Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Domaće auto emisije
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Domaće auto emisije
I sta sad, da li je ona Lancia posebna ili nije? Ziv nisam. 
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije

A sta ti mislis ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Domaće auto emisije
Taj je Evo 2, to je druga prica.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Domaće auto emisije
Naravno da jeste. Kao i svaki “homologation special” auto. Svi su postali instant legende. Pocev od Ferrarija 250 GTO koji je najskuplji auto na svetu (ili makar bio), preko Krajsler grupe i njihovih “wing” muscle cars krajem 60 tih (Roadrunner, Charger Daytona), Lotus Kortine za BTCC, pa Reno 5 turbo, M3 e30, Sierra Cosworth, MB190 Cosw………Porsche GT3 kroz generacije, pa u novije vreme Toyota Yaris GR, a da ne pominjemo extreme tipa Porsche GT1 i Mercedes CLK-GTR. Ima ih koliko hoces….
To su sve vozila koja su nastala ne zato sto su bila prodajni hit (retko koji, Porsche GT3 je npr izuzetak), ne zato sto se ekipa u upravnom odboru slozila (daleko od toga) ne zato sto su su knjigovodje rekli e isplati se (ovi su cupali kosu) vec zato sto je moralo. Da bi bili konkurentni u takmicenjima. Nema 16-v, glava u seriskom autu? Ne moze ni u trkackom. Nema 4ws serijski? Ne moze ni u takmucarskoj verziji. Itd. I to je odlicna stvar. To je npr klalo Lamborghini decenijama. Dok nisu dosli pod skute VW grupe i dok se profil i ocekivanja kupaca nisu promenila. Nikada trkacka istorija, nisu uzimani za ozbiljno, dok neke druge stvari nisu izasle na prvo mesto, kulturoloski.
Neki su imali pa izgubili, npr Jaguar
Sent from my iPhone using Tapatalk
To su sve vozila koja su nastala ne zato sto su bila prodajni hit (retko koji, Porsche GT3 je npr izuzetak), ne zato sto se ekipa u upravnom odboru slozila (daleko od toga) ne zato sto su su knjigovodje rekli e isplati se (ovi su cupali kosu) vec zato sto je moralo. Da bi bili konkurentni u takmicenjima. Nema 16-v, glava u seriskom autu? Ne moze ni u trkackom. Nema 4ws serijski? Ne moze ni u takmucarskoj verziji. Itd. I to je odlicna stvar. To je npr klalo Lamborghini decenijama. Dok nisu dosli pod skute VW grupe i dok se profil i ocekivanja kupaca nisu promenila. Nikada trkacka istorija, nisu uzimani za ozbiljno, dok neke druge stvari nisu izasle na prvo mesto, kulturoloski.
Neki su imali pa izgubili, npr Jaguar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
O propasti Jaguara treba otvoriti posebnu temu .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Domaće auto emisije
^^
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Pošto dosta spominjete Renault 5 turbo2 u superlativima, čisto da ne ostane nezabeleženo da je Turbo1 dosta cenjeniji i bolji auto. Turbo1 je napravljen kao homologation special auto - radio se u posebnom odelenju Renaulta, karoserija sa alu panelima, dodatnim ojačanjima, posebnim enterijerom sa sedištima, cajgerima. Bio je strahovito skup, ali se lepo i brzo prodao. Onda je Renault odlučio da napravi Turbo2, ali pošto nije bilo potrebe za ispunjavanjem reli homologacije onda put su ga napravili sa dosta kompromisa zbog cene i zarade. Teža karoserija bez aluminijuma, serijski enterijer iz Renault 5 Alpine, itd...Dobar je i vredan i 5turbo2, naravno, ali Turbo1 je specijalniji.
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Domaće auto emisije
I enterijer. Onaj luuuuuidi, psihodelicni, genijalni enterijer. Turbo2 je imao obican enterijer koji je meh….zadovoljio knjigovodje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
turbo 1 mi ima odvrtan volan ne znam kako je voziti sa njim kad stoji kao da je poremecena geometrija trapa 
Re: Domaće auto emisije
Momo Prototipo rešava stvar.
U to doba pre vazdušnih jastuka je sve bilo jednostavno, sada... teško bi se neko odrekao bezbednosti radi estetike - a nekad ni ne može, kao kod Sitroena C5 II.
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Domaće auto emisije
Sviđa mi se ovaj auto. Limarija za opel kao nova.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
auto kao auto mi nije zanimljiv mada jeste zanimljiva motorizacija ali odlicno ocuvan i originalan, volim da vidim ovakve primerke
Re: Domaće auto emisije
Bio je to lep sleeper za to vreme.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13548
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Prijatelj je imao tu vektru, novu uzeo. Svaki put sam plakao kad nas doveze do ulaza, nisam hteo napolje
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk