Stranica 2 od 3
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 17:44
				od Sloba
				Ljudi, nije nulti servis to što se radi na 3-5-7 k km. Nulti je nulti, nula, zar ne? Uzmimo za primer bicikl koji iz fabrike dođe u kutiji sa zakrivljenim kormanom, kontra namontiranim pedalama, nenaštelovanim sajlama i.t.d. U radnji se uradi nulti servis da mušterija može odmah da ga VOZI. Zamena ulja posle par hiljada km na kolima nije to isto već samo nešto što se može i ne mora raditi. Za motor svakako nije loše, za servis još manje loše s obzirom na zaradu. Na Suzukiju sam prvo ulje menjao na 5.000 km, iako sam mogao čekati 15.000 km kako i piše u servisnoj knjižici.
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 18:07
				od Paja
				Nultim servisom se ranije nazivao servis na 500-1000 km kada se menjalo ulje i proveravalo da li je sve dobro zategnuto. Od kada ga nema ne vidim potrebu za nekim specijalnim razrađivanjem motora.
Slobo to o čemu pričaš je dekonzervacija. Nema tu nikakvog štelovanja ili zamene fluida već je u pitanju skidanje folija sa limenih panela, razmašćivanje (naročito potrbno kod vozila koja su putovala brodom jer su ona posebno ozbiljno zamašćena)...
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 18:08
				od Sloba
				Evo, sad baš malo guglam i kaže da je nulti isto što i inicijalni servis, servis koji se radi pre predavanja robe mušteriji.
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 18:12
				od nixa
				Na 7.5kkm tesko da bude nulti, iako ga tako krste 
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 18:13
				od Paja
				Možda postoji terminološka razlika između auto sveta i druge tehničke robe ili su neki proizvođači "prvi" servis krstili nultim a neki prvim, ali suština je da se pre predaje nište specijalno ne menja niti šteluje već dekonzervira, a da su neki proizvođači do skora imali servis na jako maloj kilomertaži koji je služio za zamenu ulja i proveru celog vozila.
Znam da je na Kalosu rađen taj servis, ali je servisna kod keve pa ću proveriti kako je nazvan servis kad se dočepam servisne.
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 18:20
				od Texonja
				Sloba napisao:Evo, sad baš malo guglam i kaže da je nulti isto što i inicijalni servis, servis koji se radi pre predavanja robe mušteriji.
Tako ga i ja znam i to rezonujem kao "nulti". Nisam ekspert, ali rezonujem da onaj na 1000-2000km ili 7.000km ili kolikogod ne moze biti nulti, vec prvi. Nulto kapiram kao nesto startno, polazno, pre upotrebe promuckati... 

 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 18:27
				od Misha
				Sloba napisao:U radnji se uradi nulti servis da mušterija može odmah da ga VOZI. 
 Tako je,on se radi pre isporuke kupcu. Cordobu sam preuzeo sa uradjenim nultim servisom a sledeci sam radio posle 15.000km,tj godinu dana. Isto je i sa SX4.
 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 22 Jun 2012, 20:30
				od fq400
				Ja sam imao bon za besplatnu 'inspekciju' vozila na 1000 km (koju naravno nisam odradio), a prvi servis sam samoinicijativno odradio na 7500 km (uvoznik propisuje na 15k). Motor sam 'razrađivao' normalnom vožnjom i jedino što se promenilo posle prvih 1000 km je potrošnja koja je pala za preko litar u proseku... Inače, retko kad pređem 4k obrtaja, pa čak i 3,5k ako nisam na otvorenom.
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 00:58
				od Texonja
				fq400 napisao: jedino što se promenilo posle prvih 1000 km je potrošnja koja je pala za preko litar u proseku... 
Meni se na 320d desilo tek nakon 20 hiljada. Predugo... kao da mu treba 20.000km da se razradi.  

 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 01:02
				od NexT
				Mozda su ti bolje namestili motor kad su ga vracali? 

 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 02:58
				od Xepoj87
				A mozda mu stavili jedini valjani dizel,CDI  
 
Jesi osetio manju buku,finiji rad,manje vibracije,nizu potrosnju,ravnopravnije ubrzanje,lepsi zvuk?  

 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 11:23
				od Texonja
				Ma daaa, 2200cc 136ks, ko Zetor.
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 11:34
				od NexT
				2200 ccm, 204 ks 

 
			 
			
					
				Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 12:05
				od Floyd
				BMW-ov N47 2.0d ide do 218ks 
Sve u svemu oba motora su vrh ponude medju dizelima na trzistu.
 
			 
			
					
				Re: Razrada motora kod novih vozila
				Poslato: 23 Jun 2012, 12:09
				od NexT
				ali Mercedes ne sklapaju Ameri  
 
salim se naravno.
Juce nam je stigla restilizovana E klasa 220 CDI, 170 konja. MOtor ne moze da se poredi sa ovim 220 od 150 konja. Tolika razlika sa 20 ks  :trljamoci: