AcaKayak napisao: ti se pitas za svoje poreske pare isto kao radnik u obucarskoj radnji koji deo tihog okeana ce da se istrazuje u sledecoj akciji prirodnjaka.
Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Malo restilizacija u MPV segmentu.
Honda Odyssey

Toyota Verso-S (JP)





Subaru Trezia


Honda Odyssey

Toyota Verso-S (JP)





Subaru Trezia


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nesto o novom M5
BMW M GmbH President Friedrich Nitschke has revealed some new details about the next-generation M5.
Speaking to Auto Motor und Sport, Nitschke said the current model is "suffering" and adding all-wheel drive on the next-generation M5 could be a "solution." While nothing is set in stone, the executive said the company would have to consider the effects that an all-wheel drive system would have in terms of weight and weight distribution.
Speaking of weight, Nitschke confirmed the next-generation M5 will be lighter than its predecessor. He declined to mention numbers but said he wants the weight savings to be "significantly higher" than the M4 coupe had over its predecessor. This suggests the next M5 will weigh at least 80 kg (176 lbs) less than the current model.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://www.dnevno.hr/vijesti/regija/121 ... omolu.html
FIAT u Srbiji: Strana investicija stoljeća ili katastrofa na pomolu?
Vijest o oživljavanju proizvodnje u Kragujevcu izazvala je svojevremeno val optimizma diljem bivše Jugoslavije. Proizvodnja je put do izlaska iz krize, vjeruju mnogi. A što kažu brojke? Financijski izvještaj tvrtke Ernst & Young navješćuje Srbiji financijsku katastrofu s Fiatom.
FIAT u Srbiji: Strana investicija stoljeća ili katastrofa na pomolu?
Vijest o oživljavanju proizvodnje u Kragujevcu izazvala je svojevremeno val optimizma diljem bivše Jugoslavije. Proizvodnja je put do izlaska iz krize, vjeruju mnogi. A što kažu brojke? Financijski izvještaj tvrtke Ernst & Young navješćuje Srbiji financijsku katastrofu s Fiatom.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koji li je put da se na forumu lepi ovaj susjedski spin?
- iggyboy
- Postovi: 1134
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 14:31
- Garaža: 407 coupe 2.2 petrol
- Lokacija: pozarevac
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
verovatno ima i malo istine u tekstu , oko 30% , saznacemo kad obelodane ugovor
▒▓██ P █ A █ R █ T █ I █ Z █ A █ N ██▓▒
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
M3/4 sa 4 cilindra?

http://www.gtspirit.com/2014/05/13/futu ... er-engine/

http://www.gtspirit.com/2014/05/13/futu ... er-engine/
The latest generation BMW M3 and BMW M4 may have only been recently revealed and driven with their twin-turbocharged six-cylinder engines but the German marque has confirmed the next-gen M3/M4 duo could have to go down the four-cylinder path.
While speaking with Motoring at the launch of the new M3 and M4, BMW M Division Head of Product Management Carsten Pries revealed that it is foreseeable a four-cylinder could feature down the road.
“We do not start our design process with a power output in mind. We have a set of characteristics that a new model must meet. For sure, you could see a future [M3] powered by a four-cylinder engine,” he said.
The new M3 and M4 weigh significantly less than the previous generation M3 but for the next-gen, BMW will likely have to look to reduce weight even further.
“If we have a car with less mass, it is foreseeable that the [performance] targets we set could be reached with a four [cylinder],” Pries said.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa sta, sta fali motorima sa 4 cilindra?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Fali bar 2 cilindra 
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ko je rekao da im nesto fali?Xepoj87 napisao:Pa sta, sta fali motorima sa 4 cilindra?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A i to sto kazes, niko...
Kada mi budemo dogurali da mozemo da ga priustimo, oko 40, 50 godina, palice se na kurblu, i ici ce na mesavinu, a Mercedes i Audi ima i dalje da se kurce sa r3 motorima.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Kada mi budemo dogurali da mozemo da ga priustimo, oko 40, 50 godina, palice se na kurblu, i ici ce na mesavinu, a Mercedes i Audi ima i dalje da se kurce sa r3 motorima.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Poslednja izmena od Xepoj87 u 13 Maj 2014, 20:18, izmenjeno 3 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dovoljno je da pogledas i8 i da shvatis sta ce biti u buducnosti
3-cilindricni 1.5 benzinac od 230ks i elektro motor od 130ks koji zajedno daju ubrzanje od 4.4s do 100 
-
Heineken
- Postovi: 6451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne mogu sad da nadjem clanak o testiranju tog i8, ispostavilo se da do 100 ide ispod 4 sekunde.. 
edit
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... eklarisano
edit
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... eklarisano
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A mozda buducnost bude bas drugacija, npr. elektromotori ili motori na hidrogen.Floyd napisao:Dovoljno je da pogledas i8 i da shvatis sta ce biti u buducnosti3-cilindricni 1.5 benzinac od 230ks i elektro motor od 130ks koji zajedno daju ubrzanje od 4.4s do 100