahanja sekirom, a sad svaka budala može da nacepa 10 kubika.
Ko hoće neka gasi elektorniku.
Ko hoće neka gasi elektorniku.
Re: Alfa Romeo Giulia
Jbt ko da su 2000te pa se čudiš elektronskim pomagalima...
Re: Alfa Romeo Giulia
To sve i treba da postoji, makar za one koje vožnja ne zanima. Meni je krivo što će nestati manuelni menjač jer volim da šaltam, ali šta sad, propadala su i već carstva.nidza napisao:To što će ga oladiti dobar vozač ne znači da on neće biti brz. I taj HH ima svakakve helpove.
Poenta mog pisanija je da pajser uopšte ne bi mogao da vozi neki pravi vozački auto, nego bi bio mrtav posle 2 krivine. Danas prosečan balvan može da bude konkurentan. DSG ESP ABS VDC...
Sledeće su kola koja sama idu. Već koče i skreću sama. Neka se sama i parkiraju. Komplet retardacija čovečanstva.
Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia
Ako odnos cene i kvaliteta bude kao kod Giuliette mislim da neće dobro proći.
Nije ovo auto koje je za trkanje sa Nemcima.
Nije ovo auto koje je za trkanje sa Nemcima.
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Neuobicajeno, ali potpuno se slazem sa Nidzom. Analogija sa cepanjem drva nije na mestu, jer dozvola za auto podrazumeva da ucestvujes ravnopravno u saobracaju sa brdom ljudi koje mozes da ugrozis, i nije dobro da auto obavlja gro stvari umesto tebe sto je sad trend sa parkiranjem, pracenjem trake, kocenjem na pesake, radarom, itd. Covek treba da upravlja autom, ili da ne pipa uopste volan, a ne sto nivoa izmedju ta dva da postoji.
Turbodizeli su usrali stvar u startu, odatle je krenulo zlo
Turbodizeli su usrali stvar u startu, odatle je krenulo zlo
Re: Alfa Romeo Giulia
Jebaji ga Rakhil...reci to silnima koji su zaspali i oterali sve u Honduras.
Dobra sisa zlata vredi.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Trkanje u prodaji ili u perfomansama? Što se tiče prodaje nikad se nisu ni trkali s njima, cilj je da se otcepi što veće parče od prodaje. Trebalo bi da zaređaju nekoliko mnogo dobrih modela, a da svi nemci useru motku par puta uzastopce da bi ih ugrozili u prodaji, a to se neće desiti. To je pitanje procesa, neće ovaj auto razbiti "nemce", već mu je zadatak da vrati Alfu u igru. Možda će i biti bolji od svih nemačkih konkurentata, ali to ne znači da će ga ciljna grupa percipirati kao takvog...tek možda jednog dana kasnije.Mr.Rotor napisao:Ako odnos cene i kvaliteta bude kao kod Giuliette mislim da neće dobro proći.
Nije ovo auto koje je za trkanje sa Nemcima.
Što se tiče perfomansi, videćemo. Odnos kila i konja obećava da će biti dobre perfomanse... Bilo bi dobro da se ovim autom, Alfa vrati u moto sport.
Nije pitanje šta je efikasnije, nego šta je zdravije. Kao što su nam čula i refleksi izoštreniji ako više učestvujemo u upravljanju, tako smo i zdraviji ako sami cepamo drva. A efikasnije i ekonomičnije je da koristimo naprave i pomagala...s tim što je mašina za sečenje drva nedvosmislno efikasnija i korisnija, a pomagala u kolima su često i kontraproduktivna.Mr.Rotor napisao:Kao da si napisao da je glupo što sad mašina cepa drva i to sad može svako da radi. Pre bi se raspao posle dva sata mahanja sekirom, a sad svaka budala može da nacepa 10 kubika.![]()
Ko hoće neka gasi elektorniku.
Re: Alfa Romeo Giulia
Pričamo o dve različite stvarinidza napisao:To što će ga oladiti dobar vozač ne znači da on neće biti brz. I taj HH ima svakakve helpove.
Poenta mog pisanija je da pajser uopšte ne bi mogao da vozi neki pravi vozački auto, nego bi bio mrtav posle 2 krivine. Danas prosečan balvan može da bude konkurentan. DSG ESP ABS VDC...
Sledeće su kola koja sama idu. Već koče i skreću sama. Neka se sama i parkiraju. Komplet retardacija čovečanstva.
Tapatalk
Ja kažem da elektronika neće nekom pomoći da bude bolji vozač, posebno ne na stazi. Na stazi se ide da se izvuče najbolje iz jednog auta a ne da se provoza iz dosade... mada ima i takvih, što se vidi na gomili klipova sa ringa. Kada se izvlači najviše iz jednog auta, elektronika se isključuje jer odmaže.
Inače se slažem da preteruju sa gedžetima u automobilima ali dobro je da još uvek postoji izbor.
Baš sam skoro isprobao cruise control u Jaguaru. Mene ono više zbunjuje nego što koristi. Totalno neprirodan osećaj kad ti računar uzima kontrolu iz ruke.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Relativno je to da postoji mogućnost izbora...prvo se da mogućnost izbora, a posle mic po mic, on postane obavezan i ne može da se isključi/ne upotrebljava. Tako je (npr.) bilo s ABS, tako je sa ESP, a videćete da jednog dana nećete moći isključiti start/stop sistem...živi bili pa videli.
Re: Alfa Romeo Giulia
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Alfa Romeo Giulia
Koji je to paket? 
