Tapatalk Post.
Alfa Romeo - generalna tema
Re: Kvalitet Alfa Romea
Znam ja sta govore, ali se ne slazem sa tom filozofijom. 
Tapatalk Post.
Tapatalk Post.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Pa zato i imaš škodu
. Šalim se naravno, ali škod aje po meni čist primer avta, kojeg kupuješ racionalno, bez imalo emocija, iako je opet prihvačam bolje od VW ili audija, da ostanem u istom brandu
Re: Kvalitet Alfa Romea
Jel to znaci da ako bi sada prodao Skodu i kupio polovnu 159 sa 100k+ bio bi pravi entuzijasta, ljubitelj automobila, dobrog dizajna, automobilske istorije, bio bi razlicit od ostalih, jednom recju kul? 
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Kvalitet Alfa Romea
E vidiš, polako shvačaš 
- TheWickerMan
- Postovi: 11390
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ja imam tetovazuDusan napisao:Ja ne vidim nista dobro u tome. Sad ako se meni svidja Audi npr. i onda tom brendu opadne kvalitet, vrlo lako bi ga zamenio za neki drugi. Po meni se auto ne kupuje emocijama, vec racionalnoscu.
Jel ti bese imas tetovazu alfinog znaka ili sam te pobrkao sa nekim drugim alfistom? Znam da sam video da neko ima, ne mogu da se setim ko.TheWickerMan napisao:Necu ulaziti u raspravu, da ne bi bio etiketiran kao fanboj (mada mnogi misle da jesam)
E vidis tu je razlika, ja ne kupujem auto racionalnoscu vec emocijama. Jednostavno, emocije su mi bitne, zivot mi je prekratak da bi bacao vreme na nesto sto mi se ne svidja, jednostavno prpustim se emocijama i to je to
A sto se fanboja, posle Alfe uvek moze BMW, brend koji volim i postujem maltene koliko i Alfu (tu je negde i Honda ali za sad na 3. mestu
A sto se tice tvoje kupovine 159ke, posle odredjene km bi verovatno zavoleo j Alfu
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ne bi, ali bi napravio dobar uvod. 159 je auto s dosta tevtonskog u sebi, "germanizovana Alfa" i zato se ona sviđa onima kojima se inače Alfe ne sviđaju, a zadrtim Alfistima baš i ne. Nema neke tipične Alfine kvalitete, ali ima neke druge. Kupovina polovne 159 je više racionalan izbor nego emotivan jer za 8-10000 eura dobiješ vrlo kvalitetan i dobro opremljen auto, koji uz to i danas izgleda jako dobro.Dusan napisao:Jel to znaci da ako bi sada prodao Skodu i kupio polovnu 159 sa 100k+ bio bi pravi entuzijasta, ljubitelj automobila, dobrog dizajna, automobilske istorije, bio bi razlicit od ostalih, jednom recju kul?
Re: Kvalitet Alfa Romea
Nisi mene pitao, ali moram da prokomentarišem, ako dozvoljavaš. Što je to bitno kada prosečan Srbin pređe 11000km godišnje? 2 sata u servisu i 200eura je kompletan trap, i to na svakih (lupam) 15 godina (ako uzmemo tvoju cifru).Xepoj87 napisao:
A tebe mogu samo da pitam,da li je tvoja Alfa docekala 150.000km bez kvarova na trapu?
Neka je na 4-5 godina, opet je smešno - a pričamo o generaciji Alfe koja važi za najveći problem po tom pitanju.
Jel to visoka cena kojom plaćaš vrlo dobar spoj udobnosti i hendlinga? Problemi u Alfi uopšte nisu u samim automobilima, nego u svemu ostalom što ih zaokružuje. To nama u Srbiji nije mana, nego prednost, jer se mahom kupuju polovna kola. Priča koja zaokružuje nova kola kod nas je patetična u svakom slučaju, samo se postavlja pitanje - koliko. Zvanični zastupnici jedni za drugim napuštaju tržište, čime pokazuju koliko im je stalo. Otišla je Mazda, otišao Merc, ko je sledeći?
Tapatalk HD
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ako bi kupovao polovnjak u tom rangu oko 8-10k, sigurno bi razmatrao i 159. Ali opet su tu problemi odrzavanja i kvarova. Vi tvrdite da nema problema u nekoj vecoj meri, ali opet bilo koga da znam da vozi ili je vozio alfu imao je problema. Doduse tacno je da ni jedna nije nova, vec iz uvoza, ali opet, pricamo o polovnjacima. Ima problema i kad kupis golf 5 iz uvoza, ali ne cujem od svakog vlasnika da po nesto fali.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Alfa 159 je vrlo pouzdan auto, to se možeš uveriti kako po stranim, tako i u domaćim secondhand raportima koje nisu pisali nikakvi petrolheadovi. Uopšte nema nekakvih većih primedbi na pouzdanost, čak štaviše...Kod tog auta su posebno obratili pažnju na kvalitet i možda sumalo zapostavili neke druge vrednosti koje ima Alfa, ali su napravili jako čvrst i stabilan auto koji subjektivno ostalvja utisak kao da voziš auto izuzetne čvrstine. To i nije toliko subjektivno jer auto pati od prevelike težine. Možda je to zbog toga što je u to vreme šef Alfe bio Nemac i još par direktora, pa su se bacili manijački da naprave kvalitetan auto, iako ni njeni prethodnici nisu bili loši.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15604
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Zato sto im je ispod nivoa da pricaju o tomeDusan napisao:Ima problema i kad kupis golf 5 iz uvoza, ali ne cujem od svakog vlasnika da po nesto fali.
Kada sam pitao coveka iz AutoCacka (ne u servisu, vec dok smo cirkali pivo), o najcescim manama, rece da isto vazi za nju i G5. Najcesce mane su kompresor klime i kvacilo. Pricao je nesto i o plivajucem, ali ne bih smeo da se zakunem sta
Znamo svi da je rekla-kazala u Srbiji kao dobar dan. Neka misljenja se menjaju, neka ne. Alfa je u drugoj grupi, pa zavisi da li si se prvo navukao na istu, ili su te trovali na vreme. Posle nema nazad.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Pričamo o kvalitetu, pa da se nadovežem na nešto što je @Pedja napisao, a indikativno je otkad pratim automobile, a opet su se spomenjale neke teorije zavere i tako...Zavere nema, ali ima nekih firmi koje svoje bruke ne mogu da dobro da sakriju i koje su svoje greške skupo plaćale i plaćaju. Alfa je jedan loš primer toga. Ima firmi koje svoje greške uspešno sakriju i prebrode. Recimo, VW. Tokom godina dok se neki model proizvodi vrlo ćete retko čuti od nekoga, a i ako čujete to treba da budete dobri s nekim majstorima o nedostacima kod VW, a ima ih. Imao je VW mnoge promašaje, od modela, čitavih motora i sklopova. I sve to peglaju u tišini. A ako ne ispeglaju, onda tek kada model prestane sa proizvodnjom krene priča "pa to je uobičajen problem do marta 2007, a posle toga su počeli da stalvljaju drugi deo"...a tom problemu niste nigde mogli da pročitate ni slovo pre toga...itd, itd...Isto se dešavalo i Mercedesu.
Recimo ti trapovi o kojima se ovde priča. To je sklop koji je kod Alfi 147 i 156 sjajno rešen, ponašanje na drumu izvanredno, sjajan spoj udobnosti i upralvjivosti. Ali, je napralvjne od aluminujuma, ima dosta delova i crkavaju na lošim putevima. Na zapadu to uopšte nije toliki problem. Iste alu sklopove u to vreme su stalvjali BMW i VW. I vlasnici su imali probleme, ali to se nekako prećutalo, smao je Alfa izašla na zao glas zbog osetljivosti. A jedna od razloga je neumešnost servisera da srede multilnk, da ugrade dobar deo i onda pričaju kako ej sve komolikovano na Alfama. Kod BMW nema multilinka, sve je prostije, ali taj jedna deo što popušta košta 5x više od Alfinih ramenaa, VW je bio još osetljiviji.
JTS motor. Svi pričaju kako je osetljiv na loše gorivo. Jeste, ali isto tako, a i više je osetljiv FSI, pa o tome niko ne piše toliko, a i kada se napiše onda se to minimizira, spinuje itd. Osetljivi su svi motori sa dir. ubruzgavanjem i to je jednostavno tako.
Ovo su samo neki primeri, ima ih još kako i marketnig, predrasude utiču na mišljenje o nečemu. Zamislite recimo da je Alfa izbacila model kao Mercedes A koji se prevrtao i bio opasan za eksplotaciju. To bi i dan danas odjekivalo, ispirali bi usta, pravili sprdnju od toga. Ili recimo da je Alfa 166 rđala kao što je u prvim godinama rđao W210. Bilo bi "opet ne mogu da reše tu rđu Italijani, nikada neće naučiti žabari..."...
Naravno, to ne znači da su Alfe kvalitetnije od tih automobila, ali ni ne znači da su toliko lošije. Šta znači kada u reportu o kvarovima na kolima prosečno starim 5 godina neki auto ima 5% kvarova na elektro instalacijama npr, a neki drugi ima npr.12%. Pa, to znači da je ovaj auto dosta pouzdaniji u tom delu, ali to ne znači da ovaj koji je lošiji treba da se tretira kao da ima 82% kvarova u tom periodu.
Recimo ti trapovi o kojima se ovde priča. To je sklop koji je kod Alfi 147 i 156 sjajno rešen, ponašanje na drumu izvanredno, sjajan spoj udobnosti i upralvjivosti. Ali, je napralvjne od aluminujuma, ima dosta delova i crkavaju na lošim putevima. Na zapadu to uopšte nije toliki problem. Iste alu sklopove u to vreme su stalvjali BMW i VW. I vlasnici su imali probleme, ali to se nekako prećutalo, smao je Alfa izašla na zao glas zbog osetljivosti. A jedna od razloga je neumešnost servisera da srede multilnk, da ugrade dobar deo i onda pričaju kako ej sve komolikovano na Alfama. Kod BMW nema multilinka, sve je prostije, ali taj jedna deo što popušta košta 5x više od Alfinih ramenaa, VW je bio još osetljiviji.
JTS motor. Svi pričaju kako je osetljiv na loše gorivo. Jeste, ali isto tako, a i više je osetljiv FSI, pa o tome niko ne piše toliko, a i kada se napiše onda se to minimizira, spinuje itd. Osetljivi su svi motori sa dir. ubruzgavanjem i to je jednostavno tako.
Ovo su samo neki primeri, ima ih još kako i marketnig, predrasude utiču na mišljenje o nečemu. Zamislite recimo da je Alfa izbacila model kao Mercedes A koji se prevrtao i bio opasan za eksplotaciju. To bi i dan danas odjekivalo, ispirali bi usta, pravili sprdnju od toga. Ili recimo da je Alfa 166 rđala kao što je u prvim godinama rđao W210. Bilo bi "opet ne mogu da reše tu rđu Italijani, nikada neće naučiti žabari..."...
Naravno, to ne znači da su Alfe kvalitetnije od tih automobila, ali ni ne znači da su toliko lošije. Šta znači kada u reportu o kvarovima na kolima prosečno starim 5 godina neki auto ima 5% kvarova na elektro instalacijama npr, a neki drugi ima npr.12%. Pa, to znači da je ovaj auto dosta pouzdaniji u tom delu, ali to ne znači da ovaj koji je lošiji treba da se tretira kao da ima 82% kvarova u tom periodu.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ja zaista ne znam kako je onda moguce da je Alfa maltene na svim listama o pouzdanosti pri dnu ,ako se toliko malo kvari... (Mislim da ima u nekoj drugoj temi o pouzdanosti)
Ja znam sta je sve meni otislo na C klasi za ovih 6 godina i 150.000km,pa se nerviram,a Mercedes je sam vrh pouzdanosti poslednjih tih 6 godina na listama...
Ok,ja razumem da to nije 100% sigurna stvar,ali tu jednostavno mora imati necega na cemu su iste liste zasnovane...
Ja kada sam rekao da Alfu izbegava,rekao sam da kupi Mazdu 3 ili Hondu Civic,nisam rekao da umesto Alfe uzme Peugeot,kao extra pouzdanu varijantu.
Ja znam sta je sve meni otislo na C klasi za ovih 6 godina i 150.000km,pa se nerviram,a Mercedes je sam vrh pouzdanosti poslednjih tih 6 godina na listama...
Ok,ja razumem da to nije 100% sigurna stvar,ali tu jednostavno mora imati necega na cemu su iste liste zasnovane...
Ja kada sam rekao da Alfu izbegava,rekao sam da kupi Mazdu 3 ili Hondu Civic,nisam rekao da umesto Alfe uzme Peugeot,kao extra pouzdanu varijantu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Niko normalan neće reći da su Alfe super pouzdane i pouzdanije od drugih. Ti izveštaji nisu lažni, ali ih treba pravilno razumeti. O tome pričam. Znači, kad me ljudi pitaju za Citroen C4 koji ima užasno loš glas kao polovnjak, ja im predočim te loše podatke, ali ne idem dotle da ih plašim sa tim autom jer ima ljudi koje C4 lepo služi. Još bolji primer je Laguna. Mnogima sam je preporučio jer je dobar auto za vožnju, i svi koji su je imali su bili superzadovoljni sa Lagunom koja inače važi za kvarljiv auto.
Ja lično, nikad nisam imao zenta da vozim osetljiv auto jer sam pažljiv i znam kako da održavam auto. Meni je Yugo funkcionisao kao sat što ne bi Alfa koja me je odlično služila. Naravno, znao sma da je gledam i nađem i za to treba uložiti malo više truda. Moj primer nije relevantan i ne volim ja Alfu zato što je meni bilo dobro s njom, nego sam znao da je dobra kao auto, pa sma je zato i kupio. Ne preporučujem je svakome, ali su dvojica drugara kupili posle vožnje s mojom iako nisam nijednu reč rekao. Jednostavno vozili su se, svidelo im se, probali, kupili i bili zadovoljni.
Ja lično, nikad nisam imao zenta da vozim osetljiv auto jer sam pažljiv i znam kako da održavam auto. Meni je Yugo funkcionisao kao sat što ne bi Alfa koja me je odlično služila. Naravno, znao sma da je gledam i nađem i za to treba uložiti malo više truda. Moj primer nije relevantan i ne volim ja Alfu zato što je meni bilo dobro s njom, nego sam znao da je dobra kao auto, pa sma je zato i kupio. Ne preporučujem je svakome, ali su dvojica drugara kupili posle vožnje s mojom iako nisam nijednu reč rekao. Jednostavno vozili su se, svidelo im se, probali, kupili i bili zadovoljni.
Re: Kvalitet Alfa Romea
@starac, Ne razumem u tvom predhodnom postu kako to kompanije zataskavaju te propuste. Kako? Placaju radnike? Imaju kod da ne sme da se prica o kvarovima? Stvarno ne kapiram to. Kazes da niko ne prica o mercedesu koji se prevrtao. To je tacno, ali radi se o tome sto i merc i VW za svaki model sa nekim karakteristicnim kvarovima izbace jos deset bez. A jednostavno svaka alfa ima neku manu. Mislim da se te price ne izmisljaju ili zataskavaju tako lako, vec jednostavno iz usta vlasnika se brendovi etiketiraju kao pouzdani ili ne. Kod nas se prica svuda golf, golf, golf, neunistiv bla bla, svesni smo mi da to nije istina, ali ipak do te price nije doslo zato sto je neki direktor marketinga VWa odlucio, vec sigurno se za nijansu odvaja od drugih po pouzdanosti, a to je dovoljno da se pokrene legenda o izdrzljivosti.
Ja stvarno postujem Alfu, ali mislim da je jednostavno cinjenica ako se vec odlucis da uzivas u Alfi, moras da budes spreman na odredjene probleme.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Da se S klasa prevrtala,videli bi kako bi se pricalo,ali se prevrtala A klasa,koja je do ovog sada modela,bila totalno nebitan i maltene nepostojeci model u glava ljudi kada pomisle na MErcedes...
Takodje,ne moze se reci da se nije pricalo o kvalitetu Mercedesa u vreme W210 i W211 modela,gde je odlazila elektronika,hvatala se korozija...
I dalje se prica o tome. Ali takodje ima mnogo vise zadovoljnih vlasnika C klase,S klase i ostalih vozila u gami,sto kaze Dusan,pa se propust na jednom po generaciji lako ispegla...
Kao sto sam i rekao ranije,svaka marka ima svoje mane i probleme...
Takodje,ne moze se reci da se nije pricalo o kvalitetu Mercedesa u vreme W210 i W211 modela,gde je odlazila elektronika,hvatala se korozija...
I dalje se prica o tome. Ali takodje ima mnogo vise zadovoljnih vlasnika C klase,S klase i ostalih vozila u gami,sto kaze Dusan,pa se propust na jednom po generaciji lako ispegla...
Kao sto sam i rekao ranije,svaka marka ima svoje mane i probleme...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.