zdushan napisao:Ne bih da pokrecem polemiku oko benz&diesel. Samo mi se cini da je 159-ka malo neekonomican auto za kombinovanu voznju sa dosta grada. Ko je tera samo po autobanu to je druga prica, ali koliko nas je takvih?
Evo ja sam uglavnom na autoputu.  
 
 
Nije toliko crno ni po gradu. Masa dodaje recimo litar u odnosu na neki auto iz C segmenta sa 300-400 kila manje, ako pričamo o gradskoj vožnji. Skrećemo sa teme, ali svako od nas ima drugačiju gradsku vožnju, ne može da se generalizuje. Tema je o kvalitetu Alfa Romea, a odosmo u filozofiju.
150tka 1.9 16v je načelno ekonomičan auto u svakom finansijskom pogledu.
Velja napisao:Pa i nije nikako za grad. Teška, zeznuta za parkiranje, niska, mali ajnšlag, bokovi nezaštićeni itd  

 
Ni ovo nije toliko strašno. Dobar vozač se lako navikne i posle 1-2 dana počne da uživa maksimalno u automobilu. Meni je prvi dan bilo kao u nekom tenkiću, posle Stila, ali posle kad sam se vratio u Stildžana skontao sam koliko je Alfa bolja. Nije zeznuta ni za parkiranje. Šta biste radili da vozite neki pikap? Digli ruke od vožnje? Ne zezajte. Ajnšlag je sasvim pristojan za D segment. 156ica ima problem, 159tka je u proseku klase:
C220: 10.8m
320D: 11.0m
159: 11.1m
A4: 11.1m
U ovog generaciji je najduži i najširi automobil od navedenih.
Klirens je isto skroz u proseku, mislim 14cm fabrički. Nije to nizak auto uopšte. Ja sam moju spustio preko 3cm, pa se vozim potpuno normalno. Da, pazim kako vozim jer čuvam sve svoje stvari, a pogotovo nešto vredno kao što je ovaj automobil. Ne lupam ništa patosom, a ni felnama. Potrebno je samo malo pažnje i problema nema.