Mazda CX-5
Re: Mazda CX-5
Haha,dao bih im 9.500e,kako da ne... Taj dzip bi se "slucajno" zapalio na parkingu...
			
			
			
						
						
							Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
			
						Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Diskusija o drugim modelima na posebnoj temi, ovde o CX-5  .
 .
			
			
			
						
						
							 .
 .
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mazda CX-5
Imao prilike za test voznju dizel automatik verzije.
Motor, menjac, balans sasije odlicno funkcionisu. Sve glatko, tecno, nema turbo rube, u krivini neutralno podeseno.
Kocnice savrsene, odlicna modulacija i pravi osecaj kako ja mislim da treba.
Sedista generalno nesto umanjena, skracena sedalna povrsina ali za kratku test voznju nije neudobno.
Dugmad za elektricno upravljanje vozacevim sedistima, neosvetljena, jedva vidljiva tj ne vidi se obelezenost funkcije iz sedista, jednom recju kao da je predvidjeno da se izadje iz vozila i sa otvorenim vratima podesava.
Neupotrebljiva obloga vrata, uopste nema naslon za ruku (levu) vozaca.
Voznja auta je lagana, volan brzo reaguje, lako se dozira, taman mekan koliko treba.
Zvucna izolacija jako dobra, motor se ne cuje ali zato minus za buku koja dopire odpozadi.
Iz gepeka se cuje buka izduvnog lonca.
Pozadi, zadnja klupa za liliput putnike, kratki sedalni deo, uzana, sedi se skoro na vratima, krov nizak, nema mesta za kolena, uglavnom za nuzni smestaj na kratkim relacijama.
Motor tecno povlaci sve do 5000 obrtaja pa i preko, nema tragova mucenja, pada vucne sile, uvecane buke ili bilo kakvog napora.
Ubrzanje vozila dosta dobro, oseca se da je dizel pa nema one eksplozivnosti da lepi uz sediste ali je sasvim dovoljno za normalnu voznju, ne treba bolje.
Generalno, auto spolja deluje poveliki unutra je tesan, pogotovu pozadi. Kao da je kabina broj manja u nekom mini gradskom auticu.
Gepek lepo izradjen, oblozen, nije nesto dubok ali je relativno uzan i dosta upadaju u njega elementi vesanja zadnjih tockova tako da je jedno pola metra po sirini neupotrebljivo za neki ravni predmet ako treba da se polozi.
Interijer je tamnih boja, nekako neuskladjen po boji karoserije ali je udoban i prijatan.
Sve u svemu, pogonski deo odlican dok je kabina pretesna. Unutra fali jedno pola metra prostora po duzini i jedno 30cm po sirini.
Moja zamerka je i tvrdoca vesanja, tj na pisti je sve ok ali verujem da bi na normalnom putu bila svaka rupica primecena u sedistima.
Ocena na skali 1-10, solidna 8. 10 za pogon 6 za kabinu.
			
			
			
						
						
										
						Motor, menjac, balans sasije odlicno funkcionisu. Sve glatko, tecno, nema turbo rube, u krivini neutralno podeseno.
Kocnice savrsene, odlicna modulacija i pravi osecaj kako ja mislim da treba.
Sedista generalno nesto umanjena, skracena sedalna povrsina ali za kratku test voznju nije neudobno.
Dugmad za elektricno upravljanje vozacevim sedistima, neosvetljena, jedva vidljiva tj ne vidi se obelezenost funkcije iz sedista, jednom recju kao da je predvidjeno da se izadje iz vozila i sa otvorenim vratima podesava.
Neupotrebljiva obloga vrata, uopste nema naslon za ruku (levu) vozaca.
Voznja auta je lagana, volan brzo reaguje, lako se dozira, taman mekan koliko treba.
Zvucna izolacija jako dobra, motor se ne cuje ali zato minus za buku koja dopire odpozadi.
Iz gepeka se cuje buka izduvnog lonca.
Pozadi, zadnja klupa za liliput putnike, kratki sedalni deo, uzana, sedi se skoro na vratima, krov nizak, nema mesta za kolena, uglavnom za nuzni smestaj na kratkim relacijama.
Motor tecno povlaci sve do 5000 obrtaja pa i preko, nema tragova mucenja, pada vucne sile, uvecane buke ili bilo kakvog napora.
Ubrzanje vozila dosta dobro, oseca se da je dizel pa nema one eksplozivnosti da lepi uz sediste ali je sasvim dovoljno za normalnu voznju, ne treba bolje.
Generalno, auto spolja deluje poveliki unutra je tesan, pogotovu pozadi. Kao da je kabina broj manja u nekom mini gradskom auticu.
Gepek lepo izradjen, oblozen, nije nesto dubok ali je relativno uzan i dosta upadaju u njega elementi vesanja zadnjih tockova tako da je jedno pola metra po sirini neupotrebljivo za neki ravni predmet ako treba da se polozi.
Interijer je tamnih boja, nekako neuskladjen po boji karoserije ali je udoban i prijatan.
Sve u svemu, pogonski deo odlican dok je kabina pretesna. Unutra fali jedno pola metra prostora po duzini i jedno 30cm po sirini.
Moja zamerka je i tvrdoca vesanja, tj na pisti je sve ok ali verujem da bi na normalnom putu bila svaka rupica primecena u sedistima.
Ocena na skali 1-10, solidna 8. 10 za pogon 6 za kabinu.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7956
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda CX-5
ljubitelj napisao:
Pozadi, zadnja klupa za liliput putnike, kratki sedalni deo, uzana, sedi se skoro na vratima, krov nizak, nema mesta za kolena, uglavnom za nuzni smestaj na kratkim relacijama.
Sa nekim stvarima bih se slozio, sa nekim ne, stvar je percepcije, ali definitivno moram osporiti gore citirano. Eventualno bih podrzao kritiku o uskim sedistima ili sedistu (srednjem), ali ako se nesto ne moze osporiti, to je izuzetno velikodusan prostor za kolena i iznad glave. Tu je CX-5 iznad proseka.
Ja sam probao slabiju dizel verziju sa manuelnim menjacem i pogonom na prednje tockove. Mene je auto odusevio i definitivno bih zeleo da mi to bude sledeci auto. Voleo bih da probam benzinca, jer po sadasnjem zakonu, ne verujem da bi mi se razlika u ceni, kao i razlika u registraciji isplatila. Ako je neko bio u prilici da provoza benzinca, rado bih procitao njegove utiske...
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5
DukeNS napisao:Mene je auto odusevio i definitivno bih zeleo da mi to bude sledeci auto. Voleo bih da probam benzinca, jer po sadasnjem zakonu, ne verujem da bi mi se razlika u ceni, kao i razlika u registraciji isplatila. Ako je neko bio u prilici da provoza benzinca, rado bih procitao njegove utiske...
 
   
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
			
						- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
CX5 ima najviše mesta u enterijeru u toj klasi. To im je bio jedan od primarnih ciljeva da postignu.
			
			
			
						
						
										
						Re: Mazda CX-5
Ajde još malo o sedištima, ako može poređenje sa nekim narodskim autom (Octavia, Bravo, Megane...).
Tapatalk HD
			
			
			
						
						
										
						Tapatalk HD
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Od Octavie nije mnogo teško biti udobniji.
			
			
			
						
						
							Boringly average, but also perfect for school run mums
			
						Re: Mazda CX-5
Octavia je jedna od retkih u C segmentu sa pristojnim sedištima zapravo. Naročito u elegans opremi. Većina automobila ima meka sedišta od kojih me boli kičma posle duže vožnje, a deo za noge je kratak, tako da ni desnoj butki nije baš zgodno.
Na to sam mislio.
Octavia nije neudobna uopšte. Tvrđa jeste, ali nije kao golf (bar ova naša). Nije udobna ko Stilo, lošije drži put, ali to sve je više nego korektno za te pare u odnosu na alternative.
Nego da se vratimo na temu - cx5 sedišta. tnx.
 tnx.
Tapatalk
			
			
			
						
						
										
						Na to sam mislio.
Octavia nije neudobna uopšte. Tvrđa jeste, ali nije kao golf (bar ova naša). Nije udobna ko Stilo, lošije drži put, ali to sve je više nego korektno za te pare u odnosu na alternative.
Nego da se vratimo na temu - cx5 sedišta.
 tnx.
 tnx.Tapatalk
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5
Imao sam priliku da uzivo pogledam CX-5. Meni su sedista sasvim zadovoljavajuca,udobna su i lepo profilisana (Revolution paket) jedino bi sedalni deo mogao biti malo duzi. Ponuda prostora u kabini je dobra. Primetio sam da ima vise prostora na zadnjim sedistima nego u CX-7,narocito za noge. Ja sam visok 1,90m i kada sam seo na zadnje sediste,nisam dodirivao kolenima prednjia sedista.
			
			
			
						
						
							Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
			
						- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Nidzo, ideš opet u nebesa, ako nećemo dalje onda nemojmo... pristojno ti je ako porediš sa alfom jer je napred isto stisnuto. Dakle  pristojno ako ti je udobno i skučeno isto. Oktavia pozadi ima dasku a napred je skučena. I ne bila kad ima gepek od pola kubika (m3).
Alfa je pozadi trosed u odnosu na Octaviu koja je udobna samo stoperima i deci u sedištima. Skoro sam seo u taxi sa elegance opremom, ono je prosto neudobno na svim nivoima, sedenje, tandrkanje od dizela, zujanje ležaja. U taxiju alfi 156 čini mi se, karavanu, pozadi je tri klase iznad, voziš se ko dingospo
 i deci u sedištima. Skoro sam seo u taxi sa elegance opremom, ono je prosto neudobno na svim nivoima, sedenje, tandrkanje od dizela, zujanje ležaja. U taxiju alfi 156 čini mi se, karavanu, pozadi je tri klase iznad, voziš se ko dingospo  a Octavia je pre tu negde sa jeftinijim iz klase ispod.
 a Octavia je pre tu negde sa jeftinijim iz klase ispod.
Sedalni deo pozadi je na mnogim vozilima prilagodjen pretežnim korisnicima, čitaj maloj deci pa mogu da ućare na toj dužini radi drugih.
			
			
			
						
						
							Alfa je pozadi trosed u odnosu na Octaviu koja je udobna samo stoperima
 i deci u sedištima. Skoro sam seo u taxi sa elegance opremom, ono je prosto neudobno na svim nivoima, sedenje, tandrkanje od dizela, zujanje ležaja. U taxiju alfi 156 čini mi se, karavanu, pozadi je tri klase iznad, voziš se ko dingospo
 i deci u sedištima. Skoro sam seo u taxi sa elegance opremom, ono je prosto neudobno na svim nivoima, sedenje, tandrkanje od dizela, zujanje ležaja. U taxiju alfi 156 čini mi se, karavanu, pozadi je tri klase iznad, voziš se ko dingospo  a Octavia je pre tu negde sa jeftinijim iz klase ispod.
 a Octavia je pre tu negde sa jeftinijim iz klase ispod.Sedalni deo pozadi je na mnogim vozilima prilagodjen pretežnim korisnicima, čitaj maloj deci pa mogu da ućare na toj dužini radi drugih.
Boringly average, but also perfect for school run mums
			
						- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Molim vas da se vratite temi, Mazdi CX5. Octavia i ostali modeli nisu predmet rasprave ovde.
			
			
			
						
						
							
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7956
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda CX-5
http://www.b92.net/automobili/vozili_sm ... _id=678458
Osim problematicne zapremine dizel motora (za nase zakonodavstvo), zamerio bih Mazdi na skromnoj paleti ponudjenih boja. Svega 7, a od toga su dve nijanse bele. Ubedjen sam da bi CX-5-ici brutalno legla boja kao na mojoj trojci. Slicnu boju sam video na BMW X3 i savrseno mu stoji...
			
			
			
						
						
										
						Osim problematicne zapremine dizel motora (za nase zakonodavstvo), zamerio bih Mazdi na skromnoj paleti ponudjenih boja. Svega 7, a od toga su dve nijanse bele. Ubedjen sam da bi CX-5-ici brutalno legla boja kao na mojoj trojci. Slicnu boju sam video na BMW X3 i savrseno mu stoji...
Re: Mazda CX-5
Mene jedino kod ovih Crossovera nervira to sto su neudobni...
Inace,kome to ne smeta,Mazda CX-5 je po meni najbolji odnos ulozenog/dobijenog...
			
			
			
						
						
							Inace,kome to ne smeta,Mazda CX-5 je po meni najbolji odnos ulozenog/dobijenog...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
			
						Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Mazda CX-5
Da pojasnim moj osecaj boravka u kabini.misha napisao: jedino bi sedalni deo mogao biti malo duzi. Ponuda prostora u kabini je dobra.
Ja sam visok 1,90m i kada sam seo na zadnje sediste,nisam dodirivao kolenima prednjia sedista.
Kratak sedalni deo je moje osnovno zapazanje, fali bar jos 3-4cm za puni komfor duzeg sedenja.
Ja sam 173cm i kada sednem na zadnje sediste na poziciju koju odredjuje polozaj sigurnosnog pojasa ima samo par cm od glave do krova, osecaj skucenosti. Kolenima nisam naravno dodiravao prednje sediste ali je bilo tesno, ocekivao sam oko 15+cm slobodnog prostora od kolena do sedista, da mogu po zelji i da se prekrste noge a s obzirom na spoljni utisak poveceg gabarita auta.
Ja sam ocekivao prostraniju kabinu narocito po sirini s obzirom na spoljne dimenzije auta.
Sama pozicija vozaca za volanom je bez zamerke osim tog nesto skracenog sedista koje ne pruza dovoljnu podrsku butinama.
 
        





