Dodaj malo vise i uzmi u startu sa plinom. Sto bi se posle cimao sa novim autom kod nekog majstora. Bolje 700 u startu, ali su i te komponente spremne za plin.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 12:09
od Saša
@shandu90
Naravno, ako ga budem uzimao to je obavezno.
@trojanac
Trojke, jоš nešto. Auto u "Lounge" paketu mnoooogo bolje izgleda od tog Easy kojeg si ti vozio. Uopšte ne deluje kao "low budget" jer ima sve - automatsku klimu, tempomat, maglenke, LED dnevna svetla... Plus ima i mnogo moderniji interijer zbog "tableta" od 7 inča (razlika je ogromna, ali bukvalno ogromna unutra) pa zaista nimalo ne deluje nimalo "socijalno". Plus je ovaj što sam ga ja vozio imao i navigaciju, što je doplata na najviši paket od 500 EUR i sedište vozača sa lumbalnom podrškom + naslon za ruku (još 300 EUR doplate), te još ponešto (recimo rezervni točak pune dimenzije - još 110 EUR)... Zaista je ogromna razlika voziti ovako opremljen auto i neki "klot".
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 12:17
od Sloba
Low budget nije stvar subjektivnog tumacenja vec proizvod koji je jeftiniji u proizvodnji i koji je namenjen siromasnijim trzistima. Nema opreme koja moze taj automobil prebaciti u klasu vise. Zato i jeste bitna i interesantna diskusija o platformama na kojima nastaju automobili. Kada je nesto stabilno, vozljivo i udobno, onda je to i u klot varijanti. I obrnuto.
Sent from my MI 9
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 12:25
od Day Walker
Vozne karakteristike 0, motor uzasan i plastik fanatik.
To je realnost tog auta.
Kome odgovara, svaka cast, nek uzme.
Moj otac vozi taj 1.4 90ks u Bravu i samo sto ne sazvace volan dok pokusava da ubrza.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 12:30
od Saša
Kako ja onda vozim 1.2 sa 60 konja, verovatno izađem pa ga guram?
Ne vidim zašto je "plastik-fantastik". Jedino gde se vidi tvrda plastika je na vratima ispod stakla prozora. Sve ostalo je mekano na dodir kod Lounge varijante. Što se tiče voznih karakteristika, ovaj 1.6 MJet ide fantastično, peglao sam sa njim baš dobro, ali ja jednostavno ne bih dao preko 3.000 evra više za bolje vozne karakteristike, nisu mi prioritet.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 13:19
od trojanac
Kažem da bih ga ja preskočio, a kome odgovara neka uzme. Kad bi nudili neki 90ks turbo pre bi njega birao nego taj 95ks atmo. Razlika je vidna.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 13:33
od Ogi
Ja razumem Sasu. A i dobar je covek.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 13:37
od Ivan
Najjaci deo na 6.45 kad mrda volan levo desno i nista se ne desava
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 15:11
od dragvorl
Mogu misliti kako to ide sa 95 konja. Ako ista hoces mora preko 3k obrtaja, a onda ide i potrosnja koja sigurno ni ovako nije mala.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 16:11
od passenger
Ogi napisao: 31 Jul 2019, 13:33
Ja razumem Sasu. A i dobar je covek.
Ivane, to je fičr da greškom ne skrene neko u jendek. Tek kada dosta smotaš volan, postoji feedback
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 16:14
od McGruja
Što se kaže, govno od auta, a vi kako hoćete to nazivajte
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 16:57
od Heinz
Mi to pokušavamo suptilno...
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 31 Jul 2019, 17:16
od passenger
komentar sa youtube:
Fiat is great, peasants will definitively not buy it as they are driving some German second hand rubbish.