Malo se opekao sa ovom alfom pa bi je zaobisao
Polovnjak, 3500-4000e
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Alfu 147 vozi sada, eventualno 156.
Malo se opekao sa ovom alfom pa bi je zaobisao
ali sam je kriv.
Malo se opekao sa ovom alfom pa bi je zaobisao
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32526
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Stvarno ne pratim cene, ali meni je zaista nešto previše jeftino 4000e za 407, bez obzira što je 2004. godište. I ta kilometraža je sumnjiva, ne znam da li može da se proveri.
Posetite www.garaza.rs !
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
+1
A sve i da je ok, trebace tu jos nesto, servis, gume...
A sve i da je ok, trebace tu jos nesto, servis, gume...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polovnjak, 3500-4000e
U Nemackoj su 407-ice za 4k presle uglavnom >250kkm, ova je presla bar 3x nego sto pise, a verovatno je, sudeci po ceni, imala i neku tezu havariju. Ako mu Pug odgovara, neka gleda 307-icu, udoban za duza putovanja (ako ubode SW, onda je bingo), a za te pare moze lep primerak da se nadje.
Имам једно потпитање...
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Nacitah se o problemima sa 1.6 HDI, zbog intervala zamene ulja, pogotovo verzija sa 110 konja. A 407 se generalno nije proslavio...
Realna vrednost iole ocuvane 407mice je 5000 evra. Bolje opremljenim i ocuvanim brzo skace cena i preko toga...
Realna vrednost iole ocuvane 407mice je 5000 evra. Bolje opremljenim i ocuvanim brzo skace cena i preko toga...
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ortak je 407 3 x menjao turbinu za 2 god. Nakon toga prodao je auto.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Imate li nekih drugih predloga?
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Polovnjak, 3500-4000e
Bravo Gezo!!!
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Iskren da budem ta Lybra mi se nikada nije svidela, a pogotovu danas kada ima dizajn koji je totalno pregazen, za razliku od 156 npr.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Polovnjak, 3500-4000e
Za date pare ne mozes da poredis 407 i Lybru.
Kao da kazes da je za 5000 bolji Punto od E klase, a ona ne moze ni da se uzme za tu cifru.
Pandan Lybri bi pre bio 406, za koji sam prilicno siguran da je robusniji i kvalitetniji, mada je i malo veci...
Kao da kazes da je za 5000 bolji Punto od E klase, a ona ne moze ni da se uzme za tu cifru.
Pandan Lybri bi pre bio 406, za koji sam prilicno siguran da je robusniji i kvalitetniji, mada je i malo veci...
1.6 hdi, 110?somi-car napisao:Ortak je 407 3 x menjao turbinu za 2 god. Nakon toga prodao je auto.
Poslednja izmena od NexT u 26 Jan 2013, 18:21, izmenjeno 1 put ukupno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ja bih pre onda isao na 156, ipak ih dosta vise ima kod nas. Mada Lybra kvalitetnije deluje, ali malo vise staracki. 

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ali samo benzinca...dizela za tu cifru bih radije zaobisao
