Re: Citroen DS4 Racing
Poslato: 24 Feb 2012, 15:14
				
				QQ.... kakav auto!  
			
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.xn--garaa-xib.rs/

 
   
  


Koliko razumem sve te njihove saradnje, ne daje BMW Citroenu ništa, već je PSA razvio motor u saradnji sa BMW-om, kao što i piše i kao što je već bio slučaj sa nekim drugim PSA motorima, 1.6 i 1.6T, možda još nekim. Ako je tako, izgled BMW1 nema mnogo veze sa celom pričom, zar ne? Pošto je u pitanju joint venture, dakle ne "uslužno" projektovanje već zajedničko ulaganje sa podelom svih rizika, sigurno je da BMW u svemu vidi i sebe i nešto od te tehnologije danas-sutra i na svojim automobilima.Laki021 napisao:Evo sta kazu za motor:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663
Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda
Da drugih 1000 je naknadno pusteno sa nekim izmenama, bila mi je bajata informacija u glavi jer kada sam se ja druzio sa njim bila je prica o 1000 kom...Geza napisao:2.000 primeraka.

Samo se nadam da nece biti cenovni konkurenti...Iako Citroen to zvanično nije potvrdio, očekuje se da će se serijska verzija ovog automobila pojaviti 2013. godine, a glavni konkurenti na tržištu će mu biti VW Golf R i Ford Focus ST.

Sloba napisao:Koliko razumem sve te njihove saradnje, ne daje BMW Citroenu ništa, već je PSA razvio motor u saradnji sa BMW-om, kao što i piše i kao što je već bio slučaj sa nekim drugim PSA motorima, 1.6 i 1.6T, možda još nekim. Ako je tako, izgled BMW1 nema mnogo veze sa celom pričom, zar ne? Pošto je u pitanju joint venture, dakle ne "uslužno" projektovanje već zajedničko ulaganje sa podelom svih rizika, sigurno je da BMW u svemu vidi i sebe i nešto od te tehnologije danas-sutra i na svojim automobilima.Laki021 napisao:Evo sta kazu za motor:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663
Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda
Zato što imaju svoj put. Meni je stil BMW1 dobar potez, koliko god se nekom dopadao ili ne, što zbog insistiranja na zadnjoj vuči, što zbog unazad smaknute kabine i izdužene haube. Zašto bi imali hedžbek koji ima istu siluetu kao 99% aktuelnih modela, od C4, preko Guiliette, Megana, Astre, Focusa, do Ceeda i I30. Baš zato i jeste pravi momenat da se Citroen odvaži, pa makar i u premium klasi, da napravi ono što najbolje zna, a to je nešto što se razlikuje od svega viđenog. Pri tome ne mislim na DS4 već na to da se, čini mi se, Citroen vraća na stari put avangarde, genijalnog i neshvaćenog istovremeno i.t.d.Laki021 napisao:Ma znam, ja to vise saljivo protestujem na racun toga sto DS4 brise patos izgledom sa BMW 1 (kao u ostalom i bilo kojim drugim slicnim autom). Pa reko sto BMW nije napravio ovakvog keca.Sloba napisao:Koliko razumem sve te njihove saradnje, ne daje BMW Citroenu ništa, već je PSA razvio motor u saradnji sa BMW-om, kao što i piše i kao što je već bio slučaj sa nekim drugim PSA motorima, 1.6 i 1.6T, možda još nekim. Ako je tako, izgled BMW1 nema mnogo veze sa celom pričom, zar ne? Pošto je u pitanju joint venture, dakle ne "uslužno" projektovanje već zajedničko ulaganje sa podelom svih rizika, sigurno je da BMW u svemu vidi i sebe i nešto od te tehnologije danas-sutra i na svojim automobilima.Laki021 napisao:Evo sta kazu za motor:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663
Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda