Francuzi treba da shvate da u ovom segmentu prolazi samo konzervativniji dizajn - znači, klasičan zadnji kraj, ne peta vrata. Peugeot 605 i 607 na primer izgledaju "kako treba". Drugo (odnosi se na sva tri proizvođača), moraju ponuditi nešto jače od V6 3 l motora. Slično je i sa Italijanima... Lancia Thesis je bila odlična limuzina, ali ciljna grupa kupaca za tu klasu automobila jednostavno nije želela _onakav_ prednji kraj. Takođe, motori su bili preslabi za tako težak auto. Osim početnih najava da će biti ponuđen i V8, od toga nije bilo ništa. Nije bilo ni V6 dizela, ni V6 turbo-benzinca... te dva motora su bar mogli lako da naprave.
Renault Safrane Biturbo
Re: Renault Safrane Biturbo
Sećam se kada se pojavio ovaj Safrane biturbo... ne znam da li je bio izložen, ali je u svakom slučaju bio u cenovniku na Sajmu automobila u Beogradu. Koštao je duplo više od običnog V6, preko 200000 DEM. Inače je na RTS-u išla jedno vreme reklama za Safrane... neke plave munje uz tekst "Safrane - najbolje od Renaulta". 
Francuzi treba da shvate da u ovom segmentu prolazi samo konzervativniji dizajn - znači, klasičan zadnji kraj, ne peta vrata. Peugeot 605 i 607 na primer izgledaju "kako treba". Drugo (odnosi se na sva tri proizvođača), moraju ponuditi nešto jače od V6 3 l motora. Slično je i sa Italijanima... Lancia Thesis je bila odlična limuzina, ali ciljna grupa kupaca za tu klasu automobila jednostavno nije želela _onakav_ prednji kraj. Takođe, motori su bili preslabi za tako težak auto. Osim početnih najava da će biti ponuđen i V8, od toga nije bilo ništa. Nije bilo ni V6 dizela, ni V6 turbo-benzinca... te dva motora su bar mogli lako da naprave.
Francuzi treba da shvate da u ovom segmentu prolazi samo konzervativniji dizajn - znači, klasičan zadnji kraj, ne peta vrata. Peugeot 605 i 607 na primer izgledaju "kako treba". Drugo (odnosi se na sva tri proizvođača), moraju ponuditi nešto jače od V6 3 l motora. Slično je i sa Italijanima... Lancia Thesis je bila odlična limuzina, ali ciljna grupa kupaca za tu klasu automobila jednostavno nije želela _onakav_ prednji kraj. Takođe, motori su bili preslabi za tako težak auto. Osim početnih najava da će biti ponuđen i V8, od toga nije bilo ništa. Nije bilo ni V6 dizela, ni V6 turbo-benzinca... te dva motora su bar mogli lako da naprave.
Ђенерал Јанковић
- Uroš S.
- Postovi: 11014
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Renault Safrane Biturbo
I brzinomer mu je aus Deutschland 
Re: Renault Safrane Biturbo
Imao sam tu cast da sednem i probam taj BiTurbo, i to bas taj iz Vrsca.
Bio je na oglasu pre godinu i nesto i kada sam otisao da ga gledam rekao mi je da ako ga ne proda, registrovace ga i slupace ga i naplatiti totalnu stetu.
I pre par meseci je bio na oglasima slupan, ne skroz ali krilo, hauba i branik su bili udareni.

Bio je na oglasu pre godinu i nesto i kada sam otisao da ga gledam rekao mi je da ako ga ne proda, registrovace ga i slupace ga i naplatiti totalnu stetu.
I pre par meseci je bio na oglasima slupan, ne skroz ali krilo, hauba i branik su bili udareni.

Re: Renault Safrane Biturbo
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
