I pri tome uzvraća emocije. Iskrena i tough love
Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
I pri tome uzvraća emocije. Iskrena i tough love
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Budimo ozbiljni, molim vas
Jelena, srecno i javi rezultate
Jelena, srecno i javi rezultate
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Ulazim u završnicu 
I, tu opet nastaje problem: potrošnja!
Vlasnik konkretnog auta kaže: 7 litara po gradu. Međutim, na računaru mu pisalo 10.1 - vozili smo dosta kratku relaciju (samo do majstora), on kaže da se ne apdejtuje to odmah, a ja ne bih znala...
Da li je to tačno?
Vidim i na internetu da se ljudi žale na dosta veliku potrošnju ovog Sandera 1.4 - i to po čak 9-9.5 u gradskoj vožnji (!), kojom bi se i ovaj moj najčešće i vozio. Niko mi dosad, pa ni majstori koji su ga pregledali, ne reče da je motor loš, ali eto sad dolazi do ove začkoljice... :/
Uopšte, ako se uzima benzinac, koja je neka realna granica potrošnje po gradu?
I, tu opet nastaje problem: potrošnja!
Vlasnik konkretnog auta kaže: 7 litara po gradu. Međutim, na računaru mu pisalo 10.1 - vozili smo dosta kratku relaciju (samo do majstora), on kaže da se ne apdejtuje to odmah, a ja ne bih znala...
Vidim i na internetu da se ljudi žale na dosta veliku potrošnju ovog Sandera 1.4 - i to po čak 9-9.5 u gradskoj vožnji (!), kojom bi se i ovaj moj najčešće i vozio. Niko mi dosad, pa ni majstori koji su ga pregledali, ne reče da je motor loš, ali eto sad dolazi do ove začkoljice... :/
Uopšte, ako se uzima benzinac, koja je neka realna granica potrošnje po gradu?
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Potrošnja jako zavisi od toga gde se vozi i kako se vozi i zato je teško reći koja će biti tvoja potrošnja.
Nije isto Beograd i Novi Beograd, a kamo li neko manje mesto, a i vozač je bitan.
Nije isto Beograd i Novi Beograd, a kamo li neko manje mesto, a i vozač je bitan.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32529
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Upravo tako, nema pravila. Generalno benzinci dosta troše po gradu, a nije tajna da taj 1.4 Renaultov motor nije baš mali potrošač. Zato je preporuka ugraditi plin jer ga taj motor dobro podnosi.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Da, to me jedino i teši...paja napisao:a kamo li neko manje mesto
Nije tajna, kako kometrojanac napisao:a nije tajna da taj 1.4 Renaultov motor nije baš mali potrošač.
Što se plina tiče - ugrađivala bih ga, da, ali ne mogu odmah.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
I ne treba odmah. Prvo sačekaj da vidiš da je sve ok sa motorom i koja je tvoja potrošnja pa tek onda razmišljaj o plinu.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32529
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Znam kako je. I ja sam plin ugradio tek godinu dana nakon kupovine auta i to zahvaljujući drugarima. Preporodio sam se nakon toga. Još moj auto važi za manje potrošače, u klasi.
Tebi bi jedan japanac najbolje završio posao, samo slaba je ponuda i problem sa održavanjem pretpostavljam.
Tebi bi jedan japanac najbolje završio posao, samo slaba je ponuda i problem sa održavanjem pretpostavljam.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
+1
Ali ajde da damo neki opipljiv podatak.
"Gradska vožnja" je širok pojam.
Koji grad, koliko se čeka u mestu...
Evo ovako, ako je vožnja u gradu 20% i ostalo prigradska vožnja možeš da računaš na tih 7L
Ako je grad 100% i to ne kao u Beogradu gde na 10km stojiš u mestu 15min, potrošnja se bliži 10L
Na otvorenom putu, ako umeš da voziš, potrošnja je 6L, može nijansu i manje, ako se ne vozi brže od 110kmh.
Ista potrošnja važi i za Skodu fabiju HTP, Punta i sl benzinska vozila.
Umešnost je u tvojoj vožnji a potrošnja od načina vožnje može mnogoooooo da varira.
Nemoj da te brine ta potrošnja jer je normalna, čak i manja od neke konkurencije.
Znači, mešovita vožnja ako voziš pažljivije, je sigurno ispod tih 7L.
Ako ugradiš plin, računaj na smanjenje troškova vožnje za 30-40%.
edit
Vidi jel neophodan veliki servis! I to košta "nešto" bar 200€ - pa da smanjuješ cenu. Za daciju je veliki servis jeftiniji od konkurencije. Znači neka majstor pogleda kaiševe i španere i vodenu pumpu.
Ali ajde da damo neki opipljiv podatak.
"Gradska vožnja" je širok pojam.
Koji grad, koliko se čeka u mestu...
Evo ovako, ako je vožnja u gradu 20% i ostalo prigradska vožnja možeš da računaš na tih 7L
Ako je grad 100% i to ne kao u Beogradu gde na 10km stojiš u mestu 15min, potrošnja se bliži 10L
Na otvorenom putu, ako umeš da voziš, potrošnja je 6L, može nijansu i manje, ako se ne vozi brže od 110kmh.
Ista potrošnja važi i za Skodu fabiju HTP, Punta i sl benzinska vozila.
Umešnost je u tvojoj vožnji a potrošnja od načina vožnje može mnogoooooo da varira.
Nemoj da te brine ta potrošnja jer je normalna, čak i manja od neke konkurencije.
Znači, mešovita vožnja ako voziš pažljivije, je sigurno ispod tih 7L.
Ako ugradiš plin, računaj na smanjenje troškova vožnje za 30-40%.
edit
Vidi jel neophodan veliki servis! I to košta "nešto" bar 200€ - pa da smanjuješ cenu. Za daciju je veliki servis jeftiniji od konkurencije. Znači neka majstor pogleda kaiševe i španere i vodenu pumpu.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Da, japanac bi bio sjajan, videla sam jednu Tojoticu odličnu, ali - naravno, premašuje budžet. Jedino da prelomim pa da dignem dodatni kredit za nju. Ali, sad da ne dužimo i ne idemo u "šta bi bilo kad bi bilo"- ovo je što sam imala u ponudi.
@KDman:
Uglavnom će biti gradska vožnja, svakodnevno. I, jednom u dva-tri meseca - duža relacija, do NS.
Banjaluka naravno nije preveliko mesto, ne može da se poredi sa BG i NS, mada ima dosta gradske gužve alii nema prigradske vožnje. Dakle, čim izađem sa parkinga - u gradu sam i tako sve vreme. Ali nije sve vreme "stani-kreni", i ne čeka se nikad duže od 5 minuta na semaforu/raskrsnici.
Čujem na sve strane da zavisi od vozača i njegove vožnje - e to još treba da utvrdimo kakva je (dosad sam samo dizelaše vozila).
Hvala još jednom na svim komentarima i razbistravanjima.
Čuće se još šta će biti.
@KDman:
Uglavnom će biti gradska vožnja, svakodnevno. I, jednom u dva-tri meseca - duža relacija, do NS.
Banjaluka naravno nije preveliko mesto, ne može da se poredi sa BG i NS, mada ima dosta gradske gužve alii nema prigradske vožnje. Dakle, čim izađem sa parkinga - u gradu sam i tako sve vreme. Ali nije sve vreme "stani-kreni", i ne čeka se nikad duže od 5 minuta na semaforu/raskrsnici.
Čujem na sve strane da zavisi od vozača i njegove vožnje - e to još treba da utvrdimo kakva je (dosad sam samo dizelaše vozila).
Hvala još jednom na svim komentarima i razbistravanjima.
Čuće se još šta će biti.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Samo rec ili dve o Hyundai Getz-u, znam da je ovde ispao iz price, ali neka ostane za buduca pokolenja.
Auto je sasvim ok. Mozda moj nije apsolutni reper, ali da kazem svoja iskustva sa njim.
Kupljen je nov u martu mesecu 2004 godine. Do sada ima nesto vise od 47 hiljada kilometara na satu. U pitanju je 1.3 benzinac sa 82ks.
Vozacko i suvozacko mesto su sasvim dobro dizajnirani, te oba imaju dovoljno prostora za sasvim komotnu voznju, sto se ipak ne moze reci za zadnju klupu. Ona je mnogo vise skucena, sa ipak dovoljno prostora za noge, ali ne i dovoljno visine, te meni koji sam visok 190 cm je malo problem da sedim pozadi. Velicina gepeka je odlicna, ima dovoljno prostora.
Udobnost auta je katastrofalna, posebno na zadnjoj klupi. Zbog nacina na koji je postavljena i izdignuta, imam utisak kao da sedim u Fiat Doblu, a vozim se u kocijama.
Motor je vrhunski, i ponasa se kao gradska zujalica. Dovoljan je za magistralne puteve, ali nikako za auto put. Potrosnja po gradu je oko 8l (Karaburma/Mirijevo), na magistrali je nesto manje, a na auto putu sam uspeo da ostvarim potrosnju od 6.2 litra (cep metoda, na uzorku od 2000 kilometara), pri manje vise konstantnoj brzini od 120-130 km/h.
Izolacija je katastroficna, sto posebno dolazi do izrazaja kada se predje brzina od 130 km/h. Auto vristi, dere se, i moli za 6. brzinom koje nema na nekih 3800 rpm.
Limarija je karakteristican za sva Azijska vozila 90ih i rane faze 2000ih. Gde god da se zagrebe jako brzo se pojavljuje rdja. U poslednjih 4 godine kako je auto napustio garazu primetio sam propadanje samog izgleda automobila, jer definitnivno vremenski uticaji uzimaju danak na ovakvoj limariji.
Ono sto znam jeste da sam vidjao primerke Getza kako sa 1.3 tako i sa 1.1 motorom na kojima su ugradjene plinske instalacije sa preko 100 hiljada kilometara na satu. Svi se jako dobro ponasaju. Iskustvo Trio Motors servisa je takodje pozitivno sto se toga tice, mada oni kazu da plin ume da ubije benzinsku instalaciju (sto se kasnije jako tesko popravlja).
Sto se tice nekih konkretnih problema koje sam ja licno imao sa mojim primerkom, njih nema. Jednostavno mislim da je kilometraza koja se sa njim godisnje prelazi premala da bi mozda na neki nacin pokazao svoje pravo lice ako ga uopste ima. Ono sto mu ja najvise zameram jeste definitivno potrosnja i neudobnost, dve stvari koje konstanto mrzim, ali odsustvo bilo kakvih problema (PU PU DA NE UREKNEM) me donekle smiruje.
Da li je npr Punto Classic (ovo definitnivno jeste reper za narodni auto, barem u Srbiji) bolji auto od Getza???
Po mom misljenju prosto i jednostavno jeste. Servisna mreza (ja auto servisiram kod Pileta, te mi je mali servis prosle godine bio 10 hiljada dinara), dostupnost delova kako mehanickih tako i limarijskih, poznatiji motor, i uopsteno konstrukcija automobila (pri cemu mislim na sve zamerke koje ja imam na Getza) bi resile da kupim upravo Punta a ne Getza.
Auto je sasvim ok. Mozda moj nije apsolutni reper, ali da kazem svoja iskustva sa njim.
Kupljen je nov u martu mesecu 2004 godine. Do sada ima nesto vise od 47 hiljada kilometara na satu. U pitanju je 1.3 benzinac sa 82ks.
Vozacko i suvozacko mesto su sasvim dobro dizajnirani, te oba imaju dovoljno prostora za sasvim komotnu voznju, sto se ipak ne moze reci za zadnju klupu. Ona je mnogo vise skucena, sa ipak dovoljno prostora za noge, ali ne i dovoljno visine, te meni koji sam visok 190 cm je malo problem da sedim pozadi. Velicina gepeka je odlicna, ima dovoljno prostora.
Udobnost auta je katastrofalna, posebno na zadnjoj klupi. Zbog nacina na koji je postavljena i izdignuta, imam utisak kao da sedim u Fiat Doblu, a vozim se u kocijama.
Motor je vrhunski, i ponasa se kao gradska zujalica. Dovoljan je za magistralne puteve, ali nikako za auto put. Potrosnja po gradu je oko 8l (Karaburma/Mirijevo), na magistrali je nesto manje, a na auto putu sam uspeo da ostvarim potrosnju od 6.2 litra (cep metoda, na uzorku od 2000 kilometara), pri manje vise konstantnoj brzini od 120-130 km/h.
Izolacija je katastroficna, sto posebno dolazi do izrazaja kada se predje brzina od 130 km/h. Auto vristi, dere se, i moli za 6. brzinom koje nema na nekih 3800 rpm.
Limarija je karakteristican za sva Azijska vozila 90ih i rane faze 2000ih. Gde god da se zagrebe jako brzo se pojavljuje rdja. U poslednjih 4 godine kako je auto napustio garazu primetio sam propadanje samog izgleda automobila, jer definitnivno vremenski uticaji uzimaju danak na ovakvoj limariji.
Ono sto znam jeste da sam vidjao primerke Getza kako sa 1.3 tako i sa 1.1 motorom na kojima su ugradjene plinske instalacije sa preko 100 hiljada kilometara na satu. Svi se jako dobro ponasaju. Iskustvo Trio Motors servisa je takodje pozitivno sto se toga tice, mada oni kazu da plin ume da ubije benzinsku instalaciju (sto se kasnije jako tesko popravlja).
Sto se tice nekih konkretnih problema koje sam ja licno imao sa mojim primerkom, njih nema. Jednostavno mislim da je kilometraza koja se sa njim godisnje prelazi premala da bi mozda na neki nacin pokazao svoje pravo lice ako ga uopste ima. Ono sto mu ja najvise zameram jeste definitivno potrosnja i neudobnost, dve stvari koje konstanto mrzim, ali odsustvo bilo kakvih problema (PU PU DA NE UREKNEM) me donekle smiruje.
Da li je npr Punto Classic (ovo definitnivno jeste reper za narodni auto, barem u Srbiji) bolji auto od Getza???
Po mom misljenju prosto i jednostavno jeste. Servisna mreza (ja auto servisiram kod Pileta, te mi je mali servis prosle godine bio 10 hiljada dinara), dostupnost delova kako mehanickih tako i limarijskih, poznatiji motor, i uopsteno konstrukcija automobila (pri cemu mislim na sve zamerke koje ja imam na Getza) bi resile da kupim upravo Punta a ne Getza.
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Bar neko da napiše objektivan prikaz.
Btw Sumnjam da postoji auto B segmenta koji uživa na preko 130. Manje više svi su bučni na tim brzinama. Nisu pravljeni za te uslove vožnje. Oni su za grad i tu ih i treba posmatrati.
Btw Sumnjam da postoji auto B segmenta koji uživa na preko 130. Manje više svi su bučni na tim brzinama. Nisu pravljeni za te uslove vožnje. Oni su za grad i tu ih i treba posmatrati.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Getz je Getz, ali opet ovaj je prešao samo 50 000. Ovakvo vozilo je idealno za nekoga ko kupuje polovnjaka. Da se obraduje kupac, samo 50 000km i verovatno 4000€ (2004 god, sad videh, 3000€ nemoguća misija) je daleka misaona imenica da vlasnik može da dobije. Ali ko kupi njemu radost...
A imali smo hvalospeve o Getz, mega giga pohvale. Bane, svaka čast na realnom prikazu auta!
A imali smo hvalospeve o Getz, mega giga pohvale. Bane, svaka čast na realnom prikazu auta!
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Meni je Logan s tim motorom po Zrenjaninu trosio (9-9,5)l gasa tako da je ta potrosnja realna.Jelena30 napisao: Vidim i na internetu da se ljudi žale na dosta veliku potrošnju ovog Sandera 1.4 - i to po čak 9-9.5 u gradskoj vožnji (!)
T
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
@pajo grande punto je dosta tih i bas mu prija, sa foruma su se ambition, blaugrana i gaginho vozili samnom 230+ i svi su komentarisali da su ocekivali da je bucniji (opusteno smo pricali).