Stranica 157 od 356
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 20 Maj 2014, 23:10
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 21 Maj 2014, 10:14
				od trojanac
				Novi sajt za vlasnike OPEL vozila: 
http://www.myopel.rs

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 21 Maj 2014, 10:25
				od Velja
				Ne 

 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 21 Maj 2014, 16:37
				od Dusan
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 22 Maj 2014, 11:36
				od Scuderia
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 22 Maj 2014, 11:37
				od Day Walker
				Najauto 
 
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 22 Maj 2014, 11:44
				od stefanan
				Audi sve po starom,opet se spreda nece znati koji je model. Mada su ovde stvarno napravili da odgovara imenu,farovi su mesavina A6 i A8. Pozadi samo promenili raspored led dioda u stop svetlu. Unutra menjac kao da je iz nisana ili tojote stavljen.
Meni se stari vise svidja
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 22 Maj 2014, 17:07
				od Heineken
				+1 
za stari model..
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 22 Maj 2014, 17:16
				od Scuderia
				Ne svidja se ni meni rucica menjaca, ali generalno mi je ok ovaj facelift.
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 22 Maj 2014, 23:51
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 23 Maj 2014, 10:35
				od fq400
				Dokle više fejslifting, kad će novi model...? Ovo je već drugi ili treći fejslift. Sve mi se čini da nove generacije Lansera neće biti, i da će Mitsubishi polako prestati da postoji, makar onakav kakav je postojao do sada.
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 23 Maj 2014, 20:00
				od HKS
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 28 Maj 2014, 12:51
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 29 Maj 2014, 11:56
				od trojanac
				Od premijere na Sajmu automobila u Frankfurtu i lansiranja na tržište prošle jeseni, Opel je već primio 100.000 narudžbi za novu generaciju ovog modela srednje veličine. Uz još atraktivniji izgled i iznutra i spolja; snažne ultra-efikasne motore sa direktnim ubrizgavanjem; modernom IntelliLink tehnologijom i širok dijapazon modela, nova Insignia je dobro prihvaćena među kupcima automobila.

U prva četiri meseca ove godine, bila je broj jedan svom segmentu u Velikoj Britaniji, Španiji i Holandiji. A na mnogim drugim tržištima, uključujući Belgiju, Italiju, Austriju, Švajcarsku i Norvešku, Opelova perjanica je potvrdila svoje prisustvo zauzimajući mesto broj dva u izboru kupaca. U Nemačkoj takođe zauzima drugo mesto u svom segmentu među velikim proizvođačima – sa impresivnom stopom rasta od 46 procenata u poređenju sa istim periodom prošle godine.
„Za nekoliko meseci od svog predstavljanja, naručeno je 100.000 primeraka modela Opel Insignia – što pokazuje da naša nova, čak modernija i elegantnija, perjanica godi i srcu i duši naših kupaca“, rekao je oduševljeno Peter Kristijan Kuspert, član Opelovog Odbora za prodaju i potpredsednk GME-ovog odeljenja za prodaju i postprodaju, komentarišući uspeh Opelovog kandidata u kategoriji automobila srednje veličine.
Ono što privlači veliku pažnju u proširenom opsegu modela je Insignia Country Tourer. Ovaj model dopunjava ulogu koju ima Sports Tourer kao elegantan porodični i poslovni karavan koji unosi duh avanture u upečatljiv izgled šasije, sa izdignutim zadnjim delom, pogonom na sva četiri točka i turbo motorima visokog obrtnog momenta. Sa ovim kvalitetima, Country Tourer već predstavlja izbor oko pet procenata svih kupaca koji se odlučuju za model Insignia.
Što se tiče pogona, novi Opel Insignia modeli su ponuđeni u tri alternative: benzin, dizel i tečni naftni gas (TNG). Opseg snage koju nudi se kreće od 88kW/120 KS do 239kW/325 KS za vrhunske OPC sportske modele. Insignia 2.0 CDTI prednjači u smislu ekonomičnosti i zaštite životne sredine. Sa naprednim 2.0-litarskim turbo dizel motorom, emituje samo 99 grama CO2 po pređenom kilometru u varijantama od 88kW/120 KS i 103kW/140 KS. Ovo znači da modeli sa četvoro i petoro vrata i sa šestostepenim menjačem troše samo 3,7 litara goriva na pređenih 100 kilometara u kombinovanom režimu.
Nakon osvajanja nagrada za tehnologiju i dizajn, prodato je više od 600.000 automobila prve generacije modela Opel Insignia otkako je lansiran krajem 2008. godine i sakupio je više od 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada. Novo izdanje ove Opelove perjanice sada nastavlja sa tradicijom osvajanja nagrada. Na ovogodišnjoj dodeli PlusX nagrada, modeli Insignia Country Tourer i Insignia OPC su primili po tri priznanja za kvalitet.
http://blog.garaza.rs/index.php/do-sada ... -insignia/ 
			 
			
					
				Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
				Poslato: 29 Maj 2014, 14:04
				od Geza