Ovo je neka sema funkcionisanja, i onako po nekoj mojoj logici, mora izduv da dodje do neke temperature, da bi sagoreo cestice, koje se nagomilaju u DPF, na semi nema vise ni jedan povratni vod prema motoru, ako neko od znalaca ima pojasnjenje, voleo bih da ga cujem.
EDIT:
bome u pravu ste
Pitanje 8: Kako regeneracija utice na vek trajanja ulja?
Odgovor: Kod svake regeneracije ili pokusaja regeneracije, mala kolicina dizel goriva ubrizgava se u motorno ulje, sto smanjuje vek trajanju ulja. Ako se u sklopu instrumenata upali lampica "INSP" motorno ulje je na izdisaju tj, njegova viskoznos je ravno nuli i mora se zameniti. Ako se to ne ucini moze doci do ostecenja motora.
Secam se emisije na RTS gde je vlasnik Opela popizdeo jer svako malo mora da radi tu regeneraciju DPF, moze da se nadje na youtube, pod Potrosacki savetnik....