Stranica 216 od 302
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 22:47
				od Delija
				@Floyd
Ti jos nisi ukapirao da je G30 540i (beli, noooormalno!) ultimativno vozilo - najbolje na svetu... ever...  

 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 22:49
				od Floyd
				Ma pusti ti te rejserske fore. V8 je V8. Treba iskoristiti priliku dok ih ovi zeleni ne zabrane kao i dizele 
A i 4s do 100 je bolje nego 5.
Delija, njemu jeste i to je normalno. Ti se drži trojke i čekaj M340i 

 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 22:53
				od Laki021
				Nije 5, vrlo je bitno naglasiti da je ispod 5 
Evo Delija shvatio, konacno neko na forumu da ukapira 

 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 22:56
				od Floyd
				Pardon, 4.8s 
Sad sam čitao ovaj slovenački članak pa piše 5.1 ali to nije xDrive.
Kako ga ovako lepo slože a onda zaborave HK...
http://www.autoscout24.ch/4617612 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 23:04
				od nidza
				Delija napisao:@Floyd
Ti jos nisi ukapirao da je G30 540i (beli, noooormalno!) ultimativno vozilo - najbolje na svetu... ever...  

 
Moj čovek. 
Nemate pojma.
4ws je ludilo sa strane zakona fizike, pogotovo kod tako velikog međuosovinskog rastojanja. Možda će čak i škodu u krivini da ispraši. 
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 23:20
				od HKS
				Kad se manevrise na manjim brzinama, kako izgleda to kod 4ws? Posto se zadnji dio vise zanosi znaci da tu malko trebas pripaziti da ne zakacis nekoga zadnjim dijelom?
Sent from my m2 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 09 Maj 2017, 23:50
				od nidza
				Ne verujem da mora bilo šta da se pazi. Korekcije zadnjeg trapa su vrlo male kod tih sistema, ali i to malo mnogo menja u silama koje deluju na auto. 
Na sasvim malim brzinama zadnji trap izvesno ide u drugu stranu u odnosu na putne brzine.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 05:53
				od Xepoj87
				HKS napisao:Kad se manevrise na manjim brzinama, kako izgleda to kod 4ws? Posto se zadnji dio vise zanosi znaci da tu malko trebas pripaziti da ne zakacis nekoga zadnjim dijelom?
Sent from my m2 using Tapatalk
Evo kako se ponasa, fino prikazano:
https://youtu.be/0jXnHeH9GNg
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 20:47
				od Darko
				Prvi u mom naselju.

 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 21:23
				od passenger
				Još ga nisam video. Ili jesam, a mislio sam da je 7.
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 21:30
				od shandu90
				Ja nikada top klasu nisam mesao sa nizim modelima, iako danas sve vise lice. Jednostavno pojava im je takva, bar meni.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 21:48
				od passenger
				Ti si stručnjak bate, ja amater. Ja S i C klasu kupe  ne razlikujem  

 
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 22:08
				od shandu90
				Gde bre tu masivnost da ne primetis, jesu oni u brucu slicni ali se ipak po velicini razlikuje.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 10 Maj 2017, 22:16
				od HKS
				S je dosta masivniji od C i E.
Sent from my m2 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: BMW 5 (G30) 2017
				Poslato: 11 Maj 2017, 13:51
				od ROCK
				Laki sutra petak 
 
Kako si inace?  
