Послато са GT-N7100
52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.15.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Nije velika guzva.
Nego jel ovo neki pokusaj Rotora ba A8ici?

Nego jel ovo neki pokusaj Rotora ba A8ici?

Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Sto pokusaj, vidis da je Rotor, jedna od izvedbi...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Klot rotorke, neofarbane 
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Evo Ivan je odgovorio isto sto bi i ja rekao. 
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Pa lepe su za neke modele. Recimo na Passatu CC stoje odlicno ove skroz silver.
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Evo jedna sa sajma. Čisto da se zezamo. 


Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Inače bio sam zbog ovog auta.






- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Da li je 500x izlozen i kakvi su utisci ako ga je neko zagledao?
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Izlozen je neki dobro opremljen primerak sa koznim sedistima. Sta znam, dobar je, deluje da je lepo uradjen ali kosta oko 17 soma.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
500x za samo 17 soma dobro opremljen? Mislio sam da je dosta skuplji, koji motor, jel 4x4 i automatik?
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Iskreno nisam mnogo obracao paznju, to mi je bio treci sat kako sam tamo i posto planiram da odem jos jednom nisam mnogo zalazio u detalje. Uglavnom manuelni menjac je i ima kozna sedista.
- grujicd
- Postovi: 9159
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
500x ima odličan enterijer, daleko bolji od 500L. Samo sam video da je 1.4 turbo za tih 17k, nisam obratio pažnju na pogon i menjač.
Ove godine sam najviše gledao manja kola. Polako gledamo sa čime bi mogli da zamenimo Jazz. Prvo smo pogledali Ford B-Max. Ostavlja solidan utisak. Prijatna kabina, solidan prtljažnik iako ima rezervni točak umesto kita. Ipak, nisam baš najsrećniji sa kliznim zadnjim vratima. Prvo, ako ih ne otvoriš do kraja sama se vraćaju nazad. A i za zatvaranje moraš solidno da ih cimneš, dosta su teška. Mislim da nije dobar izbor za decu koja su dovoljno velika da sama otvaraju/zatvaraju vrata. Sa druge strane je zgodno ako ubacuješ korpu sa bebom, a verovatno je i pristupačnije za zakopčavanje manje dece.
Captur i Clio su ostavili dosta bled utisak u enterijeru. Na primer u Capturu levi prsten za klimu je sav klimav i labav, šokantno za nov auto. Pogledali smo i u drugom primerku, isto. Utisak nije loš zbog toga već mi se jednostavno ne sviđa taj enterijer sa dosta piano black plastike. Sličan je enterijer i u Note-u, mada je bar instrument tabla normalnija od onoga što pravi Reno.
Toyota Yaris je izložena u dva paketa opreme. U skupljem ima i naslon za ruku ali je to neviđeno sranje. Ajde što je širok 5cm. Nego što stoji visoko. Ne odgovara ni meni ni ženi. Smeta da se menjaju brzine. Totalni promašaj.
Suzuki Vitara mi se jako svidela! Naročito narandžasta sa belim krovom. Ovo je generalno naslednih starog SX4 jer je tu negde po dužini, kraći je od SX4 Cross. Enterijer nije tako dobar kao eksterijer ali se za nekih 15k dobija baš dosta opreme i 1.6 120ks motor.
Prvi put sam video Citroen DS3 cabrio. Totalno nepraktičan auto ali i totalno šmekerski. Prtljažniku se pristupa kroz najmanji otvor koji sam ikad video, ali ko te pita. Nikad ga ne bi kupio ali bi ga rado vozio. C4 Cactus dosta bolje izgleda nego na slikama. C4 Picasso i dalje prostrana lađa za krstarenje. Citroen je inače odskakao od proseka, i dalje imaju taj svoj fazon, dosta maštovitosti i neobičnih rešenja. Ne znam da li bi kupio, ali skidam kapu za očuvanje tradicije po tom pitanju.
Mazda 2 ne izgleda loše, ali sam očekivao nešto više. Ne znam ni ja šta je problem, nešto mi je ostao bled utisak. Možda i što sam bio pred kraj posete pa sam se već zasitio. Uzgred, CX-5 konačno ima dva držača za čaše i kad ima viši nivo opreme. Malo su zasekli naslon za ruke ali plus od nas koji ne možemo da zamislimo polazak na put bez dve kafe. Mazda ima izloženu i šesticu karavan AWD, što bi mi bilo veoma zanimljivo da gledam veći auto ali mi sad nije bilo na radaru.
Kod Honde sam pogledao novi Civic. Nova svetla mu dosta menjaju izgled, ali je enterijer skoro isti. Slično je i sa novim CR-V-om, samo što je izložen u top opremi pa je samim tim enterijer napucan. Sa druge strane CR-V 1.6 dizel 160ks sa novim 9-stepenim automatikom u najvišoj opremi košta preko 40k eura. Koliko god da volim Hondu ovo mi je preterano.
Ove godine sam najviše gledao manja kola. Polako gledamo sa čime bi mogli da zamenimo Jazz. Prvo smo pogledali Ford B-Max. Ostavlja solidan utisak. Prijatna kabina, solidan prtljažnik iako ima rezervni točak umesto kita. Ipak, nisam baš najsrećniji sa kliznim zadnjim vratima. Prvo, ako ih ne otvoriš do kraja sama se vraćaju nazad. A i za zatvaranje moraš solidno da ih cimneš, dosta su teška. Mislim da nije dobar izbor za decu koja su dovoljno velika da sama otvaraju/zatvaraju vrata. Sa druge strane je zgodno ako ubacuješ korpu sa bebom, a verovatno je i pristupačnije za zakopčavanje manje dece.
Captur i Clio su ostavili dosta bled utisak u enterijeru. Na primer u Capturu levi prsten za klimu je sav klimav i labav, šokantno za nov auto. Pogledali smo i u drugom primerku, isto. Utisak nije loš zbog toga već mi se jednostavno ne sviđa taj enterijer sa dosta piano black plastike. Sličan je enterijer i u Note-u, mada je bar instrument tabla normalnija od onoga što pravi Reno.
Toyota Yaris je izložena u dva paketa opreme. U skupljem ima i naslon za ruku ali je to neviđeno sranje. Ajde što je širok 5cm. Nego što stoji visoko. Ne odgovara ni meni ni ženi. Smeta da se menjaju brzine. Totalni promašaj.
Suzuki Vitara mi se jako svidela! Naročito narandžasta sa belim krovom. Ovo je generalno naslednih starog SX4 jer je tu negde po dužini, kraći je od SX4 Cross. Enterijer nije tako dobar kao eksterijer ali se za nekih 15k dobija baš dosta opreme i 1.6 120ks motor.
Prvi put sam video Citroen DS3 cabrio. Totalno nepraktičan auto ali i totalno šmekerski. Prtljažniku se pristupa kroz najmanji otvor koji sam ikad video, ali ko te pita. Nikad ga ne bi kupio ali bi ga rado vozio. C4 Cactus dosta bolje izgleda nego na slikama. C4 Picasso i dalje prostrana lađa za krstarenje. Citroen je inače odskakao od proseka, i dalje imaju taj svoj fazon, dosta maštovitosti i neobičnih rešenja. Ne znam da li bi kupio, ali skidam kapu za očuvanje tradicije po tom pitanju.
Mazda 2 ne izgleda loše, ali sam očekivao nešto više. Ne znam ni ja šta je problem, nešto mi je ostao bled utisak. Možda i što sam bio pred kraj posete pa sam se već zasitio. Uzgred, CX-5 konačno ima dva držača za čaše i kad ima viši nivo opreme. Malo su zasekli naslon za ruke ali plus od nas koji ne možemo da zamislimo polazak na put bez dve kafe. Mazda ima izloženu i šesticu karavan AWD, što bi mi bilo veoma zanimljivo da gledam veći auto ali mi sad nije bilo na radaru.
Kod Honde sam pogledao novi Civic. Nova svetla mu dosta menjaju izgled, ali je enterijer skoro isti. Slično je i sa novim CR-V-om, samo što je izložen u top opremi pa je samim tim enterijer napucan. Sa druge strane CR-V 1.6 dizel 160ks sa novim 9-stepenim automatikom u najvišoj opremi košta preko 40k eura. Koliko god da volim Hondu ovo mi je preterano.
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Svidja mi se Mercedes GT S, S63 AMG kupe, Civic Sport, Peugeot 308 GT, Bmw 135i, Mini Countryman SD, Range Rover Sport, oldtajmeri pogotovo, Fiat 500 Abarth cabrio, Alfa Romeo 4c, Jeep Grand Cherokee, Jaguar F type kupe, novi Superb i ako je dosta jeftin enterijer, Bmw 320D ima super popust.
Mozda sam nesto propustio, ali to je to.
Mozda sam nesto propustio, ali to je to.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 52. Međunarodni salon automobila - MSA (OICA) 20-29.03.1
Si sedeo u Mercu ? Kakav je ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .