TT
Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
- pedja
- član 001
- Postovi: 15606
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A3 sportback
Meni se javljao neprijatan osecaj u levoj nozi, kao da se oduzima/trne, kada sam prvi put seo u automatika. Brzo me je proslo, cupkao sam jos neko vreme i posle sve OK 
TT
TT
Re: Одг: Audi A3 sportback
Stvar navike je to,brzo se prilagodis. Imao sam cast da to doktoriram na sluzbenom stojdzi-guzva,gasi se na leru,radi leva samo tako 
sent using Tapatalk
sent using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: AW: Audi A3 sportback
Ne vidim u principu neke posebne negativne strane kocenja levom ako su dve pedale u pitanju (ako se iskljucivo vozi auto sa dve pedale, kao npr. u USA, ako se paralelno vozi automat i manuelni to je drugo), mada nisam mnogo razmisljao na tu temu, iskreno. A sto se osecaja tice, kao i za sve ostalo samo je pitanje vremena i vezbe, uostalom recimo u motosportu se upravo koci levom (opet kada su dve pedale u pitanju) da bi se dobilo na brzini, ne poredim sad mog rodju sa vozacima F1, ovo sam spomenuo samo kao zanimljivost.Floyd napisao:Ne kontam zasto bi kocio levom
Sve je isto kao kad vozis manuelni samo nemas kvacilo i samim tim ti je leva noga slobodna.
Ja ne bih ni umeo da lepo doziram kocnicu levom nogom
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A3 sportback
Jesi vozio nekad auto sa AT menjačem pa da misliš da možeš levom da kočiš?
Pošto apsolutno ne postoji situacija da ti to treba (sem možda akademski bržeg prolaska kroz krivinu simuliranjem špera
).
Skloniš levu nogu u stranu i uživaš u vožnji - verovali ili ne, sasvim nova dimenzija - i mnogo prijatnija.
Pošto apsolutno ne postoji situacija da ti to treba (sem možda akademski bržeg prolaska kroz krivinu simuliranjem špera
Skloniš levu nogu u stranu i uživaš u vožnji - verovali ili ne, sasvim nova dimenzija - i mnogo prijatnija.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Audi A3 sportback
A kad je manuelni onda je heel-toe, e to je ono pravo.
U oba slucaja razlog je da bi motor ostao u obrtajima.
U oba slucaja razlog je da bi motor ostao u obrtajima.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Audi A3 sportback
Veliki je problem kociti levom jer ostaje navika da se pedala tj. kvacilo zabada do kraja dok kocnicu treba dozirati sa osecajem.
Ako je neko probao voziti karting onda zna kako kocenje levom nogom izgleda u praksi
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Ako je neko probao voziti karting onda zna kako kocenje levom nogom izgleda u praksi
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A3 sportback
Ne znam cemu ovakva pitanjaJi 4Tze napisao:Jesi vozio nekad auto sa AT menjačem pa da misliš da možeš levom da kočiš?
Pošto apsolutno ne postoji situacija da ti to treba (sem možda akademski bržeg prolaska kroz krivinu simuliranjem špera).
Skloniš levu nogu u stranu i uživaš u vožnji - verovali ili ne, sasvim nova dimenzija - i mnogo prijatnija.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Audi A3 sportback
Pa sigurno moze da se nauci samo sto mi je nekako "neprirodno"...noga koja je vec na papucici gasa je spremnija da se prebaci na kocnicu...dragvorl napisao: Ne vidim u principu neke posebne negativne strane kocenja levom ako su dve pedale u pitanju (ako se iskljucivo vozi auto sa dve pedale, kao npr. u USA, ako se paralelno vozi automat i manuelni to je drugo), mada nisam mnogo razmisljao na tu temu, iskreno. A sto se osecaja tice, kao i za sve ostalo samo je pitanje vremena i vezbe, uostalom recimo u motosportu se upravo koci levom (opet kada su dve pedale u pitanju) da bi se dobilo na brzini, ne poredim sad mog rodju sa vozacima F1, ovo sam spomenuo samo kao zanimljivost.
Mozda ja pisem iz ugla nekog ko je dugo vozio auto sa manuelnim menjacem
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Audi A3 sportback
Imajte na umu da kocnica stoji blize desnoj nozi, te je nezgodnije da se koci levom.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Audi A3 sportback
Ne bih nikom preporučio da koči levom, bez obzira na transmisiju. Leva ko tuđa. 
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Audi A3 sportback
Kočiti levom nogom na benzincu bez vakum pumpe je jako opasna rabota, jer na dodavanju gasa i kočenju levom gubi se kočnica, a u tom momentu mahinalno se skida noga sa gasa i kočnica počinje da ubija. Jako opasna stvar, mnogo puta sam se prešao.
Automatik i ima široku pedalu kočnice pa se logično koči levom i to de luks. DSG i slične naprave su kralj... Samo vežbajte, prelep osećaj kontrole uz sekvent menjač.
.
Automatik i ima široku pedalu kočnice pa se logično koči levom i to de luks. DSG i slične naprave su kralj... Samo vežbajte, prelep osećaj kontrole uz sekvent menjač.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A3 sportback
Upravo to, to je vise filozofska diskusija, kako i sta bi trebalo, mir u svetu, itd...nikom ne preporucujem kocenje levom. Eto...Floyd napisao: Mozda ja pisem iz ugla nekog ko je dugo vozio auto sa manuelnim menjacem

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Stvar vežbe i ništa drugo. U običnom saobraćaju nema razloga za kočenje levom. Ja nisam nikad ni naučio da pošteno kočim levom (ne računam igrice i simulatore). U trkačkom jugiću sam naučio da šaltam na međugasove, ali su alu-papučice bile tako podešene da sam kočio većim delom stopala sa leve strane, a gas sam dodavao desnim delom i petom - valjda možete da zamislite. Funkcioniše odlično, moguće je dodavati i gas i kočnicu istovremeno samo jednom nogom, a leva je isključivo za kvačilo.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Audi A3 sportback
I ti si zab'o nos u soferku?methane.master napisao:Ne bih nikom preporučio da koči levom, bez obzira na transmisiju. Leva ko tuđa.![]()
Pa mislim da ne postoji vozac koji nikad nije probao kocenje levom, iz radoznalosti.
Takodje, kolikogod nepravilno to bilo, ako se vozi samo i stalno automatik, moze se navici da se koci levom, ali kao sto opet mnogi kazu nema potrebe za tim zaista...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!