75k km kod mene + ne znam koliko kod sl.vlasnika na jednom autu i na ovom su sad na 40k.
Ako sutra crknu,neka ih

t

A kakav ima uticaj nacin eksploatacije na gasne dizne, ako moze objasnjenje konkretnije?Saša napisao:Takve da bi trebale da rade 150.000 km bez najmanjeg problema. No nekom crknu na 25.000 a nekom na 150.000. Zato sam ubeđen da način eksploatacije auta ima velikog uticaja na njihov radni vek.
TT

Bravo, to je to. Upravo na to sam i mislio.Dzoni_m napisao:Sasa ima poentu zato sto su u toj "fabrickoj" KG ugradnji okrenuli dizne za 180 stepeni. Problem je sto to tada talog/prljavstina koji bi jednostavno progurao kroz diznu dalje u motor i sagoreo, ostaje u samoj dizni i zablokira ventil. E sada ako dosta vozis taj talog ce biti koliko toliko izbacivan kako je proizvodjac zamislio. Problem je sto ako auto vise stoji nego sto se vozi to se pre desi.
 Samo nisam stigao da vam obrazložim, gužva na poslu...
   Samo nisam stigao da vam obrazložim, gužva na poslu...   
 A zašto ga ne bih hvalio?Grujic napisao:Ma Sasa malo preterano hvali taj sistem, ako nacin eksploatacije u toj meri ima uticaja na nastanak kvara koji je cenom blizak potpuno novom sistemu - to nije dobar uredjaj.
 Ja nemam loših iskustava sa njim, baš naprotiv - auto ide odlično (čak mi se čini i bolje nego na benzin), troši kao upaljač (nedavno sam imao potrošnju od 6.0 l gasa na otvorenom!!!), ne pravi nikakve probleme, a nadam se da će tako i ostati...
  Ja nemam loših iskustava sa njim, baš naprotiv - auto ide odlično (čak mi se čini i bolje nego na benzin), troši kao upaljač (nedavno sam imao potrošnju od 6.0 l gasa na otvorenom!!!), ne pravi nikakve probleme, a nadam se da će tako i ostati...   
 
 
 