TNG vs Benzin

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1307
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od noob »

Sa tim da oni ne mogu sve da upakuju kao fabrika :)
Koliko sam pratio ako se ugradnja odradi u dobrom servisu nema nikakavih problema, za BG hvale Rašić i u NS hvale Doru, da ugrađujem naknadno plin išao bih u ova dva servisa, jesu skuplji od ostalih ali vredi, znaju ljudi posao i to košta :)
Proguglaj i vidi telefone, pozovi i raspitaj se za koji motor te zanima konkretno kako podnosi plin, cena i sve dobiješ iz prve ruke. U svakom slučaju, pre bih kupio benzinjaru koja nikad nije bila na plinu nego neku koja je dosta prešla na plinu i zrela za veliki servis plinskog uređaja i po koju sitnicu na istom.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10701
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od Sloba »

Ako misliš da ne može biti upakovano kao fabrički, biće da si o Dori i Rašiću ipak samo čitao.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24868
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od dragvorl »

Ako je ono tipa fabricki sto je Fiat stavljao u Punta onda mislim da ovi sto najbolje rade ugradnju privatno nisu daleko od toga, sad ako nemaju bas original Fiat selnu ili neki drugi element, boze moj, to ne znaci da ce biti manje upotrebljiv, bezbeda, pouzdan sistem. Drugo je ako su sistemi integrisani u vozilo i softverski i hardverski pa su pokazivaci nivoa i jos neke druge stvari fabricki izvedeni da budu kao i za benzinske varijante, mada je veliko pitanje i tu kakva bi sustinska razlika bila u radu, potrosnji, performansama i uticaj na dugovecnost motora, ali to je koliko ja vidim dosta u sivoj zoni i nema previse podataka za to. Uglavnom je cinjenica da ima majstora i po Srbiji koji neke delove posla (nevezano za gas) mogu da urade na istom ili boljem nivou od fabrike.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10701
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od Sloba »

Ljudi moji, pa kršteni sistemi su zapravo kitovi koji imaju sve što je potrebno da se sistem instalira. Nije to da majstor babra po kutiji sa šrafovima tražeći nešto što je makar nalik onome što mu treba.

Npr:

Slika

http://www.zavoli.de/shop/index.php?cPath=3

Takoreći, jedina improvizacija jeste izbor rezervoara i nivelacija poda gepeka u nekim slučajevima. Tu se fabrički dobija penasti materijal koji je iskrojen picikato, dok se u naknadnoj ugradnji koristi građevinski stiropor koji se kroji na licu mesta. Ostalo, sve do poslednje šelne, je ni bolje, ni lošije od onog što stavljaju u fabrici.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24868
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od dragvorl »

I jos jedna stvar, proizvodjaci gasnih sistema se bave proizvodnjom i projektovanjem istih, tako da su usresredjeni da taj posao odrade kao svet, prema tome ne bih puno sumnjao u kvalitet renomiranih proizvodjaca. Kao sto se sa Omega ili Rolex satom ne moze pogresiti.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1307
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od noob »

Sloba napisao:Ako misliš da ne može biti upakovano kao fabrički, biće da si o Dori i Rašiću ipak samo čitao.
Video sam njihove radove, ljudi prezadovoljni a kao što sam napisao i sam bih samo njima poverio u SRB da mi rade plin, ali nije to fabrika nivo koji sam viđao ugrađen u Italiji. Slikaću jedan Šervolet kako je odrađen fabrički :)
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10701
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od Sloba »

Nisu oni jedini koji dobro rade, samo su prisutniji po auto-forumuma od drugih.

Šta od onog što su uradili na nekim od kola koja si video nije urađeno na nivou tog Ševroleta, ako isti nema indikatore na instrument tabli koje je pominjao Dragvorl?

Da ne bude zabune, pomenute servise ne dižem u nebo, niti ih uopšte dožiljavam kao vrh ponude u tom poslu, šta više, svoj auto ne bih ostavio u ćumezu kakav je Dorin servis pa da je i jedini na svetu.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12264
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Plin vs Benzin

Post od Bax »

Ne znam za Ivana, peugeot sam radio kod Dore, i to nikad vise nije bio auto kao pre toga, ili se gasio, ili se tesko palio, ili je varirao ler gas. A nije bilo ni tako spektakularno pedantno, jedna selna na usisu u monopoint,ona nepristupacna je bila spala. Jeste trosio malo, ali zbog tog iskustva ja plinu za sada, i do daljnjeg vise ne prilazim.

Sent from mine Commodore 64
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1307
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od noob »

Sloba napisao:Nisu oni jedini koji dobro rade, samo su prisutniji po auto-forumuma od drugih.
Verovatno, ali kako saznati za ostale, a na auto forumima su i iskustva vlasnika, ne čitam samo njihove postove.
Sloba napisao: Šta od onog što su uradili na nekim od kola koja si video nije urađeno na nivou tog Ševroleta, ako isti nema indikatore na instrument tabli koje je pominjao Dragvorl?
Ima indikatore i to mi je velik plus kad ne moram da izlazim napolje i otvaram gepek da gledam nivo napunjenosti, meni je fabrička instalacija najbolja, niko po meni ne može tako uredno sve da spakuje (po meni) što se vidi i na Puntu koji je predstavio član Saša, ono bitno:
Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno.


Ko još sem fabrike može ovo da uradi?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13671
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od Grujic »

Pojasni ovo sigurniji? A te sitne izmene na glavi moze svaki majstor da uradi ako ima delova.
I kakvo naopako izlazenje do gepeka? Ima pokazivac, koji istina nije precizan kao za benzin, al daje okvirnu informaciju.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8236
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od Ji 4Tze »

te "izmene na glavi" na tom motoru su napravljene da bi se išlo na masprodukciju uz manje problema, ništa više.
Ono što je pravi problem u toj "fabričkoj" ugradnji jeste sama "ugradnja" fabrike u cenu. Uređaj je preplaćen, ugradnja je preplaćena a garancija za delove sistema pod znakom pitanja. Ugradnja uređaj za taj motor u pismenom servisu košta duplo manje a garancija je verujem lakše izvodjliva i bez "specifičnih" (ležišta) ventila.
Praktična i realna razlika između te "fabričke" ugradnje i ugradnje u nekom od pismenih servisa jeste manipulativne prirode u korist te fabrike (koju smo svi plaćali iz svog džepa desetinu i kusur godina da bi je preuzeo talijanski šalabajzer i još dobio ustupke za to) i iznosi onoliko koliko je razlika u ceni, ali ako lepše zvuči klijent nego mušterija i ta lepota košta 500ak € onda ok..
Pismeni servis zna da podesi smesu plina i na venturi sistemu da ne oštećuje taj motor i to bez lambda kontrole...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Plin vs Benzin

Post od dragan »

Ji 4Tze napisao: Praktična i realna razlika između te "fabričke" ugradnje i ugradnje u nekom od pismenih servisa jeste manipulativne prirode u korist te fabrike (koju smo svi plaćali iz svog džepa desetinu i kusur godina da bi je preuzeo talijanski šalabajzer i još dobio ustupke za to) i iznosi onoliko koliko je razlika u ceni, ali ako lepše zvuči klijent nego mušterija i ta lepota košta 500ak € onda ok..
:bravo:
meni je ovo oduvek bilo tesko srociti ali se u potpunosti slazem...

a propo ove "lose i nesistematicne ugradnje u ostali, nefabrickim servisima" dodje mi da lepo slikam kako je to sve uradjeno kod mene na kliju, da vidite ne samo kako je sve lepo spakovano u motorskom prostoru kao na onim slikama punta ( tu se svi manje vise potrude jer se odmah vidi ), nego i kako sva instalacija koja ide ispod auta ( a koju najredje vidimo jer ni ne gledamo ) izgleda, kako su sva creva pricvrscena selnama i vodjicama iako nema potrebe u nekim delovima, pogotovo za ova bakarna koja su dovoljno tvrda da se postave i stoje u zeljenom polozaju...
stvarno me sad mrzi, ali prvi put kad budem menjao ulje, napravicu par slicica pa cu ih okaciti, nadam se da cu se setiti...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10701
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od Sloba »

noob napisao:
Sloba napisao: Šta od onog što su uradili na nekim od kola koja si video nije urađeno na nivou tog Ševroleta, ako isti nema indikatore na instrument tabli koje je pominjao Dragvorl?
Ima indikatore i to mi je velik plus kad ne moram da izlazim napolje i otvaram gepek da gledam nivo napunjenosti...
Indikatore u kabini imaju svi i to već dugo, a ono što nemaju svi, na prvom mestu KG Punto, i ono na šta sam ja mislio je ovo:

Slika Slika
noob napisao:
Sloba napisao:Nisu oni jedini koji dobro rade, samo su prisutniji po auto-forumuma od drugih.
Verovatno, ali kako saznati za ostale, a na auto forumima su i iskustva vlasnika, ne čitam samo njihove postove.
"Internet je ćudo", ali i van njega postoje ljudi i događaji, u ovom slučaju dobri auto-gas servisi. Dora je, ne slučajno, administrator na najvećem auto-forumu u Srbiji, dok sa druge strane postoje servisi koji su i iskusniji i ozbiljniji, a da o njima na Internetu skoro da nema ni reči, osim ponekog kontakta u nekom od mnogobrojnih Internet adresara. Dora i Rašić su majstori koje najviše preporučuju ljudi koji su o njima samo čitali, jednako kao što i na ovom forumu jedni drugima preporučujemo kola sa kojima, vrlo često, nemamo direktnog iskustva.

Imam dva auta sa ugrađenim auto-gasom i voleo bih da bilo ko na njima pronađe neki budž i nešto što nije na nivou tzv. fabričke ugradnje.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1307
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od noob »

Jbg ja o njima dvojici najviše pročitah, daj otvorite temu sa još nekim konkretnim podacima "pismenih" majstora :)
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24868
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od dragvorl »

Sloba konkretno ima uredjaje na kolima koji su ugradjeni u servisu koji nije jedan od nabrojana dva, a po Slobinoj prici sve je maksimalno pedantno odradjeno, a kad to kaze Sloba koji je takodje od pedantnijih ljudi ja mu u potpunosti verujem. Takodje znam is sopstvenog direktnog insajderskog iskustva da po Srbiji postoje servisi za odredjene elemente auto tehnike koji rade vrhunski, po knjigama i PS-u, bez muljanja,uvaljivanja, a rade i za jako ozbiljne auto kuce koje posle prosledjuju rad kao svoj i samo se ugrade u cenu. E, takvi servisi imaju cesto toliko posla da im reklama u jednom momentu i ne treba, jer telefoni zvone non stop a zakazujese za mesec unapred, a ceka i po 2, ponekad i vise. Ono sto je iz ove price tacno je da izmenjeni delovi koje fabrika ugradjuje u motor sumnjam da se menjaju pri aftermarket ugradnji, ali pitanje je i na koliku kilometrazu ce se iskazati njihova delotvornost. Ako neko namerava da zadrzi auto 500kkm i 30 godina ili da ga ganja max brzinom auto putem u kontinuitetu 3+ godina onda je pametno razmisljati o tome svakako.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori