Ajd što sam ja, pa meni to bar nije teškoTexonja napisao: I ti si zab'o nos u soferku?![]()
Pa mislim da ne postoji vozac koji nikad nije probao kocenje levom, iz radoznalosti.
Takodje, kolikogod nepravilno to bilo, ako se vozi samo i stalno automatik, moze se navici da se koci levom, ali kao sto opet mnogi kazu nema potrebe za tim zaista...
Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Audi A3 sportback
Širim haos!
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ja sam uspeo posle puta od 300+ km, delimicno magistralom da po ulasku u grad nabodem levom nepostojece kvacilo...
blam me pojeo.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Mnogi reli vozači koče levom mada to nema veze sa normalnom vožnjom.
http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw
http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
I meni to palo napamet ali samo kad bismo i mi vezbali toliko. Hehe
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Dobro nisi nabo kočnicu. Na putu često vozim automatik rentirana kola, veruj mi da se i posle 15 dana svakodnevne vožnje od barem 50km zeznem jednom sigurno. Kočnicu greškom nisam odavno pritisnuo greškom, ali kvačilo da ubacim u rikverc povremeno.NexT napisao:Ja sam uspeo posle puta od 300+ km, delimicno magistralom da po ulasku u grad nabodem levom nepostojece kvacilo...blam me pojeo.
Leva noga na reliju služi da se koriguje putanja, najčešće namesti dupe u oversteering jer zadnji točkovi se prvi rasterete, tako da nema potrebe da se povlači ručna. Nekad može da se zanese auto u levu stranu pre desne krivine, kao što to drifteri rade, onda nekad kočnica nije ni potrebna. Svi imaju svoje forice.
Tapatalk HD
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Eh u ono vreme internet beše prilično obskurna stvar u začetku, a o Youtubeu da i ne govorimo. Pokušavao sam na teži način.ftj napisao:Mnogi reli vozači koče levom mada to nema veze sa normalnom vožnjom.
http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGej ... r_embedded
Širim haos!
-
zex
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
nije nikakkav problem navici se na voznju automatika, jednostavno sa ulaskom u kola, "parkirate" levu nogu na deo koji je za to predvidjen i nemate problem. Mnogo je lakse nauciti da nesto ne radite nego da radite. Problem nastaje kad iz automatike predjete u manuelni, pogotovo pri paljenju kola. Meni se nekoliko puta desilo da umalo udarimu zid u garazi jer nisam pritisnuo kvacilo.
Ovo su moja iskustva.
Ovo su moja iskustva.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Vecina novijih auta sa manuelnim menjacem se ni ne mogu upaliti bez drzanja kvacila, cak i kada je auto u leru.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Upravo tako, sačeka te lepa poruka na glavnom displeju kada okreneš ključ da treba da pritisneš kvačilo.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da, da, to se i meni desilo, stisnes kocu, zaverglas, a ono hoce da poskoci.zex napisao:Problem nastaje kad iz automatike predjete u manuelni, pogotovo pri paljenju kola. Meni se nekoliko puta desilo da umalo udarimu zid u garazi jer nisam pritisnuo kvacilo.
Ovo su moja iskustva.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
zex
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
da, bas to...sluzbene oktavije...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Meni nije problem da se prebacim na manuelni ali stoji da sam prvih par stotina metara u autu sa manuelnim menjacem malo vise skoncentrisan.
Automatik mi od prvog dana nije bio problem...nije bilo cak ni tog trazenja kvacila i nabadanja kocnice.
Sto rece Zex, lakse se naucis da nesto ne radis nego da radis
Inace juce primetih jos jednu manu automatskog menjaca (primetio sam i ranije ali mi nije smetala kao juce). Prilazim opterecenom kruznom toku, kolona se polako pomera te se menjac odrzavao (mislim) u 3. Na trenutak zastajem, vidim da mogu da udjem u kruzni i dajem gas...auto posto je bio u vecem stepenu prenosa krece kao da nema snagu, vidim ja nemam vremena da se zajebavam, dodajem naglo gas, menjac baca u 1. i sledi katapult uz blago proklizavanje i paljenje lampica.
Tako ispadoh bahat vozac i ako nisam to hteo
Automatik mi od prvog dana nije bio problem...nije bilo cak ni tog trazenja kvacila i nabadanja kocnice.
Sto rece Zex, lakse se naucis da nesto ne radis nego da radis
Inace juce primetih jos jednu manu automatskog menjaca (primetio sam i ranije ali mi nije smetala kao juce). Prilazim opterecenom kruznom toku, kolona se polako pomera te se menjac odrzavao (mislim) u 3. Na trenutak zastajem, vidim da mogu da udjem u kruzni i dajem gas...auto posto je bio u vecem stepenu prenosa krece kao da nema snagu, vidim ja nemam vremena da se zajebavam, dodajem naglo gas, menjac baca u 1. i sledi katapult uz blago proklizavanje i paljenje lampica.
Tako ispadoh bahat vozac i ako nisam to hteo
-
zex
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
to se i meni desava kad rpm ne padne na onaj minimum za promeni...treba samo melo, jako malo ostrije dapritisnes gas, vratice je za jedan stepen, a ako zabodes gas, vraca za dva...bar tako je na s tronicu...
masu puta me zena pitala sto divljam

masu puta me zena pitala sto divljam
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ja oba vozim svakodnevno i nemam nikakvih problema. Kad sam kupio M3 malo sam bio neprecizan s promenama na manuelnom jer sam pre vozio samo automatik, ali sada mi je potpuno svejedno... Automatik je svakako mnogo prakticniji, ako se samo to gleda onda dileme nema...
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
To je pravilo odavno iz S.Amerike,pravnicke cake, odstete itd ako se slucajno desi nezgoda a vozac nije bio sprecen da pokrene auto dok je u brzini.zex napisao:da, bas to...sluzbene oktavije...
to upozorenje o pritiskanju kvacila je trik da se stedi akumulator i ne vergla cela transmisija na prazno...
Znam za Mazdu 626 iz 80tih za trziste Kanade koja je to imala, uz detaljan opis u upustvu za upotrebu auta.
Zanemarivo je opterecenje akumulatora od okretanja spojnicke menjaca..
