Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Eskimko
- Postovi: 551
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
NGK u ovlascenom bespotrebno bacanje para
Preporuka za Denso k16 tt Oko 280 din komad
Preporuka za Denso k16 tt Oko 280 din komad
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20190731-224827_Adobe Acrobat.jpg (90.12 KiB) Pogledano 3854 puta
- Eskimko
- Postovi: 551
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je zamena za bkr5ez, ja ih montiram u punta 1.2 8v 2004 god
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da tu su negde zamenili glave na novijom Punticima, u njih ne idu te svecice, kao ni u Z10.
Kad je teško - Bax !
- Saša
- Postovi: 14491
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Samo fabrička preporuka. Niko me ne može ubediti da su te svećice za 2.5-3x puta manje novca jednako dobre kao NGK.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jedino sto Bosch jeste fabricka preporuka, pogledaj naputak.
Kad je teško - Bax !
- Eskimko
- Postovi: 551
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bitno je da svecica bude iste toplotne vrednosti kao i ta sto je propisana fabricki.
Imate i ulja koja su mnogo bolja nego selenia a nisu fabricki propisana za punto
Imate i ulja koja su mnogo bolja nego selenia a nisu fabricki propisana za punto
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Svecica nije skupa investicija, te sam misljenja da ne treba uvek gledati kako jeftinije da prodjemo
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 551
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Slazem se. Konkretno meni su se bolje pokazale ove denso pri paljenju i zato ih koristim a ne zbog cene. Sa ngk mi je auto duze verglao, sad ce neko da kaze da nije do svecica al ajderage_man napisao: 26 Sep 2019, 18:26 Svecica nije skupa investicija, te sam misljenja da ne treba uvek gledati kako jeftinije da prodjemo
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Al da dam 800 din za NGK sa fiat znakom na njima umesto 400 za istu svecicu bez fiat znaka to mi je bacanje para
- Saša
- Postovi: 14491
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Te NGK i bez Fiat znaka koštaju isto toliko - ako uspeš da ih nađeš negde. I da, ne vergla ti duže zbog originalnih NGK svećica sigurno. Problem je negde drugde.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Istina je donekle sta pise, ima brdo svecica po 300rsd, pa i te za starijeg Punta, nije mi jasno sto taj NGK za Punta klasika kosta toliko, kad su te iste svecice dosta jeftinije u inostranstvu. Nego su to specijalno za Fiat radjena domenzija, pa aj da klepaju domaci trgovci.
Ps. Denso je prva liga svecice.
Ps. Denso je prva liga svecice.
Kad je teško - Bax !
- Eskimko
- Postovi: 551
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kako se onda paljenje odjednom popravilo nakon ugradnje denso svecica.Saša napisao: 26 Sep 2019, 21:43 Te NGK i bez Fiat znaka koštaju isto toliko - ako uspeš da ih nađeš negde. I da, ne vergla ti duže zbog originalnih NGK svećica sigurno. Problem je negde drugde.
Kad sam kupio punta u njemu su bile beru ultra x titan svecice sa 4 elektrode palio sto puta bolje nego taj vas hvaljeni NGK
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20190927-113542_Samsung Internet.jpg (31.21 KiB) Pogledano 3761 put
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja nikad nisam ni stavljao nista drugo osim NGK i nikad nisam imao problema sa njima
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je recimo receno da su na mom prvom Zorou bile pre jedno godinu dana zamenjene FIAT NGK, u radnom roku, jer je auto lose radio.
I da je uoceno da je jedna svecica pukla prilikom zamene sa novim setom, mozda je lagao majstor...
NA kraju je ispalo da je riknuo motorni komp i bobine, pa je pitnaje sta se tu stvarno izdesavalo, ali ako tako dobro rade, skoro svima rikne motorni komp na 100k, gde su svecice direktan moguci uzrok...
I da je uoceno da je jedna svecica pukla prilikom zamene sa novim setom, mozda je lagao majstor...
NA kraju je ispalo da je riknuo motorni komp i bobine, pa je pitnaje sta se tu stvarno izdesavalo, ali ako tako dobro rade, skoro svima rikne motorni komp na 100k, gde su svecice direktan moguci uzrok...
Kad je teško - Bax !
- Saša
- Postovi: 14491
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zato što su te svećice pre njih bile neispravne odnosno verovatno matore.Eskimko napisao: 27 Sep 2019, 11:36Kako se onda paljenje odjednom popravilo nakon ugradnje denso svecica.
Kad sam kupio punta u njemu su bile beru ultra x titan svecice sa 4 elektrode palio sto puta bolje nego taj vas hvaljeni NGK
I izbegavaj te ultra-mega-giga svećice, sa 16 eletroda i mesečevom prašinom između, nema potrebe, zaista....
p.s. I ja sam poslednju zamenu svećica odradio nažalost na preko 45.000 km i pre toga sam imao trzanja motora pri skretanjima i naglom puštanju gasa... isto takođe i malo duže verglanje pri paljenju... Čim sam ih zamenio i stavio sveže/originalne NGK trzanje je nestalo a i paljenje se vratilo u normalu posle nekog vremena. Verovatno se zbog loših/matorih svećica i neadekvatnog sagorevanja sve tamo u motornom kompu "ispomera" (mapa, podešavanja), paljenje, ubrizgavanje i ko za šta još jer nemaš sagorevanje kakvo treba, pa sonde šalju takve informacije ECU-u, on to koriguje... i eto problema. Laički rečeno i objašnjeno (bolje ne umem